pridavne budiky vw golf 4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

nogis píše:Taky mám Stack a naprostá spokojenost. Na rozdíl od VDO to malinko líp vypadá a hlavně svítí. Pokud nechceš tahat hadičky, tak si připrav tak 5tKč za budík.
;)
KUBAMIKLAS
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Odpovědi: 0

Voltmetr budík

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

Dobrý den,chtěl bych se zeptat na jednu pro mně nejasnou otázku. V autě mám budík tlaku turba a voltmetr,voltmetr ukazoval v pořádku,nebo si to myslím,ale před startem na zaplý klíček přesně 12V a po startu nějakých 14V dle budíku. Budíky jsem pak bohužel musel odpojit a nedávno sem je připojil zpět dle původního zapojení a děje se mi jedna věc...Budík po totočení klíčku ukazuje před startem pod 12V,řekl bych že snad dle rysky nějakých 11V a po startu auta naběhne na 14V klasicky a po zdechnutí motoru se drží opět dle rysky a nějakých asi 13V. Kde může být prosím chyba ? Auto dobíjí dobře,kontrolka nesvítí žádná...špatná je jen volnoběžka alternátoru,která byla špatná ještě předtím než sem budíky vytáhl a ukazovalo to staticky 12V před startem/po zdechnutí motoru...Budíky mám napojené na černé svorkovnici od rádia tuším pozice spínané napětí/kostra,tak jak předtím. Jedná se o budíky JOM Young timer ( barometr,voltmetr ) a auto Š. Fábia RS ASZ. Děkuji za radu.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Musíš počítat s tím že po zapnutí klíčku v tomhle počasí se žhaví a pokles napětí tam bude.Po nastartování to dožene alternátor.Nebo máš už slabší baterku.
Změř napětí něčím přesnějším přímo na pólech baterie.Oni ztráty v drátech tam taky nějaký budou.Voltmetr je potřeba připojovat co nejblíž baterii a nejlíp přímo na svorky.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“