čidlo venkovní teploty G4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

právě že už všechno má , diagnostika čistá , a nesepne ( nejde napětí cívka kompresoru ok )
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pavle na tohle si koukal?
_________________________________________________________

Pokud nesepnula elektromagnetická spojka klimatizace –N25, kompresor je odpojen, zkontrolujte ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 1, pole 1.

Kód význam

0
N25 není odpojena
1
N25 odpojena z důvodu příliš vysokého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
2
N25 odpojena, protože je vadný ventilátor topení –V2 nebo je vadné relé ventilátoru čerstvého vzduchu –J126.
3
N25 odpojena z důvodu příliš nízkého tlaku v oběhu chladicího prostředku od tlakového spínače klimatizace –F129.
5
N25 se na 4 vteřiny odpojí (nejedná se o závadu). Kód 5 se zobrazí pouze na 5 vteřin. Pokud se zobrazí déle, zkontrolujte signál otáček.
6
N25 odpojena, provoz ECON (nejedná se o závadu).
7
N25 odpojena, protože byl pomocí tlačítka „ventilátor topení pomaleji“ ventilátor vypnut (nejedná se o závadu).
8
N25 odpojena, protože okolní teplota klesla pod 3°C (ochrana proti zamrznutí, nejedná se o
závadu). Případně zkontrolujte snímač vnější teploty vzduchu –G17 a snímač teploty nasávaného vzduchu –G89.
10
N25 odpojena, protože napětí v síti je nižší než 9,5 V. )
11
N25 odpojena, protože hrozí přehřátí chladicí kapaliny, teplota motoru je vyšší než 118°C.
12
N25 odpojena od řídicí jednotky automatické převodovky nebo od řídicí jednotky motoru pomocí řídicí jednotky klimatizace -J255.
13
N25 odpojena, protože napětí na svorce 15 je větší než 17 V.
14
N25 odpojena ochranou proti zamrznutí (nejedná se o závadu). Případně zkontrolujte snímač –G263.
15
N25 odpojena kvůli chybnému nebo chybějícímu kódu řídicí jednotky Climatronicu –J255.
16
N25 odpojena chybou ve vedení k elektromagnetické spojce –N25.
17
N25 odpojena kvůli chybě tlakového snímače –G65.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

kouknu na to
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

1pavel píše:kouknu na to
Nebo schnila jednotka větraků, uvnitř dosti složitej obvod. :roll:
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nebo kabely k ní. Nejednou jsem to řešil.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

tak provozní stav 0 , tak už jen ta jednotka chladičů , to auto bylo jako na batreku bourané
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě zčekni kabeláž k přímo u jednotky, rádo se to láme v tom ohybu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“