STATISTIKA: Zrychlenie z 80-120kmh na 4ke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
u mýho autobusu s nějakým harmpádím a spolujezdcem kolem 8 vteřin (tipuju hmotnost cca 2tuny. ) 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Ked si kazdy bude merat po svojom tak tie vysledky sem nemusi davat. Je jasne ze ked sa rozbiehas zo 70ky tak cas 80-120 bude vyrazne mensi. Tu ide mat jedno meranie, a podla neho porovnavat auta/vykony. V beznej premavke ked potrebujest tak slapnes na plyn a ides. ..dalsi clovek pride a povie ze to meral na 3ke, lebo tak mu to taha lepsie...ked je raz dana metoda merania, bud ju dodrzte a podelte sa sami o vysledkoch alebo sem vobec nepiste.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
michael911: Sorry, ale rozpravas trochu z cesty... ako chces porovnavat vysledky na jednom prevodovom stupni na 2och roznych autach, kde jedno moze mat 5st prevodovku s kratkym sprevodovanim a druhe 6st prevodovku s dlhym?? Musi ti byt jasne ze ten 4.st moze byt u roznych aut diametralne odlisny... takuto metodiku merania mozes pouzit na porovnatelne auta (napr. s podobnym motorom a prevodovkou). Ked to ma byt ako-tak objektivne, moze sa merat iba ciste zrychlenie, ci uz z ustalenej jazdy alebo s rozbehom... nech si kazdy zmeria na ktorom prevodovom stupni je to optimalne a da len najlepsi vysledok. Aj tak to uplne objektivne nikdy nebude, pokial netestujes na tom istom useku cesty za porovnatelnych teplotnych a poveternostnych podmienok...
Uz ked tu argumentujes analogiou z beznej premavky, tak asi logicky ked chcem predbiehat tak tam zaradim rychlostny stupen na ktorom to ide najlepsie, nie?
Uz ked tu argumentujes analogiou z beznej premavky, tak asi logicky ked chcem predbiehat tak tam zaradim rychlostny stupen na ktorom to ide najlepsie, nie?

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Ja samozrejme chapem ze auta maju rozne prevodovky, turba, palivo,... Ale tu ide o objektivnu anketu, v ktorej chcem zistit ako rozne auta idu z 80-120. Je to vhodne ked chces kupit auto, ktorym budes jazdit hlavne mimo mesto (a obiehat pomale kamiony). Ja nepotrebujem vediet ze ma niekto lepsi cas lebo ma kratsiu prevodovku...mne staci ze mu to ide lepsie....ja nepotrebujem cisla na papiery merane v laboratornych podmienkach, ja chcem realne vysledky! Ak niekto nesuhlasi s metodov merania tak nech nesuhlasi a nespamuje fora.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ok, beriem... ale stale nechapem co s tym ma zaradeny prevodovy stupen... co ked sa budu chciet do ankety zapojit ludia s tahacmi, ten to na prvych 4och stupnoch iba rozbieha
Ok, dost zartov... co takto automaticke prevodovky? Alebo robotizovane 7stupnove? Tie vyradujes z vyberu?
Osobne by som anketu upravil tak, ze moze byt zaradeny prevodovy stupen podla druhu prevodovky tak, aby otacky v 80km/h boli v rozmedzi napr. 1800-2200 ot/min, co zodpoveda tomu co tam bude v beznej premavke zaradene...

Osobne by som anketu upravil tak, ze moze byt zaradeny prevodovy stupen podla druhu prevodovky tak, aby otacky v 80km/h boli v rozmedzi napr. 1800-2200 ot/min, co zodpoveda tomu co tam bude v beznej premavke zaradene...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 srp 2008, 22:04
- Bydliště: Karlovy Vary