Stránka 2 z 3
Napsal: 02 dub 2010, 08:04
od Praetorio
Ahoj, jsem jen užívák auta, ale presně to co popisujes jsem měl na svém autě se stejným motorem. Výsledek: zdvihátko na 1 válci KO a 1 palec vačky KO (obroušen). při přidání plynu lehký kouř a přes 2000 otáček jsem se nedostal, protože se auto třáslo jako blázen.
V horším případě jako já si připrav 9000kč na vačku, 5000kč na zdvihátka, 3600kč na šrouby k upevnění vačky + práce a olej.
Doufám, že tě to nepotká a bude to něco lehčího.
Napsal: 02 dub 2010, 09:44
od maros261177
Praetorio píše:Ahoj, jsem jen užívák auta, ale presně to co popisujes jsem měl na svém autě se stejným motorem. Výsledek: zdvihátko na 1 válci KO a 1 palec vačky KO (obroušen). při přidání plynu lehký kouř a přes 2000 otáček jsem se nedostal, protože se auto třáslo jako blázen.
V horším případě jako já si připrav 9000kč na vačku, 5000kč na zdvihátka, 3600kč na šrouby k upevnění vačky + práce a olej.
Doufám, že tě to nepotká a bude to něco lehčího.
Ako to mohlo vzniknut, čo bolo príčinou?..nevhodný OLEJ?.. alebo nekvalitná výroba?
Napsal: 02 dub 2010, 10:03
od Praetorio
Jak to vzniklo, to nemám ponětí. A v momentě, když jsem skákal okolo auta s rukama nad hlavou a proklínal všechno. Tak tady na foru jeden uživatel přesně popsal závadu a specifikoval, kde mám vlastně problém, protože nikdo včetně mechaniků nějak nebyl schopen diagnostikovat problém. všichni odhadovali.
Auto 4 roky jezdilo ve Španělsku s olejem značky Repsol najelo s touto značkou 84000km. Jak se o to kdo staral to nemám ponětí, servisku to má, ale tu mi "namaluje" kde kdo. Já jsem po výměně oleje přešel na Castrol Edge 5w40 505.01. A pak po ujetých cca. 25000km to šlo do háje. Po opravě jsem nahodil Valvoline 5w40 Durablend 505.01. Jestli to byla vada materiálu nebo olej nedokažu říct. Ale pokud olej slpňuje specifikaci a mění se poctivě, tak bude asi jedno kdo je výrobce. Výměny mám po 15000km a mám motor bez DPF.
Napsal: 02 dub 2010, 10:21
od Ladas
no asi jsi se setkal s mechaniky co maj na takovéto zaměstnání akorát papír znám kolegu sice je to vyučením pekař ale jinak mechanik jak víno k tomu servisování ve španělsku se dá říct jediné bůh ví jak to vůbec servisovali a co tam lily teda jestli to vůbec na servis jezdilo.....
Napsal: 02 dub 2010, 10:37
od Praetorio
Souhlas . Ovšem mechanici byl z autor. servisu. Nebudu říkat odkud. Možná jsem na ně chvátal nebo se s tím nechtěli matlat. Co já vím. Rozumím, že ne vždy se všechno dá zjistit hned. Všechno chce čas, ale jeden den bych řekl, že je celkem dost a vytížení až tak zase nebyli, když řekli, že se na to mrknou hned. Ale naštěstí se to pak dostalo k mechanikovi ke kterému jezdím 4 roky a ten to dal do pořádku.
Napsal: 02 dub 2010, 17:20
od jefri
jedna vec je zaujimava, ze to nedymi a logicky z toho, ze nedoviera ventil by tam nespalena nafta mala byt, ktora by sposobila dymenie
Napsal: 03 dub 2010, 11:29
od Ladas
ono to úplně neotevírá netěsný nebo nedovřený ventil je jiná story...
problem vyrieseny
Napsal: 07 kvě 2010, 22:19
od jefri
Tak vas vsetkych zdravim. Potvrdila sa najhorsia alternativa ako tu uz bolo pisane. Vymena vacky plus vsetky hydrostely. Vacka bola uplne zlikvidovana, jeden hydrostel bol az tak zodraty ze bola do neho vydrata diera. Jeden oval na vacke ktory tlacil na hydrostel bol opotrebovany pomaly na kruh a dalsie dve hydrostely boli chytene. Tam kde bol oval zodraty bola aj vydrata ryha na vacke kde tlaci na vysokotlaky system vstrekovania PD - hned vedla zodrateho hydrostelu. Teraz som po vymene vymenil aj olej za OMV Bixxol V7 norma VW 507. Cena opravy 800,- Eur + cena oleja. Teraz to bezi ako hodinky, len jedna otazocka= cim to mohlo byt sposobene? stav podvozku auta zodpoveda nabehanym km velmi dobry stav najazdenych okolo 130000km. Olej neviem ako bol meneny a aky tam bol pred tym - predpoklad shell ale neviem akej normy (nalepka v kapote shell olej). Zeby nekvalitny olej, alebo jazda z malym mnozstvom oleja - nebol tlak, alebo nemeneny, alebo zapchaty kanalik olejovy???? neviem. Ty ktori ste pisali pred tym ze ste mali podobny problem, zistili ste aj pricinu?
Dakujem vsetkym za ochotu a pomoc pri rieseni problemu.
este dodam aj fotky no kto uvidi bude plakat
Napsal: 07 kvě 2010, 23:09
od Huml
zkontrolovali ti jestli nemáš vypadený zátky olejovýho kanálu z čepů vahadel?
Napsal: 09 kvě 2010, 17:33
od jefri
Su to dobri mechanici, takze predpokladam ze ano, no skusim si to pre istotu zistit. Inak, ten motor este rozoberany od nova nebol, teraz prvy krat.
Napsal: 09 kvě 2010, 17:34
od misoVW
malokto o tom vie ze to treba kontrolovat.
Napsal: 09 kvě 2010, 21:23
od Sakul
Mohl by nekdo nakreslit popripade vyfotit kde ty zatky najdu? Ja sice zadny problem s vackou nemam, ale rad bych to zkouknul, kdyz je to tak casta zavada.
Napsal: 09 kvě 2010, 21:58
od Huml
v těch silnejch čepech jak jsou na nich vahadla pro PD vstřiky, je durch mazací kanál na koncích zaslepenej zátkama, ta zátka je tak 2mm pod úrovní toho čela, stačí vzít malej imbusek a zkusit ho tam zastčit, když tam zajede, je zátka pryč, někdy jak je to od oleje je to blbě vidět
Napsal: 10 kvě 2010, 08:55
od Sakul
Huml píše:v těch silnejch čepech jak jsou na nich vahadla pro PD vstřiky, je durch mazací kanál na koncích zaslepenej zátkama, ta zátka je tak 2mm pod úrovní toho čela, stačí vzít malej imbusek a zkusit ho tam zastčit, když tam zajede, je zátka pryč, někdy jak je to od oleje je to blbě vidět
Takze celkem 4 zatky? Umisteni tech zatek je v tech cervenych krouzcich?
Napsal: 11 kvě 2010, 11:32
od jefri
Neviem ako to presne vyzera pod deklom v tomto motore, da sa to overit tym imbusom aj bez toho aby sa tam nieco rozoberalo? dostanem sa k tomu, ked dam dole iba dekel? A keby tam neboli da sa zohnat iba tie zatky a je problem tam tie zatky dat? pretoze som sa bol informovat u chlapov co to robili a nevedeli o com hovorim