nogis píše:Taky mám Stack a naprostá spokojenost. Na rozdíl od VDO to malinko líp vypadá a hlavně svítí. Pokud nechceš tahat hadičky, tak si připrav tak 5tKč za budík.
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na jednu pro mně nejasnou otázku. V autě mám budík tlaku turba a voltmetr,voltmetr ukazoval v pořádku,nebo si to myslím,ale před startem na zaplý klíček přesně 12V a po startu nějakých 14V dle budíku. Budíky jsem pak bohužel musel odpojit a nedávno sem je připojil zpět dle původního zapojení a děje se mi jedna věc...Budík po totočení klíčku ukazuje před startem pod 12V,řekl bych že snad dle rysky nějakých 11V a po startu auta naběhne na 14V klasicky a po zdechnutí motoru se drží opět dle rysky a nějakých asi 13V. Kde může být prosím chyba ? Auto dobíjí dobře,kontrolka nesvítí žádná...špatná je jen volnoběžka alternátoru,která byla špatná ještě předtím než sem budíky vytáhl a ukazovalo to staticky 12V před startem/po zdechnutí motoru...Budíky mám napojené na černé svorkovnici od rádia tuším pozice spínané napětí/kostra,tak jak předtím. Jedná se o budíky JOM Young timer ( barometr,voltmetr ) a auto Š. Fábia RS ASZ. Děkuji za radu.
Musíš počítat s tím že po zapnutí klíčku v tomhle počasí se žhaví a pokles napětí tam bude.Po nastartování to dožene alternátor.Nebo máš už slabší baterku.
Změř napětí něčím přesnějším přímo na pólech baterie.Oni ztráty v drátech tam taky nějaký budou.Voltmetr je potřeba připojovat co nejblíž baterii a nejlíp přímo na svorky.