čip Tdi 66kW Passat B5...zkušenosti a na kolik?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

při těch 120-130k to musí hulit jak kráva ne?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chucky píše:při těch 120-130k to musí hulit jak kráva ne?
Záleží, co je podle tebe kráva :P

Specifikuj
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
sipmart
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2006, 15:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od sipmart »

jj jasný, je to těžko, každý tvrdí něco jiného, ale každopádně pročtu, pozjišťuju i třeba přímo ve VW co oni na to...vím že chipují přímo original tuhle 66ku na 96, stojí to nějakých 15tis u nich....a jaký je ještě rozdíl v chipu a přehrátí softu?
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1417
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

:o u VW čipujou ze 66kW na 96kW?To jsi slyšel kde prosim tě?
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Kornout píše:
sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.
proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej.... :roll:
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Kornout píše:
sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.
proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej.... :roll: myslíš jako že když přijedeš do nějáké renovované chiptuningové společnosti, že ti budou ladit tvuj original? ;) není důvod....
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
sipmart
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2006, 15:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od sipmart »

to mě říkal o tom chipu u VW kámoš co dělá ve VW v UH. ze 66 na 96......včera jsem se bavil s jendím mladým mechanikem, říkal, že už viděl několik aut, které po čipu nevydrželi víc než 30tis km...a to nebylo extrémně nějak třeba přečipované...písty špatné a tak...máte zkušenosti?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chucky píše:
Kornout píše:
sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.
proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej.... :roll: myslíš jako že když přijedeš do nějáké renovované chiptuningové společnosti, že ti budou ladit tvuj original? ;) není důvod....
Nevím, kterou chiptuningovou společnost renovovali. Ale možná by ses divil, někde se to tak opravdu dělá.

Co se týče lazení na míru - proč je to dobré? Protože každé auto je jiné, každý motor je jiný (což platí ještě více u starších aut) a každý zákazník má jiné požadavky.

A docela by mě zajímalo, co je to podle tebe špatný software a co dobrý? 8) Kde je ta hranice, když je to podle tebe tak černobílé?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
sipmart
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2006, 15:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od sipmart »

stejně tady nikdo ještě neřekl svůj vlastní poznatek ohledně přečipování tohoto motoru a změnu vlastností....to hi nikdo nemá chiplej? :) nebo tohle spíš nečte...
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Ono toho tady v ostatnich tematach je haba kuk.
Tak se moc nediv!!!
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
miro TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 říj 2006, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od miro TDI »

mám seat leon 1,9tdi původně 66kw teď cca 85kw. Mě osobně zatím chip stačí ale jak píšou kluci už koukám po triskách tak je radši vyměň za vědší a pak polaď soft a bude to mazec
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pokud si to dáš čipnout na miru a po čase ti ten vikon nebude stačit tak dáš jiný trisky a musíš znovu čipovat jak technicky tak i ekonomicky bych přemejšlel co je lepší a věř mi jak přičichneš k většímu budeš pak chtít ještě víc
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“