Špatné starty s bílým dýmem-znovu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A kdyby tě to s....o dál, tak jde dát ještě zpěťák na potrubí, používám z APM Pierburg pro PD motory, tuhle jsem je osadil na Xantii kde je Lucas Epic a je po problémů s padání naftou, vše bylo zkontrolovaný ale asi to přisávalo přes čerpadlo, což se majiteli nechtělo řešit.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tohle jsem chtěl slyšet:) neska vyndám a kouknu na ten koš ale...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Po rozebrání sacího koše jsem zjistil, že jak je dole ten černej malej plováček, který dovírá sání přes zpátečku, tak tu obdelníkovou gumičku mám uplně zanešenou, v důsledku toho to nedovíralo a nafta padala zpět. Našel jsem tam dokonce nějaký zvířátko s očima podobné asi 5mm krevetě (LOL) vše vyčištěno a vypadá to že je to ok, i za tepla to startuje lépe. Gumička jak psal Tomáš byla v pořádku.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

... to zviratko bylo zive v nadrzi ..?? :o
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

právě že to vypadalo že bylo :D chtěl jsem to vyfotit, ale jak jsem byl celej od nafty, tak se mi nechtělo tahat telefon...doufám, že se mi tam nemnožej...vypadalo to hodně podobně, jen to mělo nohy jen u očí vepředu :)

Kód: Vybrat vše

http://www.flyfishing-slovakia.sk/pictures/hmyz/krivaky.jpg
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdo by to řekl, že technický problém zapříčiní příslušníci živočišné říše... :)
nepropadat panice...
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

to zvířátko je blešivec, žije v potoce a žerou ho pstruzi. Mrknul bych se tam ještě jednou a vylovil ty ryby. V naftovém nálevu můžou chutnat zajímavě :D Kde tankuješ? :?
Kolca
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 737
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Ha, uzenáči přišli s novou teroristickou hrozbou. Zavirovaná ropa.
Už je to tady, za chvíli přestanou jezdit mlíkaři a popeláři.
Snad to nežere i benzín, jinak začnou padat letadla. :)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

hm, tak dneska to udělalo zase....:-((( zkusim ještě koupit uplně jinej ten ventilek na filtr a znova vyměnit přepadový hadičky, jsou tam ani ne rok, jinak nevim...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Richi, vrátíme se k vyvíječi ,předěláme auta a budou v háji..a naše lesy taky... :D
nepropadat panice...
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tak jsem vyčistil ten koš, nic, vyměnil ventilek na filtru, přepady na vstřikách, nic, teď to asi 14 dní nedělalo, a poslední 3 dny znova. prostě to na 5sekund chytne, pak to chcípne a musim tak 20sekund točit, než to blafne znova. Dneska jsem objevil na hadici od filtru jak na ní ústí ta prhledná do čerpadla presklinku asi 3mm, tak jsem jí za tím uříznul. A ještě jsem objel tmelem to víčko filtru pro jistotu, tak uvidim zítra ráno. když stojím 6 hodin ve škole, tak je to ok, chytne, vše ok, ale prostě teď ráno to chytne a chcípne:( další den kouknu do filtru, jestli je tam nafta, neska po jízdě nafta vidět nebyla jen papír. Kdyžtak zkusim ten Okroužek a to obdelníkový gumový těsnění v koši. Z něčeho ho vystřihnu
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V cc-autodily.cz prodávaj hadice z filtru do čerpadla tam a zpět asi za 400kč origo a z filtru k podběhu kde se to napojuje na ty plastový do nádrže tam a zpět asi za 350kč origo.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

je taky možný, že mi to přisává vzduch v přechodu na tu průhlednou hadici, zkusim to všechno zasilikonovat, at to nekupuju zbytečně
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

supsak píše:Ahoj,natankuj plnu nadrz a uvidis ci tie starty a biely dym robi tento tesniaci kruzok v nadrzi

Jaro
Prosím Ta, mám tiež problém z padaním nafty a hlavne s tou prekliatou bublinou v priesvitnej hadičke. Dnes som si všimol zaujímavý jav ktorý som ešte nevidel že by niekto kto má problémy s padajúcou naftou opísal: dnes ráno som prišiel na chalupu, nacúval auto do dvora do približne 30% stúpania a zaparkoval, zadné kolesá boli asi 30 cm +- vyššie ako predné otvoril som kapotu a samozrejme tá prekliata bublina asi 1-2 cm tam provokovala. Z bandasky som nalial do nádrže naftu doplna, možno 5l chýbalo. Auto som mal odstavené, neštartoval som ho a asi po 2 hodinách som išiel vymeniť parkovaciu žiarovku, otvoril som kapotu, automaticky mi oči padli na tú prekliatu priesvitnú hadičku a bublina nikde. Sama zničoho nič zmizla. Štar na ťuk. Inak, predtým asi v priebehu polroka som približne miliónkrát kontroval všetky hadičky, pal. filter, spätný ventil, všetko vyzerá O.K. Mohlo by toto súvisieť s tým tesniacim krúžkom? Som to mal včera vonku ale som si ho tam nevšimol a nechcel som to obracať hore dnom lebo mi z toho kvapkala nafta ale ak by to mohlo s tým súvisieť tak by som sa do toho pustil. A aby som to dokončil, pred chvíľou som prišiel domov, urobil som asi 90 km a bublina na mňa vyplazuje jazyk, asi jej dám na benždo alebo čo.......
A ešte doplním že ten palivový kôš aj celý ten systém vyzeral na pohľad ako nový.
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

ac3 píše:
supsak píše:Ahoj,natankuj plnu nadrz a uvidis ci tie starty a biely dym robi tento tesniaci kruzok v nadrzi

Jaro
Prosím Ta, mám tiež problém z padaním nafty a hlavne s tou prekliatou bublinou v priesvitnej hadičke. Dnes som si všimol zaujímavý jav ktorý som ešte nevidel že by niekto kto má problémy s padajúcou naftou opísal: dnes ráno som prišiel na chalupu, nacúval auto do dvora do približne 30% stúpania a zaparkoval, zadné kolesá boli asi 30 cm +- vyššie ako predné otvoril som kapotu a samozrejme tá prekliata bublina asi 1-2 cm tam provokovala. Z bandasky som nalial do nádrže naftu doplna, možno 5l chýbalo. Auto som mal odstavené, neštartoval som ho a asi po 2 hodinách som išiel vymeniť parkovaciu žiarovku, otvoril som kapotu, automaticky mi oči padli na tú prekliatu priesvitnú hadičku a bublina nikde. Sama zničoho nič zmizla. Štar na ťuk. Inak, predtým asi v priebehu polroka som približne miliónkrát kontroval všetky hadičky, pal. filter, spätný ventil, všetko vyzerá O.K. Mohlo by toto súvisieť s tým tesniacim krúžkom? Som to mal včera vonku ale som si ho tam nevšimol a nechcel som to obracať hore dnom lebo mi z toho kvapkala nafta ale ak by to mohlo s tým súvisieť tak by som sa do toho pustil. A aby som to dokončil, pred chvíľou som prišiel domov, urobil som asi 90 km a bublina na mňa vyplazuje jazyk, asi jej dám na benždo alebo čo.......
A ešte doplním že ten palivový kôš aj celý ten systém vyzeral na pohľad ako nový.
Nevie niekto poradiť keď vyberiem ten palivový kôš z nádrže tak mi z neho vytiekla nafta. Po prehliadke som vsunul koš späť a myslel som si že sa mi do toho koša nafta sama naťahá ale to som si len myslel. Zostal som po 20 km visieť s prázdnymi palivovými hadicami. Pravdepodobne zavzdušnený celý palivový systém. Kde som spravil chybu? Mal som nechať zapnutý kľúč a čakať pokial palivové čerpadlo natiahne do koša naftu alebo aký je postup aby sa mi to nabudúce nezavzdušnilo?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“