Budíky na olej a turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Asi bych to pripojil nekam mezi turbo a klapku, u toho Egrka se to muze casem zanest.
A to drnceni by se melo zlepsit, kdyz zmensis svetlost te hadicky, nebo nekam dej do te hadice trysku, aby ten vzdoch nemohl tolik pulsovat. Proste to priskrt.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

jeden člen odtud mne vezl Golfem II mTDI a měl na palubce takovej malinkej do 2,5 atmosféry o průměru tak 3 cm, fakt se mi líbil, říkal, že ho stál kolem 70 korun, tak jsem ho po něm chtěl, aby mi ho taky sehnal, a nikde už ho neviděl, pak ho našel někde kolem 250, tak jsem ho chtěl stejně, ale pak už jsem ho s tím nechtěl otravovat a zatím jsem ho nikde na netu nenašel, ale měl by jít prý sehnat někde u nějakých topenářů, nebo instalatérů nebo něco na nějaký kotle nebo nějaký rozvody vzduchu nebo něco takovýho, už přesně nevím, problém při pořizování z netu je vždy v tom, že to prodávají jen nějakým firmám a né soukromé osobě :x
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“