
O1 81kw nebo 96kw?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já tohle řešil na podzim, a od té doby i několik lidí tady....
96kW jede i v sérii slušně, s chipem asi ještě líp. Co má v sérii to budeš na 81kW dodělávat za těžký peníz.
Já najel 15 000 zatím, jediný problém je utečená klima a teď chcíplé zadní čidlo ABS... Auto mělo při koupi najeto německých 162tkm (dovezl sem si sám) a nabrzdilo v sérii u TDIFUNa 108kW.... takže asi funguje OK.
No snad to i vydrží..... v nejhorším mi jistě Ladas sežene další motor
(je fakt že AL vstřiky jsem si do zásoby koupil, od Ladase, mám je naložené ve sklenici od okurek v naftě
)
S poruchovostí PD to asi nebude tak horké jak se obecně říká, záleží asi na kusu.. PD jezdí ve všech Fabiích, Superblbech, O2, O1Tour atd.. a že jich jezdí dost.....
96kW jede i v sérii slušně, s chipem asi ještě líp. Co má v sérii to budeš na 81kW dodělávat za těžký peníz.
Já najel 15 000 zatím, jediný problém je utečená klima a teď chcíplé zadní čidlo ABS... Auto mělo při koupi najeto německých 162tkm (dovezl sem si sám) a nabrzdilo v sérii u TDIFUNa 108kW.... takže asi funguje OK.
No snad to i vydrží..... v nejhorším mi jistě Ladas sežene další motor

(je fakt že AL vstřiky jsem si do zásoby koupil, od Ladase, mám je naložené ve sklenici od okurek v naftě

S poruchovostí PD to asi nebude tak horké jak se obecně říká, záleží asi na kusu.. PD jezdí ve všech Fabiích, Superblbech, O2, O1Tour atd.. a že jich jezdí dost.....
jo jezdí jich dost a taky se nejvíc prodávají věci na O2 a plechy to zrovna nejsou klasika spojky turba vstřiky svazky prostě PD se nepovedlo a je to fakt...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Co se tyce ASZ, nemusel jsem do nej za 6 let provozu a 180.000 odjetych km dat ani Ň a nikdy mě nikde nenechal. Dodnes je tam puvodni KKK turbo, take celkem propirane v diskusich, vykon momentalne 175HP. Konkrétně tento motor a pak ještě typ ARL, slouží jako základ pro veškeré úpravy z kategorie 200+ HP a jeho komponenty se používají i pro přestavbu a stejné výkonostní úpravy motorů s rotačním čerpadlem, aby něco vydržely. Diky VW lego systemu to lze i takto zpetne pouzit.
Takže abych to shrnul, rotačka 81kW dobry, bude to drzak sezene se na to za pusu dilu habakuk, ale PD ma vetsi potencial pro pripadne upravy. Co se spotreby tyce, vubec bych ji asi neresil, protoze kdyz se chce, umeji oba typy jezdit za pusu.
Z hlediska zivotnosti bude vzdy dulezite spis dodrzovani intervalu vymen provoznich naplni a spravne zachazeni. Pak nema co odejit, pokud nejde vylozene o vyrobni vadu.
Takže abych to shrnul, rotačka 81kW dobry, bude to drzak sezene se na to za pusu dilu habakuk, ale PD ma vetsi potencial pro pripadne upravy. Co se spotreby tyce, vubec bych ji asi neresil, protoze kdyz se chce, umeji oba typy jezdit za pusu.
Z hlediska zivotnosti bude vzdy dulezite spis dodrzovani intervalu vymen provoznich naplni a spravne zachazeni. Pak nema co odejit, pokud nejde vylozene o vyrobni vadu.
byl to krátký úsek, a je mi i jedno kolik by to dalo víc... ale moc se tomu už nechtělo. ale těch 210 je tam hned...Golf-GT píše:jen 210? mě GIII v origo po rovině jel necelejch 210Vici píše:v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...ale chvíli jsem čekal
myslím si že ASZ je v sérii dost zabité softem. a taky ten malý IC stojí za prd, jak je horko jasně cítím jak se autu nechce jet.. večer zas letí jako pila

pokud nežiješ na horách tak tu 4x4 využiješ max 30-60 dnů v roce taky jsem o ní přemýšlel a nakonec vyhrálo dvoukolo+ dobrý pneu a sníh tě nezastaví...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!