Stránka 2 z 2

Napsal: 16 led 2011, 12:21
od adi
při odpojeném čidlu na lištu žhaviček žádný proud nejde.relé jsem odzkoušel,funguje.

Napsal: 16 led 2011, 12:29
od gabo00000
meral si po odpojeni cidla chladiacej kvapaliny? zhavenie je teplotne zavysla zalezitost a takisto je potrebne skontrolovat silovu poistku zhavenia

Napsal: 16 led 2011, 14:16
od adi
gabo00000 píše:meral si po odpojeni cidla chladiacej kvapaliny? zhavenie je teplotne zavysla zalezitost a takisto je potrebne skontrolovat silovu poistku zhavenia
ta silova pojistka-myslis tu 50 co je nad pojistkovou skrinkou nad nohama ridice?tu sem zkontroloval.Ale momentalne mi chybi ode dneska od rana ta pojistka na ty zhavicky do vody co je v motorovym prostoru,kdyz sem ji vyndaval rano tak praskla,byla tam tak zaoxidovana pod sroubky ze nesla vyndat.To by mohlo mit na to vliv?jinak samozrejme ze jsem to meril po odpojeni cidla chl. kap.A jinak ta pojistka byla asi ok.kdyz mi to nechodilo predtim.

Napsal: 16 led 2011, 14:33
od gabo00000
prave rozmyslam ze netusim ako to je v G3, ze G2 ma na stene motoru, pod celnym sklom taku poistku na bakelitovej podlozke, ide k nej drat od rele zhavenia a pokracuje priamo na zhavice, velmi casto byva v cudu, a dalej som to prestudoval len na O1, a tam to je celkom ine...

Napsal: 16 led 2011, 15:09
od adi
gabo00000 píše:prave rozmyslam ze netusim ako to je v G3, ze G2 ma na stene motoru, pod celnym sklom taku poistku na bakelitovej podlozke, ide k nej drat od rele zhavenia a pokracuje priamo na zhavice, velmi casto byva v cudu, a dalej som to prestudoval len na O1, a tam to je celkom ine...
já právě nevím,jestli to je v tom motorovým prostoru jen na žhavičky chl. kapaliny a nebo to je i na žhavení motoru.Problem je v tom že k tomu nejsou moc publikace,mam jen knihu jak na to a tam toho moc neni.

Napsal: 16 led 2011, 18:10
od hayty
Obrázek

Napsal: 16 led 2011, 18:44
od adi
hayty píše:Obrázek
diky moc,to jsem potřeboval

Napsal: 05 úno 2011, 17:08
od adi
tak jsem ted proměřoval a zjistil jsem:
- žhavící svíčky OK
-na 24polovým konektoru na motoru na 8a 16 pinu nejde napětí
- na pojistce ,,50,,S39 nad pojistkama - nejde napětí - pojistka OK
- pak jsem vyndal relé pozice 12 žhavení ,vyndal jsem ho a zjistil jsem že na pozici 30 je stálý plus,tak jsem zkusil propojit pozici 30 s pozicí 87(jde k žhavičkám),jelikož jsem měl slabý drátek,tak se začal pálit,tak si myslím že je ten obvod v pořádku,že se pálil kvůli velkýmu odebíranýmu proudu žhaviček.
- pak jsem zkusil ještě na kontaktu 86 pod relé(na relé je to nejslabší pacička) měřit-mělo by tam být při zapnutým klíčku 12V,ale nic jsem tam při zapnutým klíčku nenaměřil.
VŠE jsem měřil při odpojeném cnímači teploty cklad. kapaliny.
Jak byste ted postupovali?
jak se dá vyndat pojistkovka,abych se dostal na druhou stranu ke konektorům pojistkovky?
kontrolku žhavení řídí ŘJ?
motor 1Z 66kw Golf3 1994

Napsal: 05 úno 2011, 21:24
od hayty
Kontrolku žhavení spíná řídící jednotka bez ohledu na to jestli žhavení funkčne pracuje.Řešil jsem to na passatu 1Z a tam žhavení vůbec nefungovalo auto startovalo celkem normálně dokud teplota okolí neklesla tak na -8-10 stupnů,nebylo tam vůbec relé 32 na pozici 12.Ke kontaktům se dostaneš po odklopení pojistkové skříně.

Napsal: 06 úno 2011, 08:24
od adi
hayty píše:Kontrolku žhavení spíná řídící jednotka bez ohledu na to jestli žhavení funkčne pracuje.Řešil jsem to na passatu 1Z a tam žhavení vůbec nefungovalo auto startovalo celkem normálně dokud teplota okolí neklesla tak na -8-10 stupnů,nebylo tam vůbec relé 32 na pozici 12.Ke kontaktům se dostaneš po odklopení pojistkové skříně.
ta pojistkovka jde nějak odklopit sama bez ničeho odšroubovaného?nebo před odklopením musím něco odšroubovat?a na jakou stranu klopit ( k sobě nebo směrem k pedálům)?
Já tam mám na pozici 12 relé s označením ,,1,, a relátko jsem odskoušel mimo auto a cvakalo.když vyndám to relé tak je na něm nejmenší pacička s označením ,,86,, zde by mělo jít 12V při zaplým klíčku přes relé směrem do ŘJ, 12V tam nejde,muže byt zrada tady?