Stránka 2 z 2

Napsal: 04 črc 2010, 09:34
od Kornout
ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)

Napsal: 04 črc 2010, 09:36
od OťasTDi
Kornout píše:
ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)
on možná myslel větší o 0,1mm od originálu.snad by ho nenapadlo dát o 0,3mm....

Napsal: 04 črc 2010, 09:37
od OťasTDi
on možná myslel větší o 0,1mm od originálu.snad by ho nenapadlo dát o 0,3mm....

Napsal: 04 črc 2010, 09:41
od ridders
Kornout píše:
ridders píše:
OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Tak dej, to už to možná nepůjde ani zavřít. Čti co ti píšou (LOL)
je jasny ze od puvodnich valecku vetsi o 0,1 mm. na cca 5,55 mm.

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 04 črc 2010, 11:01
od Zdeněk M
ridders píše:mam na aute 9 lopatkove turbo garrett a k tomu rozebrane 11 lopatkove garrett,nevite slo by ten vnitrek ty lopatky tam dat z toho 11 lopatkoveho??nebo je to uplne jine???
Do 9 lopatky 11 lopatkovou regulaci nedas, 11lopata ma celou tu skřin vetsí. 11 lopata na výkon motoru nema vliv, je to jen mýtus že to pojede líp, jedeto uplně stejne. Turbo , jako komplet 11 lopatka za 9 lopatku zamený je.

Napsal: 04 črc 2010, 12:04
od subz3ro_tdi
Svoj prinos to ma... spicky to reguluje rychlejsie... ale zase je tam viac pohyblivych casti z coho vyplyva ze je to nachylnejsie na mech. poruchu..
Pokial chce plniit seriovym programom je to ozaj zbytocne s tym laborovat, treba dat do cajku povodnu regulaciu ;)

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 15 črc 2023, 14:50
od pavelt
Ahoj kluci,prosím kolik lopatek naklápění má turbo GTA1749V? Dá se to někde zjistit? Děkuji

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 15 črc 2023, 15:20
od rubensis
11.

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 15 črc 2023, 20:56
od pavelt
Díky moc. Někdo říkal,že i toto označení může mít i 9 lopatek,ale to snad má označení GT1749V a číslo dílu 03G253014C a já mám GTA 1749V 03G253014R,tak to bude mít 11 lopatek.

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 16 črc 2023, 10:06
od hansdob
Už je dlouho co jsem to řešil ale jestli pamatuju dobře tak v Octavii 1 (a její platforma) GT1749V v originále má vždy 11 a vnt15 má 9

Re:

Napsal: 23 črc 2023, 18:04
od NOVON
ridders píše: 04 črc 2010, 08:18
misoVW píše:ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...
mam 9 lopatkove a chtel bych tam dat 11 tak nevim je li to mozne.a nevite jak poznam u toho 9 lopat.jak tam bejt ten krouzek jestli jsem ho neprehodil.....
A to jako proč? Méně poruchové za více poruchové? 🤪

Re: turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Napsal: 27 črc 2023, 19:57
od pavelt
hansdob píše: 16 črc 2023, 10:06 Už je dlouho co jsem to řešil ale jestli pamatuju dobře tak v Octavii 1 (a její platforma) GT1749V v originále má vždy 11 a vnt15 má 9
Tak jsem konečně turbo rozebral a je tam 9 lopatek.