Řepka do lucase
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No je to neprijemna robota,ale da se to zvladnout cca za 2h, zrucnejsi i rychlejc, zalezi v jakem stavu jsou zavity.
Ja osobne to delam tak, ze nechavam potrubi (nechcu ho zbytecne kurvit demontovanim) a z casti pouzivam golu a na zbytek stranovy klice. Prepady (hadicky) samozrejme sundavam.
Dost se hodi mit sroubovak s magnetem na teleskopu na prilozeni maticky na zavit sroubu, at to pak nemusis porad sbirat pod autem (kdyz to pak montujes nazpet.
Jinak uz roky premejslim ze si udelam na kazdou zhavku zvlast privod a na centralnim bodu pak budu mit moznost kontroly, jestli je uplne kaput.
Je me jasny ze nejlepsi je vymontovat a podivat jak zhavi, odpor muze byt relativne OK,ale nemusi uz fungovat. A to jediny me porad zrazuje od toho, abych to predelal
Sem totiz setrilek a zasadne menim jen vadne zhavice, ne celou sadu. O moc prace navic s tim pro me neni, vychazi me to max. 1x do roka, spis tam vzdy neco menim tak po 2letem intervalu.
Ja osobne to delam tak, ze nechavam potrubi (nechcu ho zbytecne kurvit demontovanim) a z casti pouzivam golu a na zbytek stranovy klice. Prepady (hadicky) samozrejme sundavam.
Dost se hodi mit sroubovak s magnetem na teleskopu na prilozeni maticky na zavit sroubu, at to pak nemusis porad sbirat pod autem (kdyz to pak montujes nazpet.
Jinak uz roky premejslim ze si udelam na kazdou zhavku zvlast privod a na centralnim bodu pak budu mit moznost kontroly, jestli je uplne kaput.
Je me jasny ze nejlepsi je vymontovat a podivat jak zhavi, odpor muze byt relativne OK,ale nemusi uz fungovat. A to jediny me porad zrazuje od toho, abych to predelal
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já mám ten speš klíč na trubky sdělám trubky, a pak ráčnový klíč s magnetem u mých aut do půl hodinky stříkám si závity keramickým sprejem,Vinnetou píše:Miloši jak vyměnujes na felině žhavící svíčky odpojuješ něco kolem, nebo se tam nějak protáhneš?u mě je to práce na půl dne a mam pak vykloubený obě ruce
u jiných aut i dva dny když ji tam zarveš
bez demontáže trubek bych skončil za hodinu v šaškecu miloš
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hele 
Mam dotazek, protoze ve skodovackym dilenskym manualu se nastavuje vse na rysky, jak ty nastavujes na felde rozvody? klika/vacka presne na rysku a pak nastavis jen cerpadlo? A jak ? Ptam se z duvodu, ze se me zda ze ten motor posledni 2 roky nejak vic zere a neni to vylozene jizdou na olej, dela mi to i na cistou naftu,tak prave nevim cim zacit.
Je jasne ze po ctvrtmilionu ta spotreba uz nemusi byt stejna jako u novyho,ale jeste pred 2 roky jsem s nim jezdil kolem 4L, ted mam co delat abych se dostal na 5..
Mam dotazek, protoze ve skodovackym dilenskym manualu se nastavuje vse na rysky, jak ty nastavujes na felde rozvody? klika/vacka presne na rysku a pak nastavis jen cerpadlo? A jak ? Ptam se z duvodu, ze se me zda ze ten motor posledni 2 roky nejak vic zere a neni to vylozene jizdou na olej, dela mi to i na cistou naftu,tak prave nevim cim zacit.
Je jasne ze po ctvrtmilionu ta spotreba uz nemusi byt stejna jako u novyho,ale jeste pred 2 roky jsem s nim jezdil kolem 4L, ted mam co delat abych se dostal na 5..
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
musíš mít stroboskop se sondou, taky vag na seřízení snímače zátěže, toho je víc,LADAIII píše:Hele
Mam dotazek, protoze ve skodovackym dilenskym manualu se nastavuje vse na rysky, jak ty nastavujes na felde rozvody? klika/vacka presne na rysku a pak nastavis jen cerpadlo? A jak ? Ptam se z duvodu, ze se me zda ze ten motor posledni 2 roky nejak vic zere a neni to vylozene jizdou na olej, dela mi to i na cistou naftu,tak prave nevim cim zacit.
Je jasne ze po ctvrtmilionu ta spotreba uz nemusi byt stejna jako u novyho,ale jeste pred 2 roky jsem s nim jezdil kolem 4L, ted mam co delat abych se dostal na 5..
já to mám zas naštelované na start na drb ale motor mlátí ten tichý chod lukase o to jsem přišel
co se týče rozvodů tak nasavíš na rysky a čerpadlo na čep pk čerpadlo utáhneš miloš