Stránka 2 z 4

Napsal: 17 říj 2010, 11:25
od prazi007
ok behem zitrka se to pokusim oskenovat,jinak ten vykon byl merenej v lete,ale ted nevim kolik bylo stupnu,nemam ten papir ted u sebe.Jinak to meril tdichip.cz....Nevim proc si porad myslis ze je to blbost,je to normalni chip o 30procent plus minus nejaky to procento....

Napsal: 17 říj 2010, 11:33
od prazi007
jeste porad je puvodni spojka,stale zabira pekne..... :)

Napsal: 17 říj 2010, 11:48
od subz3ro_tdi
36,4% percenta ak mame byt presny :-D
Inak ak pozriem na stranku tvojho upravcu, tak vidim toto:
http://tdichip.cz/vykonove_tabulky/skod ... 0-%2081kW/
Preco som skepticky? Lebo ten motor doverne poznam, preto... :) A takisto poznam upravy typu "teraz tam mas +30% a nejake drobne" ;)
Sorry ak sa ta to dotklo, v podstate by som ani nereagoval, nebyt tvojej poznamky "Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?" ;)

Napsal: 17 říj 2010, 12:29
od Marek77
Přesně tak...

Dobrý a zároveň šetrný chip na motor 81kW se dostává do hodnot 95 - 100kW a maximem točivého momentu kolem 300 Nm - mám na mysli na sériovém HW. Ostatně Reesha, kterého tu asi většina lidí považuje za člověka, co tomu rozumí, ladí motor 81kW na 99kW (Cimbu na 97kW) a i další "ladiči" se zpravidla přes 100kW nehrnou.

Takže všeho s mírou - méně je někdy více :wink:. Tím chci jen říct, že souhlasím se subz3ro.

Napsal: 17 říj 2010, 13:02
od prazi007
Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela :D Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho

Napsal: 17 říj 2010, 13:14
od chucky
prazi007 píše:Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela :D Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho
Kolik ti naměřili sériový výkon?

Napsal: 17 říj 2010, 13:21
od prazi007
To nevim pred chipem jsem to nemeril.....ta firma kde to delali nemela brzdu....

Napsal: 17 říj 2010, 15:21
od subz3ro_tdi
Stale cakam na ten graf (noteeth)
Vsak odfot aj fotakom v mobile a posli, nech netarame len tak do vetra ;)

Napsal: 17 říj 2010, 15:36
od prazi007
ja nejsem doma,a ten graf mam doma.Zitra ho ofotim a poslu.....

Napsal: 18 říj 2010, 12:38
od prazi007
Obrázek

Napsal: 18 říj 2010, 12:39
od prazi007
Je tam teda o neco malo min nez ma Paja 19 ;)

Napsal: 18 říj 2010, 14:18
od subz3ro_tdi
No vidis, razom je zo 150 koni 140 (noteeth)
Ale ten krutiaci moment, pokial je to dobre zmerane, ma na seriove turbo fakt ukazkovy priebeh :worthy:
S tymto strcis vsetky koncernove 1.9TDI do vacku 8)

Napsal: 18 říj 2010, 16:18
od Pája 19
Asi sem to nenapsal, ale po Richardovi sem chtěl, aby ten náběh krouťáku nebyl moc velkej. Přesně tak, jak ho má Prazi007 sem to nechtěl. Moje auto už má přecijen 370tkm najeto a takovej krouťák v nízkejch obrátkách by mu asi moc nepomoch. Tim jen chci říct, že roztočit turbo PP764kama by šlo asi i dřív.

Napsal: 18 říj 2010, 17:06
od Marek77
Tak já osobně nehraju na maxima točivých momentů. Spíš na celkový průběh. Pokud má motor dejme tomu 150 kobyl, je mi jedno, jestli maximum točáku je 360 nebo 400 - podstatný je průběh. Navíc vysoká hodnota maxima nepříznivě působí na spojku, převody a nápravu, takže s Pájou v zásadě souhlasím a píšu znovu, že méně je někdy více.

Napsal: 02 lis 2019, 16:32
od Pája 19
Obrázek

Tak jsem se konečně dokopal.

HW:

Po několika letech střádání dílů a otravování přátel se povedlo dát do kupy celkem pěknej setík.

IC s výstupy na jedné straně(převařeno z rovně průchozího číňana) Díky Láďo Š.

Nerez vedení 57mm - díky Láďovi A. a Mongolovi.

Čidlo 051C

Turbo hybrid z 1756 ve svodech 1,9 tdi podtlak od Turbopower Oleg - díky MirekX

Vstřiky FB Race 520

11mm hlava v čerpadle - díky Toefuk

Podávačka v nádrži z ASZ verze

Sání od filtru do turba z ARL

Přívod vzduchu z nárazníku do filtru 90mm

EGR off

Kat off

Výměník voda/olej z ASZ

Set Sachs jednohmota z ATD, lamela organika, přítlačák ATD.


SW:

DieselPower - pájecí jednotka.

Na mé přání postupný náběh kroutícího momentu + druhá eco mapa pro měření emisí.

Díky Vláďovi za VIP podmínky, ladiči sw za nasazení, profesionální přístup a výdrž (11 hodin práce) i všem ostatním zaměstnancům DieselPower za přátelský přístup a zpříjemnění čekání.

Palivo:

Maxmotion Diesel ÖMV + letní VIF.

Výsledek:

215 koní / 390 Nm s velmi příjemným "benzínovým" průběhem.

Následek:

Úsměv od ucha k uchu při každém sešlápnutí plynového pedálu k podlaze. :-)

Ještě jednou díky všem(i těm, na které jsem zapomněl). Udělali jste mi všichni velkou radost. Díky