Stránka 2 z 4

Napsal: 09 srp 2010, 17:21
od Dushky888
tak ja davam v lete letny VIF a pri poklese pod 10stupnov uz pridavam zimny. Nemam s VIFom ziadnu negativnu skusenost. Skor naopak. Motor ma kultivovany chod, spotreba mimo mesta 4,9 aj s Climatronicom, dymi minimalne. A to uz ma motor 361tisic za sebou.
U mna VIF No.1 :-D

Napsal: 10 srp 2010, 09:18
od Marek77
Praetorio píše:Přidávám VIF od roku 2006 a naprostá spokojenost. Kouřivost auta se zmenšila na minimum už u starý Bory r.v. 99 do které jsem to lil 3 roky. Teď jezdim na PD 77kw a motor v klidu a celkově se to utišilo a řekl bych že to produkuje méně sazí(subjektivní pocit - emise řeknou víc).
Když byly u Bory vyndané vstřiky, tak mechanik ani nechtěl věřit, že mají 288000km a při kontrole tlaku byly v pohodě.

Já bych VIF doporučoval, nic se nezkazí :-) a při dnešní kvalitě PH v ČR jen lépe ( a nenechal bych se lakovat "želví power" kvalitou. On se distributor s těma aditivama zrovna dvakrát moc nepředá ( a proč taky :-) ) Prostě si to tam dodám sám a je to :-) Jen můj laický názor. Profesionálové jistě dokáží můj názor vyvrátit, ale o to tady nejde. Já jsem spokojen a podklady k tomu mám a to mi stačí :-). Nehulí to a netraktoruje :-)
Já to vidím stejně. Konkrétně Shell v testech propadl jako záškolák na obecné škole. Tankuju u Tank ONO a dodávám VIF v předepsaném dávkování. Nikdo by nevěřil, co to s autem dělá. Měkký chod, mnohem lepší starty, nulová kouřivost a spotřeba dolů. Mám čtvrt milionu. Spokojen nadmíru...

Napsal: 10 srp 2010, 12:29
od nogis
Dushky888 píše:...Nemam s VIFom ziadnu negativnu skusenost...
Já jednu mám. Když se ti vyleje pod sedačku, tak vydrží smrdět neskutečně dlouho. (wallbash)(rofl) Jinak max. spokojenost. ;)

Napsal: 10 srp 2010, 12:43
od subz3ro_tdi
Marek77 píše:Nikdo by nevěřil, co to s autem dělá. Měkký chod, mnohem lepší starty, nulová kouřivost a spotřeba dolů. Mám čtvrt milionu. Spokojen nadmíru...
Pokial je kvalitna nafta (teraz nemyslim aditiva ale samotnu ropnu surovinu a proces rafinacie), tak by to nemalo urobit skoro nic..... problem je ten, ze v nasich koncinach natrafit na kvalitnu naftu je loteria - prakticky nemozne. Preto lejeme VIF... ale je to tak ako s babami, nie je nad prirodzenu krasu - aj ked makeup robi zazraky :-D

Napsal: 10 srp 2010, 13:42
od jericho-3
Přitom doby, kdy kradená nafta z ZD byla šunt, jsou pryč, JOHN DEERE musí mít kvalitu, stejně tak jako moderní buldozery a kamiony.... :)
Ale asi to taky dělá ta ruská síra,ne ? :)

Napsal: 10 srp 2010, 15:08
od subz3ro_tdi
Bohvie v com to je... ale OMV z rafinerky pri Schwechate a OMV z rafinerky kdesi v Madarsku su kvalitativne kdesi uplne uplne inde..... co mi pride vrchol absurdnosti, kedze sa jedna o vyrobok predavany pod jednou znackou a za rovnaku (ak nie vyssiu) cenu....

Napsal: 10 srp 2010, 18:48
od holy
Ale to samý je i jinde. Kaufland prodává pod totožnou značku výrobky u nás i v SRN. Tak si inspektoři obojí porovnali - a jak se divili, že to není stejný. (LOL)
Já teda na rozdíl od někoho VIF neleju pod sedadla, ale do nádrže a tam funguje fakt na výbornou. (rofl)

Napsal: 11 srp 2010, 05:42
od nogis
vole (rofl)

Napsal: 11 srp 2010, 06:09
od slovacek.milos
já neleju jen vif ale všechno, tunap, kernite, castrol, momentálně castrol,

dávám předepsané někdy i menší dávkování, z výfuku je to cítit, fachčí to jak píšou,

mám i kontakty na lidi co to používají a spotřeby přepočítávají na 4.7598623895624 litru na sto a fakt se to vyplatí,

nejsou to další náklady na provoz miloš ;)

Napsal: 11 srp 2010, 09:00
od Marek77
Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne? :wink:

Napsal: 11 srp 2010, 09:29
od slovacek.milos
Marek77 píše:Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne? :wink:
marku jak jsem psal co jsem v kontaktu s lidma co to pravidelně používají tak to cenu nenavýší o 40 h ale ještě to něco ušetří prej deset korun, tak když dáš do koktávky 66kW na sto za dvě koruny klesně spotřeba o 12 korun tak deset ušetříš,
nějaký pan učitel u nás z průmyslovky jedzdí do školy do prahy tak o tom pořád básní
já to koupím vždy v akci 30 haléřů vyjde mililitr,

mám dva D byl jsem v nádrži i v čerpadle a všude čisto i pod horném deklem jak je elektrika čerpadla čisto na obyč naftu tam bývá běžně černo miloš

Napsal: 11 srp 2010, 12:54
od fabiátor
Pokud jde o srovnani zda davat aditiva extra a nebo kupovat premiova paliva, ktera je automaticky obsahuji, pak musim "bohuzel" rici, ze mam zatim tu nejlepsi zkusenost s Shell Vpower Diesel GTL. Od dob toho pruseru s obyc naftou se zrejme Shell poucil a konecne prodava i v CR pod logem premioveho paliva opravdu neco navic. Otazka jak dlouho mu to vydrzi.

Zcela konkretne oproti Verva Dieselu s cetanovym cislem 60 je Shell VPD jednoznacne lepsi na kourivost, tzn. palivo rychleji hori. Takze bud Verva nema deklarovanych 60 cetanu a nebo se Shell opravdu hodne polepsil. Samozrejme vztazeno na mou O2 s hybridnim turbem a vykonem lehce pres 200HP.

Napsal: 11 srp 2010, 12:56
od subz3ro_tdi
Vzdy treba vziat do uvahy kde tankujes.... dokonca mam osobnu skusenost, ze na jednej pumpe, pri jednom stojane natankujes v priebehu par mesiacov naftu roznej kvality ;) Niekedy staci malo => zanedbanie cistenia zasobnikov alebo prepravnej cisterny....

Napsal: 11 srp 2010, 12:58
od fabiátor
subz3ro_tdi píše:Vzdy treba vziat do uvahy kde tankujes.... dokonca mam osobnu skusenost, ze na jednej pumpe, pri jednom stojane natankujes v priebehu par mesiacov naftu roznej kvality ;) Niekedy staci malo => zanedbanie cistenia zasobnikov alebo prepravnej cisterny....
V mem pripade jde o opakovany test, vzdy nadrz jednoho nebo druheho paliva, stejna trasa, stejna pumpa atp.

Napsal: 11 srp 2010, 13:22
od Marek77
slovacek.milos píše:
Marek77 píše:Je to určitě dobrá věc a vyplatí se to. Pokud se používá v předepsaném dávkování (tj. 1:1000), do ceny paliva se to promítne velmi málo (prakticky se cena litru nafty jakoby zvýší o 40 haléřů). Myslím, že to je pakatel ve srovnání s cenou repase čerpadla nebo výměny jehel, ne? :wink:
marku jak jsem psal co jsem v kontaktu s lidma co to pravidelně používají tak to cenu nenavýší o 40 h ale ještě to něco ušetří prej deset korun, tak když dáš do koktávky 66kW na sto za dvě koruny klesně spotřeba o 12 korun tak deset ušetříš
Jasně - pokud důsledkem používání VIFu je snížení spotřeby, pak je to samozřejmě pravda. Primárně to cenu za litr paliva zvýší, ale v důsledku velmi pravděpodobně sníží - jasná věc.