Seřízení synchronizace vačky TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

skacpi: obrazok pekny ale vztahuje sa na nahadzovanie rozvodov kde je fixovana vacka a kluka a remenica je povolena aby sa dal nasadit remen a nasponovat bez toho aby sa nieco pohlo....
pre doladenie zase nepredmetne, keby si chcel doladit synchro a mal fixovanu vacku tak by si musel tahat za kluku....
normalne sa ladi synchro tak ze sa zhodit kryt rozvodov, povolis tie 3 sroby co drzia remenicu, 18ku kluc nasadis na stredovy srob, jemne posunies na jednu alebo druhu stranu, dotiahnes 3 sroby a skontrolujes na VAGu a opakujes kym sa netrafis :) ziadna aretacia, ziadna 0, ziadna veda :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

misoVW píše:zase zle brasko, zaaretuje sa vacka a da sa mierne pootacat remenicou, ako su vyfrezovane ty 3 drazky na sroby M8.
(LOL) klika, řemen a kolo vačky určitě vždy stojí, proto tam klidně mám i 6mm kolík a točím šroubem uprostřed a tím pádem vačkou!!!!!!!!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

brasko, brasko. Ty asi ten kolik odstrihnes :D
Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

(crazy)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

live69 píše:
misoVW píše:zase zle brasko, zaaretuje sa vacka a da sa mierne pootacat remenicou, ako su vyfrezovane ty 3 drazky na sroby M8.
(LOL) klika, řemen a kolo vačky určitě vždy stojí, proto tam klidně mám i 6mm kolík a točím šroubem uprostřed a tím pádem vačkou!!!!!!!!!!
takze ty tam mas kolik a tocis vackou, jo ? :D

vis co je todle ? :)

Obrázek

vlevo mas remenici kterou vidis a vpravo je to co nevidis, spolu jsou spojeny tyma 3 sroubama, ta prava sub-remenicce nebo unasec... je nasazena na vacke (remenice ma na sebe neco jako kolik a vacka ma drazku) a sesroubovane je to tym stredovym sroubem...a ted se dobre koukni na tu pravu ,,remenici,, co se stane kdyz tam strcis ten 6mm kolik skrz ni :) jeste stale se drzis teorie ze kdyz tam das kolik tak tocis vackou ? (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Tak když sem to vždy seřizoval tak sem tam kolík neměl no (LOL) ale myslel sem si že tam muže klidně bejt (wallbash) VŠICHNI MÁTE PRAVDU (rofl) Díky za obr.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No řekl bych, žes to popsal blbě,rozvodové kolo a tlumič kmitů nejsou sešroubované k sobě středovým šroubem...to by tam nemusely být ty 3 šrouby..Povolí se ty 3 šrouby a rozvody stojí a pootáčím vačkou.../za středový šroub/ , nebo mohu naopak, samozřejmě bez kolíku...Jakmile je tam kolík, je to jak říkáš Ty, ale středový šroub nic nesešroubovává..Jen pro upřesnění....
nepropadat panice...
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

tak sem si mslel že vim jak to tam je,ale ted když na to koukam tak vim asi pěkný h..... :-D (rofl)
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

jericho-3 píše:No řekl bych, žes to popsal blbě,rozvodové kolo a tlumič kmitů nejsou sešroubované k sobě středovým šroubem...to by tam nemusely být ty 3 šrouby..Povolí se ty 3 šrouby a rozvody stojí a pootáčím vačkou.../za středový šroub/ , nebo mohu naopak, samozřejmě bez kolíku...Jakmile je tam kolík, je to jak říkáš Ty, ale středový šroub nic nesešroubovává..Jen pro upřesnění....
to jako ja ? ja sem tam napsal ze ta prava ,,remenice,, je sesroubovana s vackou stredovym sroubem a leva s pravou je spojena 3 sroubama....
ta prava sub-remenicce nebo unasec... je nasazena na vacke (remenice ma na sebe neco jako kolik a vacka ma drazku) a sesroubovane je to tym stredovym sroubem
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak pardon, je to nedorozumění...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

jericho-3 píše:Tak pardon, je to nedorozumění...
no kdyz tak koukam na to tak sem asi trocha ujel na terminus-technikus ale princip sem napsal, akurat mozna troska ujeli popisky (tlumic kmitu/sub-remenice/unasec.. :) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od edie »

stejne si z 0,6 na 0 nepomuzes..o litr se ti spotreba podle me nezmeni..ja jsem upravoval z 6,4 na 0,5 a tam se spotreba zmenila asi o 3 litry..ale to bylo rozhozeny fakt hodne..
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

a z 0.9 na 0 ? ma cenu řešit :? auto papa cca o litr více
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ahoj, chlapci,
předpokládám, že se nemusím bát, že bych otáčení středovýho šroubu šroub povolil. S vačkou jde asi lehce otáčet ne?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Neboj se šroub nepovolíš. Doporučuju si tam udělat značky a vačkou vůči kolu pootáčet po nepatrných kouscích, je to hodně citlivý.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“