BMW 318tds - obcas vari - prosim radu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Zkusim zjistit jestli i tlakovali. Diky kluci za tipy!
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Tak prej se tlakovalo a podle toho zjistili ze to je ko.
Zajimalo by me jak prdla. Za studena se jezdilo do 2000ot. A celkove to nedostavalo kotel.
No nic da se jina no.
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

vieš čo takéto veci sa stávajú, kamošovi tiež podfuklo tesnenie na 525 TDs a to mal celý motor po generálke cca 15tis km, vôbec tomu nedával plný kotor za studena pianko za tepla do 2500 jazdil len dlhé trasy, tiež mu vrela voda, tlakovalo hadice
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To už bylo u předchůdce,/524 td/ ten motor je nacpaný a jede, ale postupně bývá unaven zacházením a i když jeho praskliny mezi ventily "nevadí" o něčem to svědčí...Když jsem se divil a řešil Brouky a jejich praskání mezi ventily, bylo mi řečeno, že se to stává i jen tím, že dotyčný z kopce vyhodí a rozpálený motor přestane ovívat vzduch z větráku...Takže u starších motorů , kde již není ůčinnost komponentů chlazení /vody/ již optimální a motor je již unaven, se snadno stane to, že někde něco praskne.... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Panove mam problem, v servisu jsem chtel nechat proverit hlavu (neautorizovanym 500,-/hodina) jestli je prdla. Natlakovali ji a ze prej je, tak jsem si dovezl vlastni jinou a aby ji vymenili. To udelali a ted mi napsali, ze si mam prijet pro auto a ze to bude stat 13 000,- !!!.

To se mi zda jako silena raketa za sundani hlavy natlakovani a nandani jine hlavy, kterou jsem dodal prebrousenou a otlakovanou.

Otazka zni, je mozne, ze to zabere 26 hodin????


Diky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možné je všechno..jde o to, co ti tam dávali nové..Hlavně se zeptej, kolik stálo natlakování té hlavy...Taky byly testy hlavy za 8000kč , ale na rentgenu..A zda ta Tvoje hlava měla ventily a oni je museli zabrušovat...A nech si všechny věci vrátit, ať je čistý stůl...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Ventily jsem mel zabrousene uz od prodejce te hlavy a to same natlakovani. Takze jedine co jsem nemel bylo tesneni pod hlavu.

Jako to neni, ze bych servisakum nepral prachy za dobrou praci, ale ani se mi nikdo neozval s tim, ze to bude takovadle palka, kdybych tam mel e90 , tak to skoro i chapu:)
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

batoo píše:Panove mam problem, v servisu jsem chtel nechat proverit hlavu (neautorizovanym 500,-/hodina) jestli je prdla. Natlakovali ji a ze prej je, tak jsem si dovezl vlastni jinou a aby ji vymenili. To udelali a ted mi napsali, ze si mam prijet pro auto a ze to bude stat 13 000,- !!!.

To se mi zda jako silena raketa za sundani hlavy natlakovani a nandani jine hlavy, kterou jsem dodal prebrousenou a otlakovanou.

Otazka zni, je mozne, ze to zabere 26 hodin????


Diky

Čemu se divíš !!!
26x500=13000 kč
Jenže odečti těsnění okolo 1500 max teď nějaký čistič asi tak 3-4 ks to je dalších 250 kč gufero klika těs. tmel atd...
Chce to přesně vědět co se tam dělalo a pak se dá říci jestli je cena přiměřená ;)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

materiál by mál byť do tých 3000, tesnenia, atď., a keď len trebalo jednu hlavu zhodiť a druhú nasadiť, nastaviť rozvod a hotovo tak práca na pár hodín, určite nie viac ako 5-6
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Takze dle faktury material 2800 a zbytek za praci. :-/ Prej to bylo hodne prace a slo to spatne, prej to zabralo 2 dny, ale neznel pri tom moc jiste. Jinak se jednalo o shozeni hlavy , test otlakem a nandani mnou dodane hlavy. A to jsem si jeste sani musel nandat sam:).
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To víš, tohle se blbě komentuje , nikdo z nás neví, co se tam mohlo stát...Já když to má nějak víc vyskočit, zavolám majiteli buď ať se přijede podívat, co je za průser, nebo jen aby věděl , že to bude dražší a manželka nešla k holiči...a neutrácela.. :)
Je pak čistší vzduch a důvěra...Anebo se to natahuje a pak se řekne, až budou prachy, bude auto....
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..rozhodne si im nemal zaplatiť,aspon vidno že ešte jestuju servisy ktore veselo okradaju ludí...

..a nech mi netvrdia že im to zabralo 2 dni ked je to robota na max. pol dna a aj to doma v garaži,mal si ich nakopať do zadku..nabuduce najdi nejaky iny servis...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Njn kdyz ja nejsem hadaci typ. Jeste dotaz, zda se mi, ze po vymene hlavy ma auto nizsi volnobezne otacky cca 800 predtim byli 900. Auto nechcipe. Je to ok?
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

keď nekolíšu tak je to OK, neviem koľko má mať 18TDs na 525TDs mám cca 650 ot na voľnobeh
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Nekolisaji jenom jsou nizsi nez byly predtim , ale je mozne ze byly nekorektne nastavene, ja se jenom ptal z toho duvodu jestli to mam s nima resit a nebo ne. Jsou rovnomerne na 800ot/min,
Odpovědět

Zpět na „BMW“