Stránka 2 z 3
Napsal: 22 črc 2006, 15:03
od MirekX
Musím pochválit Reeshu (dieselpower), taky mi to chipoval. Věnuje se tomu dost dlouho, jede to s tebou několikrát projet, pokud se ti nezdá průběh výkonu a krouťáku, tak ti to naladí přesně podle tvého přání. Já jsem naprosto spokojený, nechtěl jsem moc velkej krouťák pod 2000, aby motor netrpěl, když do toho vleze někdo jiný. Ten průběh je podle mě lepší než série, nádherný plynulý zátah. Můžu jen doporučit

Napsal: 22 črc 2006, 17:19
od Forest
Mel jsem v ruce jen dve RJ od CImbu a obe byly zalite takovym "pudingem" - neuvedomuji si, ze to auto neni jejich
Jinak na jedne z nich se propalil pist...po 70tkm s chipem.
Cimbu umi zjevne jen chipovat a davat tam jen jeden soft na jeden typ RJ.
Jak jinak byste si vysvetlili toto:

... ze Reesha dela pro Cimbu...nebo ze po nich opravuje kopance?

Napsal: 22 črc 2006, 19:54
od scream
Napsal: 23 črc 2006, 23:00
od Jim
Mirekx: s tím nezbývá nic jiného než souhalsit...kvůli, pro mě, nevyhovujícímu průbehu výkonu jsem jel k Reeshovi podruhé a ten mi to pak k mé plné spokojenosti naladil, tak jak mi to přesně sedlo...

Napsal: 23 črc 2006, 23:49
od MirekX
Napsal: 24 črc 2006, 06:39
od Kornout
To si se radši měl svézt jindy, protože pak když jsi přeskočil z Venta do svého, tak jsi musel být zklamán.

Napsal: 24 črc 2006, 07:48
od MirekX
No jo, svatá pravda, ale odolat fakt nešlo. Ale na to, že mám sedmimístný autobus to zase nejede zle. Je fakt, že mi dvojka za plynem na suchým asfaltu nehrabe

Napsal: 18 srp 2006, 14:18
od fabka
fabka píše:Zdravim, dal som si urobit na 74kw TDI PD cip u cimbu a zaraza ma jedna vec. Motor je zivy az od nejakych 1900 otacok, dovtedy sa dost dusi, mam pocit, ze je to o dost horsie ako seria, ta sa dusila pri plnom plyne len do tych 1400 otacok, potom uz zacala nabiehat. Od tych 2000 otacok je to samozrejme uz o niecom uplne inom, krutak stupa, auticko taha o dost lepsie jak pred cipom.
Zaujimali by ma vase skusenosti s cipom od cimbu, odkedy je citit nastup krutaku, pripadne ci je to v pohode, ze u mna je to az okolo tych 1900 otacok.
Motor je v pohode, ziadnu zavadu VAG nehlasi, tlaky tiez ok.
Takze zahada vyriesena - bola to vaha vzduchu. Pri volnobehu a bez zataze na neutral davala hodnoty v pohode, ukazalo sa to az pri skusobnej jazde s diagnostikou. Fabka teraz ide ako ma, pekne zdola nabera vykon a taha dobre aj cez 3500 ot.
Tymto dakujem Cimbu za ochotu a pristup - diagnostika aj vymena vahy zdarma, novu vahu zohnali do pol hodky. Absolutna spokojnost
Napsal: 18 srp 2006, 20:42
od MirekX
škoda že na to nepřišli hned, i když to vlastně není jejich věc. Kamarád mi tvrdil, že si kdysi nechal čipovat auto (nějaká neznámá firma na moravě) a váhu mu dali novou hned (zaplatil ji, tenkrát ještě 3500 Kč

) jen proto, aby byl výsledek 100%

Napsal: 19 srp 2006, 08:59
od fabka
Hm, pred upravou samozrejme pozerali zbezne VAGom zakladne veci ako mnozstvo vzduchu, paliva (bez zataze) a hodnoty sa zdali byt ok. Prejavilo sa to viditelne iba pri zatazi - realnej jazde.
Napsal: 20 srp 2006, 08:50
od fabiátor
fabka píše:Hm, pred upravou samozrejme pozerali zbezne VAGom zakladne veci ako mnozstvo vzduchu, paliva (bez zataze) a hodnoty sa zdali byt ok. Prejavilo sa to viditelne iba pri zatazi - realnej jazde.
Hej hosi a je nejaky kontakt na Reeshu ? Nebo nejaky odkaz kde najdu co a zakolik a tak ?
Napsal: 20 srp 2006, 12:56
od Dukes
fabiátor píše:fabka píše:Hm, pred upravou samozrejme pozerali zbezne VAGom zakladne veci ako mnozstvo vzduchu, paliva (bez zataze) a hodnoty sa zdali byt ok. Prejavilo sa to viditelne iba pri zatazi - realnej jazde.
Hej hosi a je nejaky kontakt na Reeshu ? Nebo nejaky odkaz kde najdu co a zakolik a tak ?
Odkaz na ceny trysek
http://dieselpower.cz/doc/prices/cenik_trysek_mo.pdf
Na turba koukni k Andremu do sekce bazar a cena chipu je individuální.

A příště zkus hledat než se na něco zeptáš

Napsal: 22 srp 2006, 08:57
od Tec
Cafte cipisti. Otazka do plena znie: a co tak cierny dym v 100% zatazi pri vyzsich otackach? (cca nad 3400ot/min.) Mne to totiz dymi ciernym dymom, ale staci jemne ubrat a dym sa strati. Na to ale pri predbiehani nie je cas, starat sa o male ubratie plynu kvoli zabraneniu dymivosti.
Vam to nikomu "na podlahe" nedymi?
Napsal: 22 srp 2006, 18:18
od MirekX
Já jsem chtěl aby to moc nekouřilo a opravdu to nekouří, nebo jen trochu při akceleraci kolem 2000 ot, ale nic velkýho. Když vidím, co se občas line z jinýho auta.

Ale jinak mi kouř nevadí, mám mlhovky

Napsal: 22 srp 2006, 18:36
od scream
tec no to je hrozně divný no. si tam dej seriovou jednotku, kdyz chces aby to nehulilo