Stránka 2 z 4

Napsal: 03 říj 2010, 20:48
od nahradni.dily
já teda s tapecem problém nemám, ten drží :) Jinak dutiny jsou stříkány pravidelně :) a díky za pochvalu fotky :)

Napsal: 03 říj 2010, 21:25
od jericho-3
Ty problémy, co tady jsou u TDI , tento motor nezná./mimokolečka na klice/ Vždy na silvestra si vzpomeň, že jsi ten rok hodně ušetřil....

Napsal: 03 říj 2010, 21:31
od mistrkutil
slovacek.milos píše:mám se serviskou 44O.OOO vše původní i čerpadlo, interval výměny motoru 75OO měním po lO.OOO km,

maximální spokojenost

pro mladého kluka to ale není chybí výkon ;) miloš
No teda ty měníš motor častěji než olej to musí lézt do provozních nákladů :)

Napsal: 03 říj 2010, 21:32
od nahradni.dily
tak to mě těší... kvůli toho oželím i ten výkon :) mě motor běží krásně, nemlátí a nic. jediné závady jsou ten katalizátor a ted mi začal prokluzovat klíňák :D

Napsal: 03 říj 2010, 21:35
od mistrkutil
Jen aby to nebyl klíňák rozvodovej, nezapomeň ho taky zkontrolovat popřípadě vyměnit (noteeth)

Napsal: 03 říj 2010, 21:36
od nahradni.dily
rozvody jsou dělány cca před 1 000 km :) takže rozvodovej to nebude

Napsal: 03 říj 2010, 21:39
od mistrkutil
Tak ten druhej jen napni pokud není popraskanej a nehází a máš pro zatím vystaráno ;)

Napsal: 04 říj 2010, 13:12
od martinsidlo
nahradni.dily píše:Obrázek
Hezké,taky jsem měl podobný skvost v popisu.

Napsal: 04 říj 2010, 13:25
od Marek77
Motory 1,9D považuju za vrchol evoluce. Nikoli technologicky - tam víme, že je to dědek starej - ale především díky spolehlivosti, nenáročnosti a výdrži jsou to motory na vrcholu mého mínění.

Naftová Felda byla motorově nesmrtelná. Čerpadlo není motor, nýbrž příslušenství, takže se o něm nebudu rozepisovat. Motor nezničitelný. Chodil nám na oleji M7ADSIII od Parama, výměnný interval 7500 km (každých šest neděl :wink: ), vzducháč 30.000 km, naftový 60.000 km. Měla přes 700.000 km bez investic (pouze rozvody každých cca 120 - 150.000 km a jedenkráte výměna zdvihátek). V kombíku, rok 1996 (dlouhé převody), dálky ve čtyřech lidech chodila pod pět litrů, město 6-7 (podle počasí).

Žádný novější D ani SDi motor nebyl tak dobrý.

Napsal: 04 říj 2010, 13:29
od nahradni.dily
a nějaké rady, nebo zkušenosti??

Napsal: 04 říj 2010, 13:30
od Marek77
Správně nastavit rozvody a nepřetahovat intervaly výměny oleje (při častějších krátkých jízdách zkrátit interval o třetinu). Nic víc není třeba.

Napsal: 04 říj 2010, 13:39
od nahradni.dily
co je považováno za krátké trasy? ještě bych se chtěl zeptat, jestli má smysl odpojovat EGR ventil. A co sem všechno EGRem zanaší

Napsal: 04 říj 2010, 13:41
od martinsidlo
Tady bez problémů odpojit EGR a zanáší se sání,chtělo by vyčistit.

Napsal: 04 říj 2010, 13:47
od nahradni.dily
takže vyčistit sání od filtru až k hlavě?

Napsal: 04 říj 2010, 16:18
od martinsidlo
Ano.