Jednohmota - začala chrastit převodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mne tiez hned po vymene dvojhmoty za jednohmotu zacalo ,,sustit,, v prevodovke (asi po 5km jazdy po vymene) ale iba v rozmedzi 1800-2000ot a tusim iba na 3ke, a teraz (asi po 5-6tisic km) uz neviem ci to este vobec susti alebo to podvedome ignorujem
ale zda sa mi ze to prestalo, mozno si to potrebovalo iba sadnut 
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
-
ladislav005
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23 čer 2010, 17:48
Kdybych vedel ze je ze mi tohle zacne delat převodovka tak bych tu jednohmotu tam nikdy nedal, hlavne když Valeo neco vyrobí tak to snad musí fungovat ne?? Takže co mam dělat koupit komplet spojku s dvouhmotou a tu jednohmotu Valeo co me stala 11500 vyhodit??V auto kelly už jsi asi zpět nevemou když ma najeto 1000km cca.
Nemuže bejt něco s takovym tim vahadlem na spojce jak se tam davo to spojkový ložisko? nebo nejaky špatný uložení tý spojký? Nebo je to proste normalni že když tam je Valeo 1 hmot tak převodovka chrastí?. Když otevřu dveře a posloucham motor tak když sešlapnu spojku tak to krasne stihne chrastí to docela dost
Nemuže bejt něco s takovym tim vahadlem na spojce jak se tam davo to spojkový ložisko? nebo nejaky špatný uložení tý spojký? Nebo je to proste normalni že když tam je Valeo 1 hmot tak převodovka chrastí?. Když otevřu dveře a posloucham motor tak když sešlapnu spojku tak to krasne stihne chrastí to docela dost
Tomas, to nebyla moje práce (a ani auto, to bylo zákazníka), to by mě taky nenapdalo, ale dělal to pán, který se specializuje na toyoty a jelikož zákazník chtěl co nejlevnější opravu, tak to udělal takhle nějak- nevím, jestli je ta dvouhmota konstrukčne jiná, než třeba u koncernu, ale prostě to na několika místech zavařil a nechal vyvážit a předpokládám, že k tomu dal jinou, odpruženou lamelu... Jinak ti mohu říct, že znám dílnu, kde dělaj mazdy a tam to praktikují celkem běžně jako opravu spojky...... Můj názor sem psal výšše- já bych dal zpět dvouhmotu, není to až tak velký cenový rozdíl vzhledem k tomu, jak často to odejde, a rozdíl v komfortu tam prostě je (někdy více, někdy méně...).Tomas.cz píše:No tak zavařit dvouhmotu a prohlásit to za ok je prasárna největšího kalibruPokud je lamela neodpružená tak dostává čočku převodovka v krajním případě může prasknout i klika...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
ladislav005
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23 čer 2010, 17:48
Jestlichces 2hmotu jednu doma mam ma 90tis pekna akorat by chtela trosku odrezitladislav005 píše:To je ale dost na prd co?? Když si tam dam zpet 2hmot setrvacnik což znamena dalsi peníze tak to přestane?? Ona ta 2hmota je asi fakt lepší.Hlavně pří řazeni je to taky znat..
Uz tam taky lezi nejakej ten patek.
Naposledy upravil(a) skoda dne 26 dub 2017, 23:02, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
-
ladislav005
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23 čer 2010, 17:48
Taky máme zkušenosti s chrastěním u 5q a 1hmoty.
Stejný auta, brácha původně keramiku a trošku to klepalo, pak nahodil komplet novou spojku s HDS lamelou a bylo po klepání. Jestli to začalo znova dělat nevím, auto se prodalo.
Já 1z setrvák, odpružená lamela Sachs HDS, vr6 přítlačák a po nahození to neskutečně klepalo. Odjezdil jsem s tím asi 20tis. km, nic se neměnilo, nic se nezhoršovalo.
Teď jsem měl převodovku na kontrolu a repas u Sixty (ložiska jsou nový), probíral jsem s ním i to klepaní na volnoběh, tak mně doporučil koupit novou lamelu. Že tohle klepání způsobuje střed lamely.
Koupil jsem teda novou Sachs lamelu, nechal přeobložit a klepe to pořád. Teď to teda dělá občas, za studena neklepe, po zahřátí to většinou klepe a když to neklepe, tak to ještě
k tomu všemu začalo chrastit kovově, před repasem převodovky a výměnou lamely to nechrastilo.
Volal jsem pak Sixtovi, že i s novou lamelou to hned po nahození klepe/chrastí a jestli by teda nemohl být problém jinde. Bylo mně odpovězeno, že s 1hmotou to dřív nebo později bude klepat všem.
Na otázku, proč mně teda doporučoval novou lamelu, že s tou to klepat nebude radši ani neodpověděl a akorát si opakoval to svoje, že na TDI prostě 1hmota nepatří.
Pokud by šlo na Ibizu sehnat jinou převodovku, klidně bych to vyzkoušel prohodit. Prej může být velmi lehce ohlá hřídel převodovky a to může způsobovat tenhle problém. Ale nevím, mechanik nejsem,
tak je to třeba nesmysl. Jelikož se tím nic ale nezhoršovalo, tak to asi opět nebudu řešit a budu holt klepat. Dalším řešením by mohlo být koupit od Darkside jejich "silent g60" spojkovou sadu.
EDIT: S úplně stejným problémem (klepání na volnoběh, po šlápnutí na spojku ticho) jsem našel na netu dost videí a diskuzí, kdy tohle řešili lidi i s dvouhmotou. Různý auta, různý motorizace, stejnej problém.
Někdo to vyřešil výměnou spojky, někdo výměnou/opravou převodovky.
Stejný auta, brácha původně keramiku a trošku to klepalo, pak nahodil komplet novou spojku s HDS lamelou a bylo po klepání. Jestli to začalo znova dělat nevím, auto se prodalo.
Já 1z setrvák, odpružená lamela Sachs HDS, vr6 přítlačák a po nahození to neskutečně klepalo. Odjezdil jsem s tím asi 20tis. km, nic se neměnilo, nic se nezhoršovalo.
Teď jsem měl převodovku na kontrolu a repas u Sixty (ložiska jsou nový), probíral jsem s ním i to klepaní na volnoběh, tak mně doporučil koupit novou lamelu. Že tohle klepání způsobuje střed lamely.
Koupil jsem teda novou Sachs lamelu, nechal přeobložit a klepe to pořád. Teď to teda dělá občas, za studena neklepe, po zahřátí to většinou klepe a když to neklepe, tak to ještě
k tomu všemu začalo chrastit kovově, před repasem převodovky a výměnou lamely to nechrastilo.
Volal jsem pak Sixtovi, že i s novou lamelou to hned po nahození klepe/chrastí a jestli by teda nemohl být problém jinde. Bylo mně odpovězeno, že s 1hmotou to dřív nebo později bude klepat všem.
Na otázku, proč mně teda doporučoval novou lamelu, že s tou to klepat nebude radši ani neodpověděl a akorát si opakoval to svoje, že na TDI prostě 1hmota nepatří.
Pokud by šlo na Ibizu sehnat jinou převodovku, klidně bych to vyzkoušel prohodit. Prej může být velmi lehce ohlá hřídel převodovky a to může způsobovat tenhle problém. Ale nevím, mechanik nejsem,
tak je to třeba nesmysl. Jelikož se tím nic ale nezhoršovalo, tak to asi opět nebudu řešit a budu holt klepat. Dalším řešením by mohlo být koupit od Darkside jejich "silent g60" spojkovou sadu.
EDIT: S úplně stejným problémem (klepání na volnoběh, po šlápnutí na spojku ticho) jsem našel na netu dost videí a diskuzí, kdy tohle řešili lidi i s dvouhmotou. Různý auta, různý motorizace, stejnej problém.
Někdo to vyřešil výměnou spojky, někdo výměnou/opravou převodovky.
Naposledy upravil(a) Rotah dne 23 dub 2017, 09:51, celkem upraveno 1 x.
BMW e46 330D - 150kw/410Nm
Honda S2000 - 170kw/208Nm
_
Ibiza mk3 TDI 81kw
Ibiza mk3 TDI 66kw
Honda S2000 - 170kw/208Nm
_
Ibiza mk3 TDI 81kw
Ibiza mk3 TDI 66kw
Doplnim o vlstni zkusenost opacnym smerem, dvouhmota je casovanej prusvih, specielne pri navisenem vykonu.
Pokud je nova OEM tak je to v poradku, ale s vetsim najezdem rekneme 150+ hrozi castecne uvolneni, a vybrace mohou prasknout kliku nebo utrhnout sroub jejiho ulozeni. Ty vybrace jdou jen tezko postrehnout a az sroub uleti je uz pozde.
Pokud je nova OEM tak je to v poradku, ale s vetsim najezdem rekneme 150+ hrozi castecne uvolneni, a vybrace mohou prasknout kliku nebo utrhnout sroub jejiho ulozeni. Ty vybrace jdou jen tezko postrehnout a az sroub uleti je uz pozde.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
