čip Tdi 66kW Passat B5...zkušenosti a na kolik?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej....Kornout píše:Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.

vw passat tdi pd 180ps/420nm
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej....Kornout píše:Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.


vw passat tdi pd 180ps/420nm
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, kterou chiptuningovou společnost renovovali. Ale možná by ses divil, někde se to tak opravdu dělá.chucky píše:proč by někdo dělal nový software, když ten starej už někdo vymyslel?? ja v tom moc velky rozdil nevidim... rozdil vidim jenom v tom, jestli je software dobrej nebo špatnej....Kornout píše:Dělá Chip, nebo ti tam prostě nahraje soft, kterej dává každému? To je taky rozdíl a vhledem k té ceně to bud asi ten druhej případ.sipmart píše:Víš ono dneska je problém, že každý říká něco jiného.....a pak si vyber, jako je to tak. pak komu věřit....mluvil jsem s klukem který čipuje auta, udělal jich fakt hodně a říkal, že dát jiné trysky je vcelku zbytečný a neudělá to takový výkon jak třeba chip...říkal z 66kW na 85kW, když se budeš k autu chovat slušne, asi myslel pořád to nevytáčet, tak žádné riziko.....já jen píšu co jsem slyšel....jinak to dělá za 5tis...chip. ale prostě že doporučuje čip...
Taky pozor na to, že jakmile dáš nejdřív chip a v budoucnu budeš chtít víc koní, tak na vstřiky stejně dojde, ale budeš to muset nechat znovu nachipovat, takže vyhodíš 5tis, kdyžto obráceně (nejdřív vstřiky) to můžeš nechat chipnout kdykoli a nevyhodíš ani korunu.
Fakt si to tu trochu pročti, budeš chytřejší.myslíš jako že když přijedeš do nějáké renovované chiptuningové společnosti, že ti budou ladit tvuj original?
není důvod....
Co se týče lazení na míru - proč je to dobré? Protože každé auto je jiné, každý motor je jiný (což platí ještě více u starších aut) a každý zákazník má jiné požadavky.
A docela by mě zajímalo, co je to podle tebe špatný software a co dobrý?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň