Stránka 2 z 2

Napsal: 18 led 2011, 08:59
od Ales_BUS
Vyřešeno.
Nakonec to bylo v turbu. Regulace se sice hýbala ale zdálo se mi že o malý kus. Dával jsem repasované turbo a ten šulín co to skládal nazaháknul 2 lopatky do toho štelovacího o kroužku a ty se tam spříčily a nedovolily ostatním se naklápět. Nepochopim.
Také nechápu že to vyhazovalo chybu o překročení tlaku v sacím potrubí, když tam žádný nebyl. Ať žijou diagnostiky a elektronika, když stále přes 90 procent problémů je mechanických.

Napsal: 18 led 2011, 09:18
od jericho-3
A teď něčemu věř, to ani po smontování nezkoušel zda naklápění funguje..?A o spolehlivosti diagnostiky si myslím své, ta už stála majitele zbytečných peněz... :(

Napsal: 18 led 2011, 09:53
od Pája 19
Na logu by bylo vidět, že regulace nezatahuje.

Napsal: 18 led 2011, 21:46
od Ales_BUS
Co se týká regulace, tak ta ze začátku fungovala a auto i docela jelo, jenže až asi po 2000 km se jedna z nezachycených lopatek natolik natočila, že se opřela o druhou a tím téměř znemožnila naklápění. páčka regulace se tedy pohybovala, ale jen o cca 0,5cm.
A v diagnostice se regulace tvářila že funguje normálně v plném rozsahu, protože tyto hodnoty se nesnímají na turbu, stejně jako tlak turba. A to je ten problém, takže se celá diagnostika může jít bodnout.

Napsal: 21 led 2011, 10:17
od Vici
Pája 19 píše:Na logu by bylo vidět, že regulace nezatahuje.
tak tak. diagnostika je sice někdy na prd, ale jen pokud nevíš jak ji použít a spoléháš jen na chyby v paměti závad. ale chybama se člověk učí, pokud chce a tím se posune zas o kousek dál...