Stránka 2 z 5
Napsal: 05 dub 2010, 19:18
od Vinnetou
a na bionaftu mi to bude jezdit normálně jako na obyč naftu?.. pro klid duše bych si tam zbastlil předehřev ale co je lepší předehřejvat filtr nebo hadičku těsně před čerpadlem?
Napsal: 05 dub 2010, 19:32
od slovacek.milos
Vinnetou píše:a na bionaftu mi to bude jezdit normálně jako na obyč naftu?.. pro klid duše bych si tam zbastlil předehřev ale co je lepší předehřejvat filtr nebo hadičku těsně před čerpadlem?
předehřev tam máš standart na filtru je termoventil,
rychlejěí předehřev jsou jen žhavky ale jak je řídít,
na tomto foru jsem nikdy nečetl že čím je vyšší teplota paliva tak se ji musí víc nastříkat jinak klesá výkon motoru to třeba felda svým způsobem neumí a počátá s teplotou 3O
napi zda máš v okolí unicorn čerpačku miloš
Napsal: 05 dub 2010, 20:07
od Vinnetou
Jsem z Berouna a nikde jsem jí tu neviděl ale někde v Praze musí bejt.
Napsal: 05 dub 2010, 20:13
od slovacek.milos
Napsal: 07 dub 2010, 13:49
od slovacek.milos
lesek píše:a já mám v garáži dva ukroucený Lukasy, kdyby někdo chtěl foto

... Lešek
tak během krátké chvíle mám již druhé čerpadlo boš zadřený píst v hlavě a ukroucený od desky i velkou silou nejde pohnout
čerpadlo jelo na naftu kvalit nafty roste

miloš
Napsal: 07 dub 2010, 22:23
od Vinnetou
kolik si na něm zhruba najezdil Km ?
Napsal: 08 dub 2010, 06:38
od slovacek.milos
Vinnetou píše:kolik si na něm zhruba najezdil Km ?
na čem miloš
Napsal: 08 dub 2010, 11:56
od Vinnetou
na tom boš čerpadle jezdenym na naftu jak ti odeslo.
Napsal: 08 dub 2010, 13:22
od slovacek.milos
Vinnetou píše:na tom boš čerpadle jezdenym na naftu jak ti odeslo.
na jednom se zadřel kroužek co ovládá konec vstřiku je na pístu, na tom druhém se zadřel píst v hlavě i kroužek,
písty se odlomili od desky boše jsou z 1.9 tdi miloš
Napsal: 22 dub 2010, 19:17
od LADAIII
Hele borci, jak je to s tou bionaftou? prej to neni dobry do Lucase, ze prej je udajne moc kysela a to tesneni dostava na prdel. Na mix olej/nafta jezdim, tak nevim jak moc velky vliv to na to ma, nejsu chemik.
No a dalsi dotaz, jezdim zatim na opatrny mix (krivka strachu je nekde zhruba 1:3 az 1:5) a nepozoruju krome jinyho smradu za autem absolutne zadny rozdil. Ale jde o to, ze jezdim na vyfrit, myslim si ze dukladne prefiltrovanej,ale i tak v tom nejakej bordel mozna zustane.
Filtruju to pres pouzite palivove filtry. Tece to teda kurevsky pomalu,a uvazuju o nejakem kompresoru ze udelam tlakovou nadobu, abych denne precurdil tak aspon 3L.
Dnes jak jsem to lil z kanystru, tak ten olej byl od oka jako novej.
A jinak ja to teda delam tak, rsp. hodlam delat, ze jeste po konzulataci s Vama a nejakych pokusech bych potom rad zkusil jezdit 1:1 (aspon v lete) a na tech cca 25L oleje hodlam nalit jeste litr (pullitr minimalne) oleje M2T co se pouziva nd mix olej/benzin do motorek. A jeste trosku redidla bezaromatik na zvyseni vykonu

Napsal: 22 dub 2010, 20:22
od slovacek.milos
prej to není dobrý to ti kdo nalil do hlavy co to je slovo prej,
nebo myslíš prejt do jelit
podle strachu řed křivka je správná prostě co ti strach dovolí,
pokud by tě chtěl strach nějak přemoct zkus pemprsky pro seniory,
dobře děláš šak nejsi hlůpý

miloš
Napsal: 22 dub 2010, 23:52
od LADAIII
Podivej Milos, ja chapu ze jsi tu na foru porad a ze tyto dotazy ctes nekolikrat denne,ale ja je myslel vazne. Takze tve prispevky muzou byt obcas vtipne,ale maji pro me nulovou informacni hodnotu, bohuzel...
Napsal: 23 dub 2010, 06:40
od slovacek.milos
LADAIII píše:Podivej Milos, ja chapu ze jsi tu na foru porad a ze tyto dotazy ctes nekolikrat denne,ale ja je myslel vazne. Takze tve prispevky muzou byt obcas vtipne,ale maji pro me nulovou informacni hodnotu, bohuzel...
promin já si tě popletl, ty stím začínáš , pročítej si tyto stránky a najdi si prostě to své,
najdeš zde ukroucená čerpadla lucas na olej, u mě v dílně najdeš dvě čerpadla bosch ukroucená na kvalitní naftu shell otrokovice,
na zvedáku mám omegu teče ji čerpadlo bosch VP36 zatím nevím kde není vidět, jezdí jen na naftu,
najdi si téma třeba téma první nalití, tam se najdeš jak někdo nalil třeba litr na nádrž stolního oleje a čekal hrůzostrašný scénář, v podstatě zde máš všechno popsáno,
když ti řeknu že do mé feldy naleju 4O litrů stolního oleje a jedu, co mi na to asi řekneš, že máš strach a nyní budeš zkoušet ředění půl na půl ale až vlétě,
taky se podívej na svoji feldu jakou má na trhu hodnotu jakou vlastně cenu dáváš v sázku oprotu tvému experimentu na RO ,
jestli se ti to vůbec vyplatí natankovat za l000 korun nalít tam trochu oleje, a stresovat se co ti odejde, jestli tam přilít toho či onoho deci dvě aby něco neodešlo, zkoušet vyzkoušené,
mé náklady v palivu na ujetí sta kilometrů jsou O kč, na metylester 12korun, miloš
Napsal: 24 dub 2010, 21:00
od LADAIII
ZDravim Milosi.
Zkoumat jsem zacal uz pred par meisi, tenkrat jsi mi do SZ psal neco o redeni pul na pul. Ja zatim zkousim cca tretinu a pak pujdu dal. Jezdim na vyfrit, filtrovany pres palivak z auta. Jeste bych te poprosil o radu, co pouzivat za aditivum na cisteni palivoveho systemu. Kdysi jsi mi dorporucoval cosi od Castrolu,ale brachuv dodavatel co mu dodava zbozi na pumpu tvrdil ze se to uz neda sehnat.
Napsal: 25 dub 2010, 11:14
od slovacek.milos
LADAIII píše:ZDravim Milosi.
Zkoumat jsem zacal uz pred par meisi, tenkrat jsi mi do SZ psal neco o redeni pul na pul. Ja zatim zkousim cca tretinu a pak pujdu dal. Jezdim na vyfrit, filtrovany pres palivak z auta. Jeste bych te poprosil o radu, co pouzivat za aditivum na cisteni palivoveho systemu. Kdysi jsi mi dorporucoval cosi od Castrolu,ale brachuv dodavatel co mu dodava zbozi na pumpu tvrdil ze se to uz neda sehnat.
vif, kernite, castrol, tunap, co koupíš to funguje spravidla je tam napsíno že to čistí, zvyšuje výkon a samé příznivé věci,
taky ředidlo to přidávej, mám v šerpadle čisto jak v pohádce, ve čtvrtek jsem přetěsnoval čerpadlo na omegu je tam šestiválec z báva , totálně zahumusené čerpadlo na naftu jezdící , ten horní dekl jsem dal raději druhý, to byla usazeninka
