
nastavení červíku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
bude foukat víc, ale taky poroste tlak před turbem a hůř reguluje-má špičky
sparco gti: červik je malej dorazovej šroub, na fotu není vidět

sparco gti: červik je malej dorazovej šroub, na fotu není vidět

Naposledy upravil(a) Smoke dne 02 dub 2010, 19:40, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ne . to co ukazuješ je táhlo baňky . červík je doraz .
Smoke byl rychlejší...
Smoke byl rychlejší...
Naposledy upravil(a) martex dne 02 dub 2010, 19:40, celkem upraveno 1 x.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
aha,dikes? ;)nebyva ten cervik zapeceny?a vlaste to je na plochy srobovak ze?
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 02 dub 2010, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Ahojte, mam podobny problem.
Auto , konkretne octavia tdi 81kw slapala OK s turbom GT1749V.mala aj cip, takze tahala odspodu tak ako mala.
Mal som rozdrbane turbo z octavie PD96kw, GT1749VA, tak som ho dal na repas.Turbo prislo ako nove, komplet vymenene streva, vyvazene.Nalozil som ho do octavky namiesto toho 1749V, a auto je zrazu lenive, netaha odspodu, regulacia ide lahko OK, tlak turba podla Ddottu je OK, niekedy sa stane ze pri klasickej volnej jazde, asi nezreguluje a padne do nudzaku.V pamäti je zapisane nesulad, regul odchylka.A ako popisujete, moze to mat suvis aj s mojim turbom.
Preto chcem sa spytat, tu 1/4 otacky pritocit do +, alebo - smeru? podla prilozeneho foto?
Predpokladam ze max tlak je pri obrazku maximum a minimalny tlak je vtedy ak su regul lopatky otvorene na maximum
Vdaka za info
Jaro


Auto , konkretne octavia tdi 81kw slapala OK s turbom GT1749V.mala aj cip, takze tahala odspodu tak ako mala.
Mal som rozdrbane turbo z octavie PD96kw, GT1749VA, tak som ho dal na repas.Turbo prislo ako nove, komplet vymenene streva, vyvazene.Nalozil som ho do octavky namiesto toho 1749V, a auto je zrazu lenive, netaha odspodu, regulacia ide lahko OK, tlak turba podla Ddottu je OK, niekedy sa stane ze pri klasickej volnej jazde, asi nezreguluje a padne do nudzaku.V pamäti je zapisane nesulad, regul odchylka.A ako popisujete, moze to mat suvis aj s mojim turbom.
Preto chcem sa spytat, tu 1/4 otacky pritocit do +, alebo - smeru? podla prilozeneho foto?
Predpokladam ze max tlak je pri obrazku maximum a minimalny tlak je vtedy ak su regul lopatky otvorene na maximum
Vdaka za info
Jaro



to je otázka, jestli to hodí nouzák z přetlaku nebo nedosažení tlaku. Jestli to netahá odspoda, tak červík povolit, aby zalezl. Co přesně ta diagnostika psala? regulační odchylka a dál co?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
to regulovanie , a padnutie do nudzaku, nastane napr. na rovinke s minim.tlakom podla budiku,
Mna viac zajima hlavne ten zatah a lenivost toho turba.Ked zoslapnem pedal na cca 30-40percent, a pri cca 2500 ot.vtedy je citit ten zatah, do tych 2500 je uplne lenive.
Nepredpokladal som ze zamena 1749V za VA sposobi rozhadzanie celeho systemu zatahu, akceleracie vozidla.
Jaro
Mna viac zajima hlavne ten zatah a lenivost toho turba.Ked zoslapnem pedal na cca 30-40percent, a pri cca 2500 ot.vtedy je citit ten zatah, do tych 2500 je uplne lenive.
Nepredpokladal som ze zamena 1749V za VA sposobi rozhadzanie celeho systemu zatahu, akceleracie vozidla.
Jaro
