Stránka 2 z 4
Napsal: 03 říj 2010, 20:48
od nahradni.dily
já teda s tapecem problém nemám, ten drží

Jinak dutiny jsou stříkány pravidelně

a díky za pochvalu fotky

Napsal: 03 říj 2010, 21:25
od jericho-3
Ty problémy, co tady jsou u TDI , tento motor nezná./mimokolečka na klice/ Vždy na silvestra si vzpomeň, že jsi ten rok hodně ušetřil....
Napsal: 03 říj 2010, 21:31
od mistrkutil
slovacek.milos píše:mám se serviskou 44O.OOO vše původní i čerpadlo, interval výměny motoru 75OO měním po lO.OOO km,
maximální spokojenost
pro mladého kluka to ale není chybí výkon

miloš
No teda ty měníš motor častěji než olej to musí lézt do provozních nákladů

Napsal: 03 říj 2010, 21:32
od nahradni.dily
tak to mě těší... kvůli toho oželím i ten výkon

mě motor běží krásně, nemlátí a nic. jediné závady jsou ten katalizátor a ted mi začal prokluzovat klíňák

Napsal: 03 říj 2010, 21:35
od mistrkutil
Jen aby to nebyl klíňák rozvodovej, nezapomeň ho taky zkontrolovat popřípadě vyměnit

Napsal: 03 říj 2010, 21:36
od nahradni.dily
rozvody jsou dělány cca před 1 000 km

takže rozvodovej to nebude
Napsal: 03 říj 2010, 21:39
od mistrkutil
Tak ten druhej jen napni pokud není popraskanej a nehází a máš pro zatím vystaráno

Napsal: 04 říj 2010, 13:12
od martinsidlo
nahradni.dily píše:
Hezké,taky jsem měl podobný skvost v popisu.
Napsal: 04 říj 2010, 13:25
od Marek77
Motory 1,9D považuju za vrchol evoluce. Nikoli technologicky - tam víme, že je to dědek starej - ale především díky spolehlivosti, nenáročnosti a výdrži jsou to motory na vrcholu mého mínění.
Naftová Felda byla motorově nesmrtelná. Čerpadlo není motor, nýbrž příslušenství, takže se o něm nebudu rozepisovat. Motor nezničitelný. Chodil nám na oleji M7ADSIII od Parama, výměnný interval 7500 km (každých šest neděl

), vzducháč 30.000 km, naftový 60.000 km. Měla přes 700.000 km bez investic (pouze rozvody každých cca 120 - 150.000 km a jedenkráte výměna zdvihátek). V kombíku, rok 1996 (dlouhé převody), dálky ve čtyřech lidech chodila pod pět litrů, město 6-7 (podle počasí).
Žádný novější D ani SDi motor nebyl tak dobrý.
Napsal: 04 říj 2010, 13:29
od nahradni.dily
a nějaké rady, nebo zkušenosti??
Napsal: 04 říj 2010, 13:30
od Marek77
Správně nastavit rozvody a nepřetahovat intervaly výměny oleje (při častějších krátkých jízdách zkrátit interval o třetinu). Nic víc není třeba.
Napsal: 04 říj 2010, 13:39
od nahradni.dily
co je považováno za krátké trasy? ještě bych se chtěl zeptat, jestli má smysl odpojovat EGR ventil. A co sem všechno EGRem zanaší
Napsal: 04 říj 2010, 13:41
od martinsidlo
Tady bez problémů odpojit EGR a zanáší se sání,chtělo by vyčistit.
Napsal: 04 říj 2010, 13:47
od nahradni.dily
takže vyčistit sání od filtru až k hlavě?
Napsal: 04 říj 2010, 16:18
od martinsidlo
Ano.