Stránka 2 z 3

Napsal: 27 bře 2010, 20:18
od brankar30
.to potrubie som najprv vypalil...nalial som donho tech. benzin a pockal kym vyhory..a potom som ho cistil s kefou na flase a acetonovim riedidlom C6000...islo to super.. ;) (crazy)

Napsal: 28 bře 2010, 11:45
od Ladas
podobně to jde i brzdovkou a zaručený výsledek je s čističem klapek ;)

Napsal: 28 bře 2010, 15:45
od dolar100
brankar30 píše:takto sa to podarilo mne vycistit... ;)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
čerstvo odliate (noteeth) nádhera

Napsal: 28 bře 2010, 15:56
od midnight_man
čím si to?

/// to s tym vypalovanim vyzera super..ale neohne sa ten hlinik? pripadne aby sa nezdeformoval...

Napsal: 28 bře 2010, 16:17
od pafka
nekvalitní foto, ale tohle bylo už trochu víc ,uvnitř byla díra sotva tak 16mm, a bylo to tak zabetonované i v hlavě , že musela dolů, ten okraj už je vyškrábnutý
Obrázek
[/b]

Napsal: 28 bře 2010, 16:34
od brankar30
midnight_man píše:čím si to?

/// to s tym vypalovanim vyzera super..ale neohne sa ten hlinik? pripadne aby sa nezdeformoval...
pisal som vyssie...nic sa neohne...v pohode to vypal...vyskrab ten suchy karbon..a potom acetonove riedidlo c6000..ide to super...a vysledok vydis sam... ;)

Napsal: 28 bře 2010, 16:36
od brankar30
brankar30 píše:
midnight_man píše:čím si to?

/// to s tym vypalovanim vyzera super..ale neohne sa ten hlinik? pripadne aby sa nezdeformoval...
pisal som vyssie...nic sa neohne...v pohode to vypal...vyskrab ten suchy karbon..a potom acetonove riedidlo c6000..ide to super...a vysledok vydis sam... ;)
inac to sanie a egr som kupoval od uzivatela misoVW...moze potvrdit ze to bolo celkom slusne zasrate.. (crazy)

Napsal: 28 bře 2010, 16:55
od misoVW
bolo to cistucke :x :-D :-D (LOL)

Napsal: 28 bře 2010, 18:19
od sixell
tak to je super vyčistene ,,fakt pecka,,ja sem ten sajrajt čistil a snažil se ho jenom vyškrábat ale vubec to nešlo ,,,to video pecka

Napsal: 29 bře 2010, 07:56
od Marek77
Toho jsem se bál - sundat.

Když to bude dole, tak si s tím už poradím. Mám tryskač s korundovým pískem, takže to bude dole za deset minut. Ale já fakt myslel, že to půjde nějak odstranit přímo na autě, abych to nemusel dávat dolů. U Sharana je za motorem neuvěřitelně blbý přístup.

Díky.....

Napsal: 03 dub 2010, 20:43
od a3anko

Napsal: 03 dub 2010, 22:34
od sixell
mel bych o to čistení zajem

Napsal: 04 dub 2010, 08:45
od puci
sorry, ale príde mi to ako dobrá kok.tina, videl si niekedy aké dierky sú v tryskách? neviem si predstaviť, že by v čerpadle mal byť nausádzaný carbon a začne sa odlupovať. To by tie dierky v tryskách asi nerozdýchali.

Napsal: 04 dub 2010, 09:18
od a3anko
puci píše:
sorry, ale príde mi to ako dobrá kok.tina, videl si niekedy aké dierky sú v tryskách? neviem si predstaviť, že by v čerpadle mal byť nausádzaný carbon a začne sa odlupovať. To by tie dierky v tryskách asi nerozdýchali.
mam za sebou uz jednu Alhambru (najazdenych 300tkm 85kW TDI-PD), ktora mala sacie + EGR ventil zaneseny nejak tak ako je vyssie na obrazku... ja osobne to tiez robim a spravil som uz za toho pol roka minimalne 10 TDI motorov, z toho asi dve tretiny PD a CR. BG Care je riadeny proces, ktory postupne uvolnuje carbon - neodlupuje velke casti!! maximalne bezpecny proces pre kazdy motor (samozrejme nebavime sa o vylagrovanych motoroch ktore su na pokraji zivotnosti resp. kruzkovania s dolnou hranicou pripustnych tlakov), ale samozrejme chapem postoj "kym neuvidim, neuverim", prid a ukazem ti to :)

male instruktazne videjko: http://www.youtube.com/watch?v=xK6mMrWHuTU

Napsal: 04 dub 2010, 11:12
od automechanik1
PROVÁDÍM TOTO ČIŠTĚNÍ V OSTRAVĚ,JDE O CHEMICKÝ PROCES,PŘI KTERÉM NÁNOSY V SÁNÍ ZPLYNATÍ A VYLETÍ VEN KOMÍNEM :) JE NUTNÁ I VÝMĚNA OLEJE.....http://autosindler.cz TELEFON 732353393