Mazda 6 diesel 100kw-help

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

jakej to je rok?

imma byly řešené v externím immo boxem, později nějaké verze přímo v RJ, ale u canovky to bude z nějakého modulu, bliká z duvodu že nebude komunikace s RJ motoru.
takže určitě jít po napájení a canech.
Pedr
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 16 říj 2009, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pedr »

je to jedna z prvních M6 takže 02 řídící jednotka DENSO pak jsem tam našel ještě krabičku v které je příjmač na dálkové ovládání (a možná i imob.)to nevím
Pedr
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 16 říj 2009, 19:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pedr »

Ahoj tak dneska jsem proměřil napájecí kabely + i - poly co vedou do říd.jednotky a vše v pořádku tak fakt už nevím našel jsem i tu krabičku externí imob. je v ní i příjmač na dálkové ovládání typoval bych že je problém právě v ní ale proč nejde spojit s diagnostikou??? to fakt netuším....

tak se opět vracím k myšlence že komunikace řídící jednotky s diagnostikou je podmíněna funkčním imobiliserem.....co Ty na to?

takže nový poznatek dal jsem z jiného auta (řídící jednotku,imobilizer,klíče,cívku,)problém pořád stejný :-( už fakt nevím......

napájení jsem proměřil myslím dobře jak ted na ty Cany?????
martin4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2011, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin4x4 »

zdravim koukam ze je tady uzitecne forum o mazde
Mam takovy problem auto po zahrati skoci do nouzaku(mazda 6 100kw)
na diagnostice se nacetl 4. vstrik, po zamene vstriku 4. za 3. se zavada opakuje stejna, nacte to vzdy 4.vstrik (pritom tam je 3)
Prosim o radu Dekuji
pro doplneni
Diagnostika ukazuje P0304 vynechavani valce 4.
Naposledy upravil(a) martin4x4 dne 31 bře 2011, 14:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

zkus jít po kabelech a kontaktech
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
martin4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2011, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin4x4 »

Tak po kabelech jsem sel OK
dnes zas novy poznatek kdyz auto drzim v otackach nad 1700
tak to do nouzaku neskoci(ohrate na prov.teplotu) a nic se nerozsviti
ale necham ho spadnout na volnobeh behem minuty naskoci nouzak
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

A kompres? Ve vyšších otáčkách se může válec chytat,v nižších ne...
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
martin4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2011, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin4x4 »

Jo jeto tak je to komprese. Na 4 valci není nebo jenom nepatrná
hlava dolu a uvidime co tam je
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Hodně štěstí :-)
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

souhlas s predeslymi recniky - kabelaz nebo komprese
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
martin4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2011, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin4x4 »

tak jsou vyfukove ventily na 4 valci
hlava opravena dam to dohromady u uvidime
jenom bych potreboval postup nastaveni vule ventilu
Odpovědět

Zpět na „Mazda“