Stránka 2 z 4
Napsal: 21 lis 2010, 21:43
od Roman 101
Grandák píše:Sudej kryt z motoru a vyndej zátky na vačkách a zastertuj a víš to hned.
A při téhle závadě se nemusí sundávat hlava , ale jenom to výko s vačkama a rozhodit rozvody, pod ním budou přeražený překlady s rolnama .Jinak se tomu většinou nic nestane, akorát ten překládek stojí 1tis. kč a je jich tam 16.

to myslíš mezi hydrama a ventilem.
Napsal: 21 lis 2010, 21:55
od Grandák
Jo přesně ty, na jedné straně je hydro , na druhé ventil a v prostřed je rolna za kterou bere vačka.Pár fotek at víš jak to vypadá.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: 21 lis 2010, 22:06
od Roman 101
A to je častá závada ???
Jen tak si jedeš a napínák povolí a je škoda za x tisíc.
Jak se to aretuje ? Je na to zapotřebí nějakej origo přípravek nebo to jde nahradit?
Napsal: 22 lis 2010, 07:43
od Roman 101
Tak vačka se netočí a je to v prd...
Napsal: 22 lis 2010, 17:54
od Grandák
Většinou to neodserou všechny překlady, ale tak 6ks to bude minimálně, uvidíš až to rozděláš. Tady jsou přípravky na aretaci rozvodu:
http://www.ahprofi.cz/sada-naradi-nasta ... iat-diesel
Myslim si že to pujde nahradit ,odkaz jen pro představu.
Napsal: 23 lis 2010, 21:14
od Grandák
Dej vědět jak jsi dopadl,co vlastně zapříčinilo tu havárii motoru ,kolik překladů to odprdlo, když tak hod foto rozebranýho motoru.
A co to obnášelo finančně.
Napsal: 23 lis 2010, 21:34
od Roman 101
Grandák píše:Dej vědět jak jsi dopadl,co vlastně zapříčinilo tu havárii motoru ,kolik překladů to odprdlo, když tak hod foto rozebranýho motoru.
A co to obnášelo finančně.
Dám sem foto i ceny
Jinak je to práce na hovno pač se musí sundat i vana, kat, víko, prsa, no prostě vše.
Zatím dík za rady.
Jinak matroš okolo 6000 kč
Napsal: 23 lis 2010, 21:59
od Grandák
Koukal jsem , že nová sada rozvodů včetně těsnění, kluzáků, napínaku, řetězu od Febi stojí kolem 4600kč.
Napsal: 24 lis 2010, 11:33
od Roman 101
Grandák píše:Koukal jsem , že nová sada rozvodů včetně těsnění, kluzáků, napínaku, řetězu od Febi stojí kolem 4600kč.
vzal jsem vše origo + ruville koníky.
A nevíte jak se aretuje klika vačka je přes zátku ale klika je v horní úvrati ???
A ještě jeden důležitý poznatek na klice je levý závit

Napsal: 24 lis 2010, 17:59
od Grandák
O tom levym závitu vim už jsem dělal simering na klice

Napsal: 24 lis 2010, 22:32
od wojto33
opacny zavit vie cloveka pekne prekvapit

Napsal: 24 lis 2010, 22:50
od jurki888
Napsal: 26 lis 2010, 18:03
od Grandák
Tak už vím proč praskaj tyhle řetězy.
Trochu jsem pátral a dostal jsem se až k technickému školiteli Fiat čr a bylo mi odpovězeno že to způsobuje nízká hladina oleje.
Prostě majitelé málo často kontrolujou hladinu oleje a přetahujou výměny oleje.Také to způsobují krátké jízdy se studeným motorem kdy dochází k ředění oleje naftou a snižuje se únosnost olejového filmu.
Na dotaz jak tomu předejít bylo mi doporučenu zktátit interval výměny na max. 15tis.km a častěji kontrolovat hladinu oleje.
Napsal: 26 lis 2010, 21:39
od jericho-3
U Fiata je třeba/již dlouho/, aby měl olej na horní rysku..Měli špatně řešené přepážky ve vaně a motory se zadíraly..Ředení naftou u dieselů to ještě znásobuje..Nejhorší jsou rúzné snímače hladiny oleje, které často lžou a lidé se také neradi špiní a kontrolují olej jen těsně při výměně oleje...Bohužel...
Napsal: 27 lis 2010, 17:17
od sikin1987
Grandák píše:Tak už vím proč praskaj tyhle řetězy.
Trochu jsem pátral a dostal jsem se až k technickému školiteli Fiat čr a bylo mi odpovězeno že to způsobuje nízká hladina oleje.
Prostě majitelé málo často kontrolujou hladinu oleje a přetahujou výměny oleje.Také to způsobují krátké jízdy se studeným motorem kdy dochází k ředění oleje naftou a snižuje se únosnost olejového filmu.
Na dotaz jak tomu předejít bylo mi doporučenu zktátit interval výměny na max. 15tis.km a častěji kontrolovat hladinu oleje.
aha tak mame jasno. Muj pripad: jezdim jen kratke trate a do oleje mi vali nafta,protoze takovy auto jako mam ja ma samozrejme ojel spis zrat a ne aby tam bylo porad stejne pripadne pribejvalo:(. No nic tak ja budu preventivne menit po 5 tis km,protoze sem po vymene najel 6 tis a bylo tam asi o pul litra vic a ted mam najeto 1000 km a hladina se vratila jak byla pred posledni vymenou.