Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750 Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko
Příspěvek
od Tomas6 » 14 úno 2011, 17:13
Vyměň předřadný odpor a ventilátor.Jestli pískal a pak přestal jet úplně a jede jen na 4 rychlost tak se přidíral,přidíral až se na pomalou rychlost zastavil a shořel odpor.Řešil jsem to samý minulý týden.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732 Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Příspěvek
od geo » 14 úno 2011, 17:42
Nevim jak na octavii ale vetsina těch odporu ma tepelnou pojistku ta odejde a jde to jen na nejvyši stupen.tak ji promeř.bejva primo na tech odporech.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750 Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko
Příspěvek
od Tomas6 » 14 úno 2011, 17:45
Ale zatím jsem se nesetkal s tím že by šla vyměnit jen ta tepelná pojistka...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732 Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Příspěvek
od geo » 14 úno 2011, 17:53
pokud je pristupna tak proc by nesla.na octe sem to jeste nedelal tak se nechci hadat byla to jen takova snaha pomoc.se omlouvam
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750 Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko
Příspěvek
od Tomas6 » 14 úno 2011, 18:25
Nevím proč se omlouváš.Na oktě jsem to ještě moc neřešil.Na fábii přístupná je,jen jsem ji nedokázal sehnat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732 Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Příspěvek
od geo » 14 úno 2011, 18:37
elektrikar ji kupuje ve firme ges elektronics jsou rozdeleny podle zatizeni barevne ale neco mu tam vždycky nasli.treba ti to pomuze
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64 Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník
Příspěvek
od dada211 » 14 úno 2011, 18:43
ty odpory jsou přístupné ze vnitř vozu u spolujezdce , někde dole ?
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750 Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko
Příspěvek
od Tomas6 » 14 úno 2011, 18:45
geo:jj díky.Příště zkusím.
Předřadné odpory sou někde vedle ventilátoru.Na oktávce si to moc nepamatuju.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64 Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník
Příspěvek
od dada211 » 14 úno 2011, 18:47
no jenže já tohle nikdy orzebraný neměl , takže nevím ani odkud se k tomu ventilátoru dostanu, v té knize to není napsáno...
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750 Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko
Příspěvek
od Tomas6 » 14 úno 2011, 19:02
K ventilátoru se dostaneš tak že sundáš kastlík.Stáhni si dílenskou příručku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
dada211
Přispěvovatel
Příspěvky: 64 Registrován: 18 čer 2009, 06:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník
Příspěvek
od dada211 » 25 bře 2011, 18:04
geo píše: Nevim jak na octavii ale vetsina těch odporu ma tepelnou pojistku ta odejde a jde to jen na nejvyši stupen.tak ji promeř.bejva primo na tech odporech.
tak jsem oddělal kastlík a vyměnil z vrakoviště za jinný předřadný odpor. A ventilátor fachá jako před tím. Ten odpor jsem proměřoval ohmetrem, a na něm odešel jen ten váleček vzadu. To má být ta tepelná pojistka ???
Jinak všechny kontakty jsou u rezistorů průchodné , krom tohoto válečku. Jinak u octavie I jsou odpory přímo pod ventilátorem.
Díkas za radu.
Škoda Octavie 1.9TDI 66 kW r.v 2004 A-4
Jessy
Nováček
Příspěvky: 17 Registrován: 10 kvě 2009, 15:25
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Jessy » 27 lis 2013, 07:18
Zdar, neví niekto, jestli je ten odpor u všech oktavii 1 ? Nedávno som totiž menil ventilátor na mojej tdi 4x4 74 kW s klimatronikom, a pod ventilátorom nebolo nič. Tak neviem či to niekto vybral, alebo to tam nebolo od začiatku. Dík