subz3ro_tdi píše:ak myslis mna tak si ma celkom pobavil1pavel píše:připadá mě že tady někdo lobuje za prodejce dílů
nemam najmensi dovod za niekoho lobovat, radim podla vlastneho vedomia a svedomia
Sustruzenie brzdovych kotucov od BOSCHU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
ja netvrdim ze nie, ale jeho problem to nevyriesi, len ho trochu oddiali 
osobne nemam nic proti rovnaniu na sustruhu, uz ked to ma byt, ale reco bola o porovnani s profi pristrojmi...... moze byt aj sikovny sustruznik, nikdy to neupne tak aby sa to kvalitou rovnalo tomu co dosiahne s profi zariadeniami
osobne nemam nic proti rovnaniu na sustruhu, uz ked to ma byt, ale reco bola o porovnani s profi pristrojmi...... moze byt aj sikovny sustruznik, nikdy to neupne tak aby sa to kvalitou rovnalo tomu co dosiahne s profi zariadeniami
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
A jako profi zařízení bereš co? Rovnání kotoučů na CNC mašině?
Nedovedu si představit jak se chová soustružený kotouč, uložený na náboji přes jedno dvouřadé ložisko v těhlici.
Co jezdím stáčet kotouče k Origošovi, ten má na stáčení kotoučů masivní soustruh Volman z roku x a výsledky jsou excelentní.
Nedovedu si představit jak se chová soustružený kotouč, uložený na náboji přes jedno dvouřadé ložisko v těhlici.
Co jezdím stáčet kotouče k Origošovi, ten má na stáčení kotoučů masivní soustruh Volman z roku x a výsledky jsou excelentní.
k tomuto se nedá nic dodat, platí do puntíkuTomas.cz píše:A jako profi zařízení bereš co? Rovnání kotoučů na CNC mašině?![]()
Nedovedu si představit jak se chová soustružený kotouč, uložený na náboji přes jedno dvouřadé ložisko v těhlici.
Co jezdím stáčet kotouče k Origošovi, ten má na stáčení kotoučů masivní soustruh Volman z roku x a výsledky jsou excelentní.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ak si nepostrehol, bavili sme sa o PRO-CUT PFM 9.0 sustruhu, to ja osobne povazujem za profi zariadenie, sustruh nie je v tomto ponimani profi zariadenie, ale len obycajny noz a kvalita ukonu zavisi prevazne od sikovnosti obsluhy.Tomas.cz píše:A jako profi zařízení bereš co? Rovnání kotoučů na CNC mašině?![]()
No povedal by som ze prave to je to patentovane know-how, ktore ti zabezpeci ze kotuc je customizovany presne na tvoje auto a nemal by byt problem s krutenim apod. Nechcem sa k tomu vyjadrovat, nie som technik ktory to zariadenie pouziva, ale predpokladam ze ked si za to niekto vypyta 50 eur tak dava doklad a zaruku, takze bud to funguje alebo ti vznika narok na reklamaciu.Tomas.cz píše:Nedovedu si představit jak se chová soustružený kotouč, uložený na náboji přes jedno dvouřadé ložisko v těhlici.
P.S. Fakt nemam nic proti sustruhom ani sustruznikom, ale doba pokrocila a su stroje a technologie ktore su proste presnejsie ako klasicke sustruhy a ich obsluha
Tu je zaujimave video na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=qAOFErcUMoE
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
subz3ro_tdi
Souhlasím. Je to nejlepší dostupná metoda na srovnání kotoučů. Chtěl jsem si ten stroj pořídit, ale tu cenu by nikdo neakceptoval a návratnost investice do něj by byla dost dlouhá, jestli by se vůbec vrátila...
Souhlasím. Je to nejlepší dostupná metoda na srovnání kotoučů. Chtěl jsem si ten stroj pořídit, ale tu cenu by nikdo neakceptoval a návratnost investice do něj by byla dost dlouhá, jestli by se vůbec vrátila...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
já dělám kotouče na předpotopním Wolmanovi a nikdy se mi nestalo,že by se něco zpět zvlnilo,může tam být nějaké pnutí třeba z výroby,ale to by se vlnily polovině naší republiky,když vemem v potaz průměr věku aut tady u nás,raději bych zameřil zraky na brzdiče,jestli dobře odlehnou po brzdění,stačí málo,na delší cestě se ohřejou, a je to,nebo stačí kaluž na silnici a teplej kotoč k tomu a je to taky,jinak stáčení je běžná věc,a někdy chce i nový díl před montáží upnout, a hodinkama změřit házivost bez ohledu jestli je to od bosche,feroda nebo ate 
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Soustruh je soustruh, na co pořizovat drahou mašinu a soustružit rezavé kotouče přirezlé k náboji..?Jestli je to tak ůžasné, proč se nedodávají polotovary nových kotoučů a nedodělávají se na náboji ..?Soustružený kotouč /u nás borec 100kč/kus a nestane se, že by házel/ je stejně kvalitní jako soustružený kotouč na náboji...jestli ne, je křivý náboj...Měl jsem za to, že každý správný byznysmen šetří náklady a každý zbytečný výdaj zruší...Neříkám, že tam, kde je na to neustále kšeft, se to nevyplatí , ale v malé dílně je lepší přidat mechanikovi, který to bude dělat, nebo zaměstnat soustružníka s podmínkou, že nevstoupí do odborů a nebude odmlouvat... 
nepropadat panice...
-
conti
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Jako tenhle problem se už dávno řešil v Německu a vyřešil.
Je blbost, že kotouče od tohodle výrobce, nebo tohodle hází, nebo nehází.
Nehází žádný. Je to jen a jen v montáži.
Základ je pořádně vyčistit náboj.
Největší problém je zamaštění nového kotoče. Jsou přesně obrobené, kolikrát i broušené.
Stačí na odmastěný kotouč obtisknout mastný špinavý palec ruky. Garantuju, že po třech tis. km se projeví házení.
U stáčených kotoučů to neni tak náchylný, protože už nejsou tak hladký.
Klidně nevěřte. Je mi to jedno.
Sousedi to dělají v čistých rukavicích! A já:))
Umeju si aspoň ruce.
Je blbost, že kotouče od tohodle výrobce, nebo tohodle hází, nebo nehází.
Nehází žádný. Je to jen a jen v montáži.
Základ je pořádně vyčistit náboj.
Největší problém je zamaštění nového kotoče. Jsou přesně obrobené, kolikrát i broušené.
Stačí na odmastěný kotouč obtisknout mastný špinavý palec ruky. Garantuju, že po třech tis. km se projeví házení.
U stáčených kotoučů to neni tak náchylný, protože už nejsou tak hladký.
Klidně nevěřte. Je mi to jedno.
Sousedi to dělají v čistých rukavicích! A já:))
Umeju si aspoň ruce.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34091
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
conti píše:Jako tenhle problem se už dávno řešil v Německu a vyřešil.
Je blbost, že kotouče od tohodle výrobce, nebo tohodle hází, nebo nehází.
Nehází žádný. Je to jen a jen v montáži.
Základ je pořádně vyčistit náboj.
Největší problém je zamaštění nového kotoče. Jsou přesně obrobené, kolikrát i broušené.
Stačí na odmastěný kotouč obtisknout mastný špinavý palec ruky. Garantuju, že po třech tis. km se projeví házení.
U stáčených kotoučů to neni tak náchylný, protože už nejsou tak hladký.
Klidně nevěřte. Je mi to jedno.
Sousedi to dělají v čistých rukavicích! A já:))
Umeju si aspoň ruce.
hm takto ti řeknu že jeden učen dal na auto ty zadrbané kotouče konzervačním olejem přímo ze sáčku nasadil desky a jel auto projet, co se dělo dál nevím ale auto brzdí v pohodě víc jak rok,
učen po týdnu naše řady musel opustit snaživý byl ale hrozný blb
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
.nikdy to neupne tak aby sa to kvalitou rovnalo tomu co dosiahne s profi zariadeniami
Já mám soustruh speciálně upraven na kotouče a bubny, speciálně upravené nástroje. Nic jiného na tom nedělám. Troufnu si tvrdit, že tak jako já to upne málokdo.
Diskuse o soustružení kotoučů na CNC je zcela planá, protože tam je hodina dražší, než kotouče s detičkama, ráfkem a pneumatikou.
conti-budeš se divit, ale dávám si na to pozor neošmatat nový kotouč, který samo nejdříve omeju benzinem nebo jiným odmaštovadlem..A nešahám na to z důvodu, abych nezamastil stykovou plochu/to bych to nemusel mýt/,ale ten důvod, který uvádíš Ty jsem netušil..a myslím si, že to je trochu přehnané..Ale možné je všechno.. 
nepropadat panice...
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Je to o drsnosti povrchu. Jemné soustružení má větší drsnost než broušení o tom není pochyb. Rozdíl ale není moc velký. Tady jde hlavně o rovinnost a házivost obou ploch a hlavně o to, aby všechy plochy (obě brzdící i upínací) měly společnou osu. Toho lze při soustružení na jedno upnutí dosáhnout. Ten povrch po pár stech km je úplně stený a když se jezdí v zimě v soli, tak je stejně zrezlej. Destičky ten soustružený vyhladí a je to nastejno.ideální orovnání kotoučů jde jen jak ve výrobě - broušením a ne soustružením
Důležité je rozhodnout, zda se renovace vyplatí, nebo ne. Zadní kotouče na O1 se dají koupit za 400, tak ty se nevyplatí stáčet.