Ahoj, doufám že nevadí že obnovím tohle staré téma, mám totiž ten samý nebo velice obdobný problém a na vw foru mi nikdo neodepisuje. Takže se zeptám vás schopnějších, mám taky vw polo 1.9D uplně to samé jako kolega co měl problém předemnou, akorát nemám klimu.
Ted k mojemu problému ,
první byl problém v tom, že to stašně pískalo až mlátilo, po nahlédnutí na drážkový řemen jsem zjistil že se napínací kladka téměř dotýká kladky od vodní pumpy a je tam málo místa mezi němi, tudíž když tam byl ten řemen, tak se dotýkal sám sebe a dělalo to hrozné zvuky při chodu, takže jsem si myslel že je tam je dlouhý řemen, šel jsem tedy koupit nový a správný, jenže jsem zjistil že ten co tam byl tak má správnou délku, koupil jsem tedy o chlup kratší, problém se na 5 dní vyřešil, mezera mezi kladkou vodní pumpy a napínací kladkou byla tím pádem větší a řemen už o sebe nelítal, takže zvuky přestaly, ale po 5 dnech to začlo zase pískat a nakonec řemen praskl, je možné že praskl protože byl kratší a moc napnutý, ale podle toho jak byl roškubaný, tak těžko říct. Takže ted je jasné že tam musí byt ten řemen co tam má byt a žádný jiný, jenže když se po nasazení dotýká sám sebe, tak v kladce bude něco špatně, já se ptám co? Díky za rady, už mám z toho hlavu jak meloun
edit: ještě se chci zeptat jestli to nezpůsobuje také volnoběžka alternátoru, pokud jí to má teda, protože když jsem to zkoušel.. po zaaretování rotoru jsem s řemenicí alternátoru neotočil ani tam ani zpět, ale zkoušel jsem to na autě a na polu není místo, takže jestli k tomu není zapotřebí větší síly....tzn. bud to volnobezku nemá, nebo je zaseklá, to bych taky potřeboval poradit, jestli někdo ví... Díky moc kluci
edit: tady je foto alternatorové řemenice, nemá mít jen 5 drážek?
