O1 81kw nebo 96kw?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

ne, 4x4 má celkově vyšší spotřebu, i když "nepoužíváš" zadek. protože se "točí" pár věcí navíc. obecně počítej tak o 0,5l navíc. aby to mělo stejnou spotřebu.. vyndej na léto kardan :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

No já tohle řešil na podzim, a od té doby i několik lidí tady....
96kW jede i v sérii slušně, s chipem asi ještě líp. Co má v sérii to budeš na 81kW dodělávat za těžký peníz.
Já najel 15 000 zatím, jediný problém je utečená klima a teď chcíplé zadní čidlo ABS... Auto mělo při koupi najeto německých 162tkm (dovezl sem si sám) a nabrzdilo v sérii u TDIFUNa 108kW.... takže asi funguje OK.
No snad to i vydrží..... v nejhorším mi jistě Ladas sežene další motor :-D
(je fakt že AL vstřiky jsem si do zásoby koupil, od Ladase, mám je naložené ve sklenici od okurek v naftě :-D )

S poruchovostí PD to asi nebude tak horké jak se obecně říká, záleží asi na kusu.. PD jezdí ve všech Fabiích, Superblbech, O2, O1Tour atd.. a že jich jezdí dost.....
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

turbo kamna power: moje ASZ jede jenom neco pres 200 km/h (wallbash) a to tam mam vse nove do 180 to jede jak splasene ale pak je to line nechce se tomu nejak :roll:
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

to me prave rika dost lidi ze je ta maximalka divna ale do 180 je to fakt fest zatach no nevim ted to nejzdilo 4 mesice neresil jsem to tak to budu muset nejak poresit nekde...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo jezdí jich dost a taky se nejvíc prodávají věci na O2 a plechy to zrovna nejsou klasika spojky turba vstřiky svazky prostě PD se nepovedlo a je to fakt...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak proti rotačce asi ne, to je fakt...

uvidíme jak se povedl CR :-D
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Vici píše:v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
jen 210? mě GIII v origo po rovině jel necelejch 210 :o ale chvíli jsem čekal :(
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Jsem taky za rotačku, ale přemýšlel bych pak o 6-tce nebo aspoň douhých kvaltech.. Je otázka co s tim chces pak delat a co chceš do toho finančně vykrvácet ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Co se tyce ASZ, nemusel jsem do nej za 6 let provozu a 180.000 odjetych km dat ani Ň a nikdy mě nikde nenechal. Dodnes je tam puvodni KKK turbo, take celkem propirane v diskusich, vykon momentalne 175HP. Konkrétně tento motor a pak ještě typ ARL, slouží jako základ pro veškeré úpravy z kategorie 200+ HP a jeho komponenty se používají i pro přestavbu a stejné výkonostní úpravy motorů s rotačním čerpadlem, aby něco vydržely. Diky VW lego systemu to lze i takto zpetne pouzit.

Takže abych to shrnul, rotačka 81kW dobry, bude to drzak sezene se na to za pusu dilu habakuk, ale PD ma vetsi potencial pro pripadne upravy. Co se spotreby tyce, vubec bych ji asi neresil, protoze kdyz se chce, umeji oba typy jezdit za pusu.

Z hlediska zivotnosti bude vzdy dulezite spis dodrzovani intervalu vymen provoznich naplni a spravne zachazeni. Pak nema co odejit, pokud nejde vylozene o vyrobni vadu.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Golf-GT píše:
Vici píše:v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
jen 210? mě GIII v origo po rovině jel necelejch 210 :o ale chvíli jsem čekal :(
byl to krátký úsek, a je mi i jedno kolik by to dalo víc... ale moc se tomu už nechtělo. ale těch 210 je tam hned...

myslím si že ASZ je v sérii dost zabité softem. a taky ten malý IC stojí za prd, jak je horko jasně cítím jak se autu nechce jet.. večer zas letí jako pila :-)
alf.66
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 14 črc 2010, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Zoeterwoude

Příspěvek od alf.66 »

Ja se jen jako laik zeptam tobě někdo nabizi octavku r.v.03-05 protože tak starou ty si chceš koupit s motorem 81KW, neni to nějake divné, moc se v tom nevyznam ale zda se mi to divné,
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Nikdo mi nic nenabízí, ale starší zkrátka už nechci a pokud se v těhlech letech už 81kw nedělaly, tak sáhnu po PD a budu doufat, že se nebude sypat. Ale pořád mě hlodá ta 4x4. Těch 96tek zas není tolik a těch 74tek je mrtě. Nikdy jsem 4x4 neměl a ani to asi nevyužiju, ale...:))
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Ta 4x4 pocitově vůbec nepojede oproti té dvoukolce.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud nežiješ na horách tak tu 4x4 využiješ max 30-60 dnů v roce taky jsem o ní přemýšlel a nakonec vyhrálo dvoukolo+ dobrý pneu a sníh tě nezastaví...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“