G III žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
meral si po odpojeni cidla chladiacej kvapaliny? zhavenie je teplotne zavysla zalezitost a takisto je potrebne skontrolovat silovu poistku zhavenia
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
ta silova pojistka-myslis tu 50 co je nad pojistkovou skrinkou nad nohama ridice?tu sem zkontroloval.Ale momentalne mi chybi ode dneska od rana ta pojistka na ty zhavicky do vody co je v motorovym prostoru,kdyz sem ji vyndaval rano tak praskla,byla tam tak zaoxidovana pod sroubky ze nesla vyndat.To by mohlo mit na to vliv?jinak samozrejme ze jsem to meril po odpojeni cidla chl. kap.A jinak ta pojistka byla asi ok.kdyz mi to nechodilo predtim.gabo00000 píše:meral si po odpojeni cidla chladiacej kvapaliny? zhavenie je teplotne zavysla zalezitost a takisto je potrebne skontrolovat silovu poistku zhavenia
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
prave rozmyslam ze netusim ako to je v G3, ze G2 ma na stene motoru, pod celnym sklom taku poistku na bakelitovej podlozke, ide k nej drat od rele zhavenia a pokracuje priamo na zhavice, velmi casto byva v cudu, a dalej som to prestudoval len na O1, a tam to je celkom ine...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
já právě nevím,jestli to je v tom motorovým prostoru jen na žhavičky chl. kapaliny a nebo to je i na žhavení motoru.Problem je v tom že k tomu nejsou moc publikace,mam jen knihu jak na to a tam toho moc neni.gabo00000 píše:prave rozmyslam ze netusim ako to je v G3, ze G2 ma na stene motoru, pod celnym sklom taku poistku na bakelitovej podlozke, ide k nej drat od rele zhavenia a pokracuje priamo na zhavice, velmi casto byva v cudu, a dalej som to prestudoval len na O1, a tam to je celkom ine...
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
tak jsem ted proměřoval a zjistil jsem:
- žhavící svíčky OK
-na 24polovým konektoru na motoru na 8a 16 pinu nejde napětí
- na pojistce ,,50,,S39 nad pojistkama - nejde napětí - pojistka OK
- pak jsem vyndal relé pozice 12 žhavení ,vyndal jsem ho a zjistil jsem že na pozici 30 je stálý plus,tak jsem zkusil propojit pozici 30 s pozicí 87(jde k žhavičkám),jelikož jsem měl slabý drátek,tak se začal pálit,tak si myslím že je ten obvod v pořádku,že se pálil kvůli velkýmu odebíranýmu proudu žhaviček.
- pak jsem zkusil ještě na kontaktu 86 pod relé(na relé je to nejslabší pacička) měřit-mělo by tam být při zapnutým klíčku 12V,ale nic jsem tam při zapnutým klíčku nenaměřil.
VŠE jsem měřil při odpojeném cnímači teploty cklad. kapaliny.
Jak byste ted postupovali?
jak se dá vyndat pojistkovka,abych se dostal na druhou stranu ke konektorům pojistkovky?
kontrolku žhavení řídí ŘJ?
motor 1Z 66kw Golf3 1994
- žhavící svíčky OK
-na 24polovým konektoru na motoru na 8a 16 pinu nejde napětí
- na pojistce ,,50,,S39 nad pojistkama - nejde napětí - pojistka OK
- pak jsem vyndal relé pozice 12 žhavení ,vyndal jsem ho a zjistil jsem že na pozici 30 je stálý plus,tak jsem zkusil propojit pozici 30 s pozicí 87(jde k žhavičkám),jelikož jsem měl slabý drátek,tak se začal pálit,tak si myslím že je ten obvod v pořádku,že se pálil kvůli velkýmu odebíranýmu proudu žhaviček.
- pak jsem zkusil ještě na kontaktu 86 pod relé(na relé je to nejslabší pacička) měřit-mělo by tam být při zapnutým klíčku 12V,ale nic jsem tam při zapnutým klíčku nenaměřil.
VŠE jsem měřil při odpojeném cnímači teploty cklad. kapaliny.
Jak byste ted postupovali?
jak se dá vyndat pojistkovka,abych se dostal na druhou stranu ke konektorům pojistkovky?
kontrolku žhavení řídí ŘJ?
motor 1Z 66kw Golf3 1994
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Kontrolku žhavení spíná řídící jednotka bez ohledu na to jestli žhavení funkčne pracuje.Řešil jsem to na passatu 1Z a tam žhavení vůbec nefungovalo auto startovalo celkem normálně dokud teplota okolí neklesla tak na -8-10 stupnů,nebylo tam vůbec relé 32 na pozici 12.Ke kontaktům se dostaneš po odklopení pojistkové skříně.
ta pojistkovka jde nějak odklopit sama bez ničeho odšroubovaného?nebo před odklopením musím něco odšroubovat?a na jakou stranu klopit ( k sobě nebo směrem k pedálům)?hayty píše:Kontrolku žhavení spíná řídící jednotka bez ohledu na to jestli žhavení funkčne pracuje.Řešil jsem to na passatu 1Z a tam žhavení vůbec nefungovalo auto startovalo celkem normálně dokud teplota okolí neklesla tak na -8-10 stupnů,nebylo tam vůbec relé 32 na pozici 12.Ke kontaktům se dostaneš po odklopení pojistkové skříně.
Já tam mám na pozici 12 relé s označením ,,1,, a relátko jsem odskoušel mimo auto a cvakalo.když vyndám to relé tak je na něm nejmenší pacička s označením ,,86,, zde by mělo jít 12V při zaplým klíčku přes relé směrem do ŘJ, 12V tam nejde,muže byt zrada tady?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009