Stránka 2 z 5
Napsal: 22 črc 2010, 22:06
od grim
ne, 4x4 má celkově vyšší spotřebu, i když "nepoužíváš" zadek. protože se "točí" pár věcí navíc. obecně počítej tak o 0,5l navíc. aby to mělo stejnou spotřebu.. vyndej na léto kardan

Napsal: 23 črc 2010, 07:58
od Vici
No já tohle řešil na podzim, a od té doby i několik lidí tady....
96kW jede i v sérii slušně, s chipem asi ještě líp. Co má v sérii to budeš na 81kW dodělávat za těžký peníz.
Já najel 15 000 zatím, jediný problém je utečená klima a teď chcíplé zadní čidlo ABS... Auto mělo při koupi najeto německých 162tkm (dovezl sem si sám) a nabrzdilo v sérii u TDIFUNa 108kW.... takže asi funguje OK.
No snad to i vydrží..... v nejhorším mi jistě Ladas sežene další motor

(je fakt že AL vstřiky jsem si do zásoby koupil, od Ladase, mám je naložené ve sklenici od okurek v naftě

)
S poruchovostí PD to asi nebude tak horké jak se obecně říká, záleží asi na kusu.. PD jezdí ve všech Fabiích, Superblbech, O2, O1Tour atd.. a že jich jezdí dost.....
Napsal: 23 črc 2010, 08:05
od Pilan
turbo kamna power: moje ASZ jede jenom neco pres 200 km/h

a to tam mam vse nove do 180 to jede jak splasene ale pak je to line nechce se tomu nejak

Napsal: 23 črc 2010, 08:07
od Vici
v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
Napsal: 23 črc 2010, 08:10
od Pilan
to me prave rika dost lidi ze je ta maximalka divna ale do 180 je to fakt fest zatach no nevim ted to nejzdilo 4 mesice neresil jsem to tak to budu muset nejak poresit nekde...
Napsal: 23 črc 2010, 08:31
od Ladas
jo jezdí jich dost a taky se nejvíc prodávají věci na O2 a plechy to zrovna nejsou klasika spojky turba vstřiky svazky prostě PD se nepovedlo a je to fakt...
Napsal: 23 črc 2010, 08:33
od Vici
tak proti rotačce asi ne, to je fakt...
uvidíme jak se povedl CR

Napsal: 23 črc 2010, 14:41
od Golf-GT
Vici píše:v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
jen 210? mě GIII v origo po rovině jel necelejch 210

ale chvíli jsem čekal

Napsal: 23 črc 2010, 15:11
od miš
Jsem taky za rotačku, ale přemýšlel bych pak o 6-tce nebo aspoň douhých kvaltech.. Je otázka co s tim chces pak delat a co chceš do toho finančně vykrvácet

Napsal: 23 črc 2010, 15:17
od fabiátor
Co se tyce ASZ, nemusel jsem do nej za 6 let provozu a 180.000 odjetych km dat ani Ň a nikdy mě nikde nenechal. Dodnes je tam puvodni KKK turbo, take celkem propirane v diskusich, vykon momentalne 175HP. Konkrétně tento motor a pak ještě typ ARL, slouží jako základ pro veškeré úpravy z kategorie 200+ HP a jeho komponenty se používají i pro přestavbu a stejné výkonostní úpravy motorů s rotačním čerpadlem, aby něco vydržely. Diky VW lego systemu to lze i takto zpetne pouzit.
Takže abych to shrnul, rotačka 81kW dobry, bude to drzak sezene se na to za pusu dilu habakuk, ale PD ma vetsi potencial pro pripadne upravy. Co se spotreby tyce, vubec bych ji asi neresil, protoze kdyz se chce, umeji oba typy jezdit za pusu.
Z hlediska zivotnosti bude vzdy dulezite spis dodrzovani intervalu vymen provoznich naplni a spravne zachazeni. Pak nema co odejit, pokud nejde vylozene o vyrobni vadu.
Napsal: 23 črc 2010, 15:44
od Vici
Golf-GT píše:Vici píše:v sérii po rovině mi ASZ v O1 jede tacho nějakých 210 ...
jen 210? mě GIII v origo po rovině jel necelejch 210

ale chvíli jsem čekal

byl to krátký úsek, a je mi i jedno kolik by to dalo víc... ale moc se tomu už nechtělo. ale těch 210 je tam hned...
myslím si že ASZ je v sérii dost zabité softem. a taky ten malý IC stojí za prd, jak je horko jasně cítím jak se autu nechce jet.. večer zas letí jako pila

Napsal: 23 črc 2010, 17:44
od alf.66
Ja se jen jako laik zeptam tobě někdo nabizi octavku r.v.03-05 protože tak starou ty si chceš koupit s motorem 81KW, neni to nějake divné, moc se v tom nevyznam ale zda se mi to divné,
Napsal: 23 črc 2010, 18:40
od Losky
Nikdo mi nic nenabízí, ale starší zkrátka už nechci a pokud se v těhlech letech už 81kw nedělaly, tak sáhnu po PD a budu doufat, že se nebude sypat. Ale pořád mě hlodá ta 4x4. Těch 96tek zas není tolik a těch 74tek je mrtě. Nikdy jsem 4x4 neměl a ani to asi nevyužiju, ale...

)
Napsal: 23 črc 2010, 19:28
od valchaaa
Ta 4x4 pocitově vůbec nepojede oproti té dvoukolce.
Napsal: 23 črc 2010, 19:45
od Ladas
pokud nežiješ na horách tak tu 4x4 využiješ max 30-60 dnů v roce taky jsem o ní přemýšlel a nakonec vyhrálo dvoukolo+ dobrý pneu a sníh tě nezastaví...