Stránka 2 z 2
Napsal: 17 říj 2010, 08:22
od jericho-3
A tuší někdo příčinu..? Vadné komponenty v ŘJ nebo nějaký nárůst napětí..?
Napsal: 17 říj 2010, 13:03
od automacher
No to ma ešte len čaka. Musim zistiť či niekde nenastal skrat alebo prepetie. A kedže zatial mam len zakladnu schemu z EliTechu a v Autodatach schema nieje. Tak ju musim niekde zohnať a popresvecovať kable. Aj ked si myslim že to nebol skrat ale dlhodobejšia zaležitosť. Niektore komponenty su riadne zaoxidované na niektorych je zeleny povlak čiže znamky vlhkosti vo vnutri RJ.
Napsal: 17 říj 2010, 15:42
od Okura
co je přesně ko?
mužeou být koncáky na vstřiky KO. jsou prostřelený a tím stále aktivované
ale chtělo by to vidět
Napsal: 24 říj 2010, 19:37
od dodoxd
VYRIESIL SI TO???RJ MAM...... MAM AJ BEZ IMMA
Napsal: 26 říj 2010, 06:28
od automacher
dodoxd píše:VYRIESIL SI TO???RJ MAM...... MAM AJ BEZ IMMA
Pisal som Ti SZ.