Iba 1.6bar a 200ps - projekt pokračuje úspešne.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Na hodně.Ke svižnej jízdě však stačí i těch prozatim 200 koníků se spotřebou kolem7.chucky píše:a na kolik odhaduješ spotřebu při 320ps?Libor Hanzal píše:Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.Stingray píše: Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Mám takovej pocit že na 300km/h bude těch koníků potřeba daleko víc, alespoň tak o 100, protože právě těch 100koní tě bude muset držet na silnici, ono v těch 300km/h už se ten zadek bude silnice jen dotýkat.
Taky je zajímavé srovnání stejně výkoných aut předokolek a 4x4, ono od určitého výkonu jsou i ty těžší a více mechanicky ztrátová auta rychlejší, myslím tím zrychlení 0-100, čím je to čím?!
Taky je zajímavé srovnání stejně výkoných aut předokolek a 4x4, ono od určitého výkonu jsou i ty těžší a více mechanicky ztrátová auta rychlejší, myslím tím zrychlení 0-100, čím je to čím?!

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Když to tak čtu tak je to opravdu silvestrovská taškařice.Nevím jak kdo,ale myslím si,že na tomto foru nebude nikdo,který překonal 300km/h.Protože při takové rychlosti bysi normální smrtelník stříknul do kalhot.Myslet si,že se to dá překonat s fabkou je blbost na entou.Výkon při takové rychlosti není až tak důležitý.Rozhodně důležitější je kooficient odporu Cx ,který u fabky je docela velký.Takže aby fabka jela třikila,tak stačí málo.Koupit z vyřazenýho MIGU 21 tryskový motor ,dát ho tam a je tam třista z místa natotata.
Jinak je dobré si nastudovat fyzikální zákony z osmé třídy a pak začít něco plácat.Ale jinak na vánoce mi pohádky nevaděj.
Jinak je dobré si nastudovat fyzikální zákony z osmé třídy a pak začít něco plácat.Ale jinak na vánoce mi pohádky nevaděj.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
sharik4x4 píše:Ale jinak na vánoce mi pohádky nevaděj.

I když s tou třístovkou by jsi se možná divil, nezapomeň na motorky. Ale největší blázni jsou ti s tou Bagirou, to je nářez, do toho bych nesedl ani za nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Chlapi, já mám v garáži rozdělanýho golfa. Počítám, že výsledný výkon bude tak 400 koní, moment kolem 1000Nm a maximálka kolem 330km/h. Ale pro to musím ještě vyměnit písty, ojnice, klikovku, převrtat to, dát tam turbo, kompresor, obrovský cooler a vstřikování dusíku. Potom už jen vyměnit převodovku, poloosy, obě nápravy, brzdy a všechny silenbloky. Pak už zbývá pouze vyztužit karoserii.....a je to.
Zatím tam je 150koní. Na svižnější svezení to stačí. A už mám dokonce i grf! Takže jsem vlastně dál!

Zatím tam je 150koní. Na svižnější svezení to stačí. A už mám dokonce i grf! Takže jsem vlastně dál!

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Když jede sériová RS skoro 220km/h, těch 200PS navíc by na 300km/h mohlo stačit. Navíc bude jistě odlehčená a hlavně je tam napsáno teoretická...
Jestli tady někdo může vyprávět o boji s odporem vzduchu, tak jsem to asi já.
A když i Airbus jel 190km/h ( a 200PS jsem neměl ani náhodou ), tak je 300 pro Fabku jako prd.

Jestli tady někdo může vyprávět o boji s odporem vzduchu, tak jsem to asi já.

A když i Airbus jel 190km/h ( a 200PS jsem neměl ani náhodou ), tak je 300 pro Fabku jako prd.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
1.6 bar
Pánové ,divím se těm kteří chytaj kdekoho za slovo.Někdo nadhodí teoretickou rychlost 300 u kotrmelce jako je Fabie a pak se rozvine diskuse jako na hotovou věc.Na svižné sjetí stačí i 180 a jsou tady i ti co jim 1.9 motory jedou po rovince 250.Pokud někdo o této hranici uvažuje, tak jako motorkář můžu říct,že vám na to stačí litr obsahu a 170 koníků.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
1250kg má sériovka GIII TDI 5dv. a co vím, tak GII je cca o 200kg lehčí, takže někde je chyba.Libor Hanzal píše:Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 bar
konečně to tu někdo napsal!!Libor Hanzal píše:Pánové ,divím se těm kteří chytaj kdekoho za slovo. Někdo nadhodí teoretickou rychlost 300 u kotrmelce jako je Fabie a pak se rozvine diskuse jako na hotovou věc.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Na váze to ale ukazuje tak jak píšuKornout píše:1250kg má sériovka GIII TDI 5dv. a co vím, tak GII je cca o 200kg lehčí, takže někde je chyba.Libor Hanzal píše:Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.