ZIMA vs. (MEŘO, EŘO a pod.) aneb jak startujeme

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
m4xp0w3r7
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2010, 23:45
Bydliště: Zlín a Fryšták

Příspěvek od m4xp0w3r7 »

Bionafta od benziny je směsná a pokud stojí o 3-4kč míň než motorová nafta, tak to určitě smysl má.
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Bydliště: Brno

Příspěvek od hondaaa »

jezdím na směsnou a už ted mi to špatně chytá,první 3 sekundy to koktá jako koza.Dnes při -4 to chytlo a hned to zdechlo,na druhy pokus už v pohodě a to používám zimní VIF a dávám dvojnásobnou dávku :roll:
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Příspěvek od deflector »

hondaaa píše:jezdím na směsnou a už ted mi to špatně chytá,první 3 sekundy to koktá jako koza.Dnes při -4 to chytlo a hned to zdechlo,na druhy pokus už v pohodě a to používám zimní VIF a dávám dvojnásobnou dávku :roll:
hrozne moc zalezi na tom v jakem stavu je motor a zhavice...Ja jezdim jeste porad na ciste MERO a v -4 uplne v pohode na prvni brnknuti..(nove zhavice, tlaky a vstriky v poradku) :-)
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

Jj, taky tak. MEŘO z vyfritu +VIF -4C a na druhé převalení.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

tak už bohužel jen naftu. v tomhle počasí nemám s escortem bez uprav šanci:((( ach jo
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

coldflow350

Příspěvek od djpeto »

na nete som nasiel aditivum, ktore udajne znizi bod tuhnutia metylesterov. tu su nejake informacie:

http://www.oilybits.com/additives/coldf ... d_703.html

na ebay sa da zakupit za cenu okolo 100Eur/5L, alebo 200Eur/20L co postaci na osetrenie cca 1500L/6000L metylesterov.

Mate niekto skusenost z takymto aditivom? Vyriesilo by to otazku tankovania normalnej nafty v zimnom obdobi.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Re: coldflow350

Příspěvek od iridium »

Tak dneska MEŘO z vyfritu +VIF -6C a moc se mu už nechtělo. 4x se líně převalil ale nakonec lapnul. No jsem zvědavej jak to bude dál. Na zítra slibujou -10 a hned tak lepší to nebude. Si asi zajedu pro trochu nafty :(
Oct 1.9TDI 66kW 2001
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

Re: coldflow350

Příspěvek od djpeto »

dnes -3 a chytilo na tretie pretocenie. inac no problem.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Re: coldflow350

Příspěvek od iridium »

1:1 nafta + MEŘO z vyfritu -6C chytlo bez problému, ani nekouřilo ale už zbytečně drahá směs. Na zítra 1 nafa + 2 Meřo. Uvidíme.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Příspěvek od deflector »

ja myslim ze ano...je tam jen 30 procent mera..v obyc nafte je 6 procent a navic je o 5 korun drazsi..takze to vyjde lip tam dat tu bio.....navic se vsadim, ze tam v obyc nafte je mera mnohem vic nez 6 procent a ani o tom nevime!
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

vyfrit+20% benzínu ve filcce startuje i v -10°C (vyzkoušeno o víkendu v orlickejch), začíná ale kolabovat baterka. :mad:
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

hranicka píše:vyfrit+20% benzínu ve filcce startuje i v -10°C (vyzkoušeno o víkendu v orlickejch), začíná ale kolabovat baterka. :mad:
Chtěl jsem dnes zkusit co pikap, nechal jsem ho stát u rodičů s čistým esterifikátem a zapomněl na něj. No ani jsem si neťukl páč jsem se do něj ani nedostal. Musím zítra ráno chléstnót na dveře kýbl horký vody abych byl vpuštěn, pak se uvidí :D
Oct 1.9TDI 66kW 2001
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

dneska -16 Plzeň skoro jsem nenastartoval auto ani na naftu :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Dneska -14°C 30%nafta 70%burákovej olej -start na poprvé nic, na podruhé to chytlo, nedrželo ale volnoběh, takže jsem to půl minutky podržel plynem na 1500ot a pak v pohodě. BMW 525tds s mechanickým čerpadlem
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

Příspěvek od djpeto »

vyfrit + VIF + 3% benalu= start -9C
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“