Stránka 2 z 4
Napsal: 24 říj 2010, 14:31
od fabiátor
Ad Lusta:
To ale vychazis z toho, ze by mu to "nekdo" stavel poprve. Kdyby to delal "nekdo" kdo uz to ma vyreseny, je to zas o jinych penezich a casu. Napr. by ten dotycny uz vedel jaka turba pouzit, jaky software do ECU atp.
Napsal: 24 říj 2010, 15:12
od subz3ro_tdi
Otazka je ci niekto taky existuje

Sme na pozdlzne ulozenom motore, tam je toho miesta velmi skupo... Pokial ma pamat neklame, uz zastavba GT20 turba nie je na tomto motore brnkacka

Napsal: 24 říj 2010, 17:26
od Martin Kanňuch
Staci vyhodit filterbox a zrazu je tam miesta neurekom

Napsal: 24 říj 2010, 17:31
od Lusťa
fabiátor píše:Ad Lusta:
To ale vychazis z toho, ze by mu to "nekdo" stavel poprve. Kdyby to delal "nekdo" kdo uz to ma vyreseny, je to zas o jinych penezich a casu. Napr. by ten dotycny uz vedel jaka turba pouzit, jaky software do ECU atp.
Vycházim z toho,že si to bude stavět sám, protože potom by ta částka 3000euro byla aspon jako dobrej základ. Pokud by to dělal někdo jinej, tak je 3000euro jako kapička v oceánu.
Napsal: 24 říj 2010, 19:38
od talimero
Tak nic konkretne, preco sa drzite stale tych 3000 EURI, ved som napisal co vsetko treba a kolko to bude stat???
Napsal: 24 říj 2010, 19:47
od puci
Pozri, jediný o kom viem, že má dve turbá na tdi je smradlavá žižala, ponúkol ti pomoc, tak ho kontaktuj. (nieje to samozrejmosť) Už sa tu písalo, že je to veľké laborovanie, čo do hardwaru, tak softwaru a myslím, že ti tu nikto nepovie, urob to takto a bude to stáť tolko.
Budeš si to musieť odsrať sám.
Napsal: 24 říj 2010, 20:25
od Smradlavá žížala
Jsou i jiný lidi který to maj, tím nemyslím nikoho konkrétního ale nikdo se nechce dělit o info. Pak postrádám smysl jakéhokoliv fora

Romanovi samozřejmě napíšu jak to všechno je popravdě

a jaký jsou s tím problémy.
Napsal: 24 říj 2010, 20:35
od Lusťa
Tady z fora to má ještě člen jménem Forest,tak mu napiš. Taky rád poradí určitě

Napsal: 24 říj 2010, 20:41
od Smradlavá žížala
Napsal: 24 říj 2010, 21:07
od puci
to je jak s 13 ročnou pannou - vesmírne teleso, ktoré nikto nikdy nevidel

Napsal: 24 říj 2010, 21:15
od Smradlavá žížala
Na tdiclubu něco psal o 260 ps jako že daily driver nebo nějakej podobnej blud..... nevim neumim anglicky, jsem tupej a překladač píše blbosti.
Napsal: 24 říj 2010, 21:32
od fabiátor
Smradlavá žížala píše:Na tdiclubu něco psal o 260 ps jako že daily driver nebo nějakej podobnej blud..... nevim neumim anglicky, jsem tupej a překladač píše blbosti.
hod odkaz
imho pokud vim, Forest se o tom nerozsiruje taky z toho duvodu, ze se na tom dohodli s Risou, ktery ma asi hlavni podil na odladeni software. Cilize cilem bylo prodavat to jako komplexni upravu DP. Zkusil bych tedy kontaktovat primo Dieselpower. Pravda Forest ma pricne ulozeny motor, ale spousta veci je porad vyresenych i pro podelny.
Napsal: 24 říj 2010, 21:40
od Smradlavá žížala
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=294090
není to jeho téma, ale na druhý stránce tam něco je. Pochybuju, že kdokoliv bude něco dělat s ním......
Napsal: 24 říj 2010, 22:01
od BH motor
Ako ja hovorim, za peniaze v prahe dom... myslim ze okolo 5-6000eur by som to bol schopny vyriesit do plne funkcnej podoby vcetne odladenia... Myslel som dvojturbo... Male a velke vcetne regulacie
Napsal: 24 říj 2010, 22:14
od Smradlavá žížala
Toje slovo do pranice
