nastavení červíku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

vsak na volnobehu tu banku zatlaci na doraz takze tlak turbu bude stale isty nie?ak sa mylim opravte ma ;)myslite tento cervik?Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bude foukat víc, ale taky poroste tlak před turbem a hůř reguluje-má špičky

sparco gti: červik je malej dorazovej šroub, na fotu není vidět
Obrázek
Naposledy upravil(a) Smoke dne 02 dub 2010, 19:40, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

ne . to co ukazuješ je táhlo baňky . červík je doraz .
Smoke byl rychlejší... ;)
Naposledy upravil(a) martex dne 02 dub 2010, 19:40, celkem upraveno 1 x.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sparco gti píše:vsak na volnobehu tu banku zatlaci na doraz takze tlak turbu bude stale isty nie?ak sa mylim opravte ma ;)myslite tento cervik?
nie ten, tento (zelena sipka)
Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

aha,dikes? ;)nebyva ten cervik zapeceny?a vlaste to je na plochy srobovak ze?
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 02 dub 2010, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

(rofl)
trošku předháněčka...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

este ze mame ten mspaint :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

sparco gti píše:aha,dikes? ;)nebyva ten cervik zapeceny?a vlaste to je na plochy srobovak ze?
ne je to 2.5 imbus.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ok?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jé to bude zas rozdrbanejch turb :D
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahojte, mam podobny problem.
Auto , konkretne octavia tdi 81kw slapala OK s turbom GT1749V.mala aj cip, takze tahala odspodu tak ako mala.
Mal som rozdrbane turbo z octavie PD96kw, GT1749VA, tak som ho dal na repas.Turbo prislo ako nove, komplet vymenene streva, vyvazene.Nalozil som ho do octavky namiesto toho 1749V, a auto je zrazu lenive, netaha odspodu, regulacia ide lahko OK, tlak turba podla Ddottu je OK, niekedy sa stane ze pri klasickej volnej jazde, asi nezreguluje a padne do nudzaku.V pamäti je zapisane nesulad, regul odchylka.A ako popisujete, moze to mat suvis aj s mojim turbom.
Preto chcem sa spytat, tu 1/4 otacky pritocit do +, alebo - smeru? podla prilozeneho foto?
Predpokladam ze max tlak je pri obrazku maximum a minimalny tlak je vtedy ak su regul lopatky otvorene na maximum
Vdaka za info
JaroObrázek
Obrázek
Obrázek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pises ze nezreguluje, tak to pritiahni o stvrt otacky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to je otázka, jestli to hodí nouzák z přetlaku nebo nedosažení tlaku. Jestli to netahá odspoda, tak červík povolit, aby zalezl. Co přesně ta diagnostika psala? regulační odchylka a dál co?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

to regulovanie , a padnutie do nudzaku, nastane napr. na rovinke s minim.tlakom podla budiku,
Mna viac zajima hlavne ten zatah a lenivost toho turba.Ked zoslapnem pedal na cca 30-40percent, a pri cca 2500 ot.vtedy je citit ten zatah, do tych 2500 je uplne lenive.
Nepredpokladal som ze zamena 1749V za VA sposobi rozhadzanie celeho systemu zatahu, akceleracie vozidla.
Jaro
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Povolit - myslis srubku tocit do - ?, aby sa viac lopatky privreli a turbo malo zatah?
Pise regul.odchylka- nedosiahnuty tlak
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“