Stránka 2 z 7
Napsal: 28 lis 2010, 11:03
od m4xp0w3r7
Bionafta od benziny je směsná a pokud stojí o 3-4kč míň než motorová nafta, tak to určitě smysl má.
Napsal: 28 lis 2010, 11:24
od hondaaa
jezdím na směsnou a už ted mi to špatně chytá,první 3 sekundy to koktá jako koza.Dnes při -4 to chytlo a hned to zdechlo,na druhy pokus už v pohodě a to používám zimní VIF a dávám dvojnásobnou dávku

Napsal: 28 lis 2010, 12:45
od deflector
hondaaa píše:jezdím na směsnou a už ted mi to špatně chytá,první 3 sekundy to koktá jako koza.Dnes při -4 to chytlo a hned to zdechlo,na druhy pokus už v pohodě a to používám zimní VIF a dávám dvojnásobnou dávku

hrozne moc zalezi na tom v jakem stavu je motor a zhavice...Ja jezdim jeste porad na ciste MERO a v -4 uplne v pohode na prvni brnknuti..(nove zhavice, tlaky a vstriky v poradku)

Napsal: 29 lis 2010, 13:07
od iridium
Jj, taky tak. MEŘO z vyfritu +VIF -4C a na druhé převalení.
Napsal: 29 lis 2010, 20:32
od zero1724
tak už bohužel jen naftu. v tomhle počasí nemám s escortem bez uprav šanci:((( ach jo
coldflow350
Napsal: 29 lis 2010, 23:35
od djpeto
na nete som nasiel aditivum, ktore udajne znizi bod tuhnutia metylesterov. tu su nejake informacie:
http://www.oilybits.com/additives/coldf ... d_703.html
na ebay sa da zakupit za cenu okolo 100Eur/5L, alebo 200Eur/20L co postaci na osetrenie cca 1500L/6000L metylesterov.
Mate niekto skusenost z takymto aditivom? Vyriesilo by to otazku tankovania normalnej nafty v zimnom obdobi.
Re: coldflow350
Napsal: 30 lis 2010, 12:23
od iridium
Tak dneska MEŘO z vyfritu +VIF -6C a moc se mu už nechtělo. 4x se líně převalil ale nakonec lapnul. No jsem zvědavej jak to bude dál. Na zítra slibujou -10 a hned tak lepší to nebude. Si asi zajedu pro trochu nafty

Re: coldflow350
Napsal: 30 lis 2010, 23:37
od djpeto
dnes -3 a chytilo na tretie pretocenie. inac no problem.
Re: coldflow350
Napsal: 01 pro 2010, 09:08
od iridium
1:1 nafta + MEŘO z vyfritu -6C chytlo bez problému, ani nekouřilo ale už zbytečně drahá směs. Na zítra 1 nafa + 2 Meřo. Uvidíme.
Napsal: 01 pro 2010, 15:49
od deflector
ja myslim ze ano...je tam jen 30 procent mera..v obyc nafte je 6 procent a navic je o 5 korun drazsi..takze to vyjde lip tam dat tu bio.....navic se vsadim, ze tam v obyc nafte je mera mnohem vic nez 6 procent a ani o tom nevime!
Napsal: 01 pro 2010, 18:32
od hranicka
vyfrit+20% benzínu ve filcce startuje i v -10°C (vyzkoušeno o víkendu v orlickejch), začíná ale kolabovat baterka.

Napsal: 02 pro 2010, 21:29
od iridium
hranicka píše:vyfrit+20% benzínu ve filcce startuje i v -10°C (vyzkoušeno o víkendu v orlickejch), začíná ale kolabovat baterka.

Chtěl jsem dnes zkusit co pikap, nechal jsem ho stát u rodičů s čistým esterifikátem a zapomněl na něj. No ani jsem si neťukl páč jsem se do něj ani nedostal. Musím zítra ráno chléstnót na dveře kýbl horký vody abych byl vpuštěn, pak se uvidí

Napsal: 02 pro 2010, 21:44
od zero1724
dneska -16 Plzeň skoro jsem nenastartoval auto ani na naftu

Napsal: 03 pro 2010, 00:36
od oldaf
Dneska -14°C 30%nafta 70%burákovej olej -start na poprvé nic, na podruhé to chytlo, nedrželo ale volnoběh, takže jsem to půl minutky podržel plynem na 1500ot a pak v pohodě. BMW 525tds s mechanickým čerpadlem
Napsal: 04 pro 2010, 06:52
od djpeto
vyfrit + VIF + 3% benalu= start -9C