Vibrace při akceleraci Octavia I ASV, TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laclosak
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2010, 22:40

Příspěvek od Laclosak »

Kejdzus píše:
Tomas.cz píše:Jak jsem psal budou to vnitřní klouby, zejména ten na dlouhé poloose, jestli chceš ušetřit tak přehodit levej za prave + tam natlačit novej tuk.
Teoreticky by to mohl dělat i setrvák, ale ten by měl ještě jiné příznaky.
podle mě by setrvačník vybroval s celým autem a ne jenom do volantu;)
Proto psal,že by to mělo ještě jiné příznaky... :D
bobánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 15:00
Bydliště: Háj

Příspěvek od bobánek »

Tedˇ jsem to dělal na svým,rok jsem to hledal (postupně :o) ) měnil jsem silentbloky v ramenou,stabik,ložiska OK-změřeno ,a nakonec to byla tyč pravé poloosy - myslel jsem původně že kloub-vyndal jsem ji ven a kloub vakl-přehodil jsem klou a zase vakl -prostě opotřebovaný xhran na tyči na venkovním kloubu- po výměně tyče vše OK-SUPER - jinak na začátku úplně stejné příznaky - při akceleraci
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je teda zajímavé,a to to neklepalo?
nepropadat panice...
bobánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 15:00
Bydliště: Háj

Příspěvek od bobánek »

Neklepalo
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví :?

Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví :?

Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

josef10 píše:
jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví :?

Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....
Takže zkusit převážit, ovšem jak najít ten správný servis :? , to mi poraďte, mnohdy přijedu do servisu a vím o voze více než oni :roll: , info mám samozřejmě z tohoto forá.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

jear ewing píše:
josef10 píše:
jear ewing píše:Včera jsem něco testoval, včem by to mohlo být a nějaké poznatky:
vibrace se objevuji cca od 90.km/h zhruba kolem 115.km/hod kumulují a cca. v 125.km/hod zmizí , když dám cihlu max 200.km/hod tak se už neobjeví :?

Čím horší povrch cesty s výmolama, tak větší vibrace...
no to jsem mel presne i ja. Poloosy to nebudou jsou to podle me oskakane pneumatiky....
Takže zkusit převážit, ovšem jak najít ten správný servis :? , to mi poraďte, mnohdy přijedu do servisu a vím o voze více než oni :roll: , info mám samozřejmě z tohoto forá.

nemas moznost od nejakeho kamarada si pujcit na zkouzku jeho predni kola? Protoze pokud mas na svych kolech oskakany vzorek tak ti vyvazeni nepomuze.....
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Tak draci kola jsou po kontrole, vyvážení OK, koupil jsem ještě nové šrouby, jelikož ty origo do neoriginálních kol moc nesedí, kola mám 7x16 pneu 205/55 R 16.
Vibrace stále přetrvávají, jsou ale nepravidelné někdo to dělá více někdy méně, stajná trať obdobná akcelerace, vibrace jsou menší :?

Po zimě jsem si nechal vyměnit tyče řízení, tak uvažuji jestli není nějaká špatně dotažená s převodovkou řízení, nevěřím, že převodovku vytahoval, jak se má podle dílenské příručky...
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

dělá mi to moje octa (250tis najeto) taky. Presne jak pises. A brutalne to delala A6 2.5 TDi 110kW (rv1999). Ta to dělala takovym zpuseobem, ze to vytlouklo řízení a musel jsem ho menit. Pointa je v tom, že to byl LEVY VNEJSI HOMOKINETAK...Kdyz jsem videl jak se šilene vaklaji unasece co trci ze skrine, tak jsem se pomodlil. Ale je po problemu. Nebyt teto zkusenosti, tak bych tipoval take vnitrni kloub jako kluci. Podotykam ze manzety byly ok, v zatacce necvakal. Ale mel uz vytlacene jamky pod kulickama a zretelnou vuli na krut. Prizvedni to, podrz si rukou poloosu a lehce otacej kolem sem tam a misto snejvetsi vuli zrenovuj.

P.S. Kdysi mi na Wartburgu vypadla jehlicka z prstynku tripoidniho vnitrniho kloubu. Auto se pod plynem klepalo jak drahej pes ze strany na stranu snad o 5 cm....hruza:)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prostě je to vnitřníma kloubama a nebo setrvákem, ale na 90% těma kloubama, není co řešit.
bobánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 15:00
Bydliště: Háj

Příspěvek od bobánek »

Pravý vnější kloub ..... ? Tak málo stačí ke kontrole ..
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

Tomas.cz píše:Prostě je to vnitřníma kloubama a nebo setrvákem, ale na 90% těma kloubama, není co řešit.
cetl jsi muj prispevek? Ono to fakt nemusí nutne byt vnitrnima kloubama, ver mi... ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já ti samozřejmě věřím, ale když řeším tenhle problém tak vydám poloosy a kontroluju je jak na vnitřním tak vnějším kloubu a zatím / cca 10x / jsem zjistil vůli ve vnitřních kloubech a po výměně byl klid.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

ano, to mas pravdu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“