
Zvýšení výkonu od Cimbu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Musím pochválit Reeshu (dieselpower), taky mi to chipoval. Věnuje se tomu dost dlouho, jede to s tebou několikrát projet, pokud se ti nezdá průběh výkonu a krouťáku, tak ti to naladí přesně podle tvého přání. Já jsem naprosto spokojený, nechtěl jsem moc velkej krouťák pod 2000, aby motor netrpěl, když do toho vleze někdo jiný. Ten průběh je podle mě lepší než série, nádherný plynulý zátah. Můžu jen doporučit 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Mel jsem v ruce jen dve RJ od CImbu a obe byly zalite takovym "pudingem" - neuvedomuji si, ze to auto neni jejich
Jinak na jedne z nich se propalil pist...po 70tkm s chipem.
Cimbu umi zjevne jen chipovat a davat tam jen jeden soft na jeden typ RJ.
Jak jinak byste si vysvetlili toto:
... ze Reesha dela pro Cimbu...nebo ze po nich opravuje kopance? 

Jinak na jedne z nich se propalil pist...po 70tkm s chipem.
Cimbu umi zjevne jen chipovat a davat tam jen jeden soft na jeden typ RJ.
Jak jinak byste si vysvetlili toto:

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Mirekx: s tím nezbývá nic jiného než souhalsit...kvůli, pro mě, nevyhovujícímu průbehu výkonu jsem jel k Reeshovi podruhé a ten mi to pak k mé plné spokojenosti naladil, tak jak mi to přesně sedlo... 

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Jo, málem bych zapoměl.Ještě jsem měl v ceně čipu bonus v podobě svezení s VW Vento 200 koní. A ten mazec za to stál taky




Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To si se radši měl svézt jindy, protože pak když jsi přeskočil z Venta do svého, tak jsi musel být zklamán.MirekX píše:Jo, málem bych zapoměl.Ještě jsem měl v ceně čipu bonus v podobě svezení s VW Vento 200 koní. A ten mazec za to stál taky![]()
![]()

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
No jo, svatá pravda, ale odolat fakt nešlo. Ale na to, že mám sedmimístný autobus to zase nejede zle. Je fakt, že mi dvojka za plynem na suchým asfaltu nehrabe 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Takze zahada vyriesena - bola to vaha vzduchu. Pri volnobehu a bez zataze na neutral davala hodnoty v pohode, ukazalo sa to az pri skusobnej jazde s diagnostikou. Fabka teraz ide ako ma, pekne zdola nabera vykon a taha dobre aj cez 3500 ot.fabka píše:Zdravim, dal som si urobit na 74kw TDI PD cip u cimbu a zaraza ma jedna vec. Motor je zivy az od nejakych 1900 otacok, dovtedy sa dost dusi, mam pocit, ze je to o dost horsie ako seria, ta sa dusila pri plnom plyne len do tych 1400 otacok, potom uz zacala nabiehat. Od tych 2000 otacok je to samozrejme uz o niecom uplne inom, krutak stupa, auticko taha o dost lepsie jak pred cipom.
Zaujimali by ma vase skusenosti s cipom od cimbu, odkedy je citit nastup krutaku, pripadne ci je to v pohode, ze u mna je to az okolo tych 1900 otacok.
Motor je v pohode, ziadnu zavadu VAG nehlasi, tlaky tiez ok.
Tymto dakujem Cimbu za ochotu a pristup - diagnostika aj vymena vahy zdarma, novu vahu zohnali do pol hodky. Absolutna spokojnost
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
škoda že na to nepřišli hned, i když to vlastně není jejich věc. Kamarád mi tvrdil, že si kdysi nechal čipovat auto (nějaká neznámá firma na moravě) a váhu mu dali novou hned (zaplatil ji, tenkrát ještě 3500 Kč
) jen proto, aby byl výsledek 100% 


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Odkaz na ceny trysek http://dieselpower.cz/doc/prices/cenik_trysek_mo.pdffabiátor píše:Hej hosi a je nejaky kontakt na Reeshu ? Nebo nejaky odkaz kde najdu co a zakolik a tak ?fabka píše:Hm, pred upravou samozrejme pozerali zbezne VAGom zakladne veci ako mnozstvo vzduchu, paliva (bez zataze) a hodnoty sa zdali byt ok. Prejavilo sa to viditelne iba pri zatazi - realnej jazde.
Na turba koukni k Andremu do sekce bazar a cena chipu je individuální.



Cafte cipisti. Otazka do plena znie: a co tak cierny dym v 100% zatazi pri vyzsich otackach? (cca nad 3400ot/min.) Mne to totiz dymi ciernym dymom, ale staci jemne ubrat a dym sa strati. Na to ale pri predbiehani nie je cas, starat sa o male ubratie plynu kvoli zabraneniu dymivosti.
Vam to nikomu "na podlahe" nedymi?
Vam to nikomu "na podlahe" nedymi?
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Já jsem chtěl aby to moc nekouřilo a opravdu to nekouří, nebo jen trochu při akceleraci kolem 2000 ot, ale nic velkýho. Když vidím, co se občas line z jinýho auta.
Ale jinak mi kouř nevadí, mám mlhovky 


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

