Stránka 2 z 2
Napsal: 14 úno 2011, 17:13
od Tomas6
Vyměň předřadný odpor a ventilátor.Jestli pískal a pak přestal jet úplně a jede jen na 4 rychlost tak se přidíral,přidíral až se na pomalou rychlost zastavil a shořel odpor.Řešil jsem to samý minulý týden.
Napsal: 14 úno 2011, 17:42
od geo
Nevim jak na octavii ale vetsina těch odporu ma tepelnou pojistku ta odejde a jde to jen na nejvyši stupen.tak ji promeř.bejva primo na tech odporech.
Napsal: 14 úno 2011, 17:45
od Tomas6
Ale zatím jsem se nesetkal s tím že by šla vyměnit jen ta tepelná pojistka...

Napsal: 14 úno 2011, 17:53
od geo
pokud je pristupna tak proc by nesla.na octe sem to jeste nedelal tak se nechci hadat byla to jen takova snaha pomoc.se omlouvam
Napsal: 14 úno 2011, 18:25
od Tomas6
Nevím proč se omlouváš.Na oktě jsem to ještě moc neřešil.Na fábii přístupná je,jen jsem ji nedokázal sehnat.
Napsal: 14 úno 2011, 18:37
od geo
elektrikar ji kupuje ve firme ges elektronics jsou rozdeleny podle zatizeni barevne ale neco mu tam vždycky nasli.treba ti to pomuze
Napsal: 14 úno 2011, 18:43
od dada211
ty odpory jsou přístupné ze vnitř vozu u spolujezdce , někde dole ?
Napsal: 14 úno 2011, 18:45
od Tomas6
geo:jj díky.Příště zkusím.
Předřadné odpory sou někde vedle ventilátoru.Na oktávce si to moc nepamatuju.
Napsal: 14 úno 2011, 18:47
od dada211
no jenže já tohle nikdy orzebraný neměl , takže nevím ani odkud se k tomu ventilátoru dostanu, v té knize to není napsáno...

Napsal: 14 úno 2011, 19:02
od Tomas6
K ventilátoru se dostaneš tak že sundáš kastlík.Stáhni si dílenskou příručku.
Napsal: 25 bře 2011, 18:04
od dada211
geo píše:Nevim jak na octavii ale vetsina těch odporu ma tepelnou pojistku ta odejde a jde to jen na nejvyši stupen.tak ji promeř.bejva primo na tech odporech.
tak jsem oddělal kastlík a vyměnil z vrakoviště za jinný předřadný odpor. A ventilátor fachá jako před tím. Ten odpor jsem proměřoval ohmetrem, a na něm odešel jen ten váleček vzadu. To má být ta tepelná pojistka ???
Jinak všechny kontakty jsou u rezistorů průchodné , krom tohoto válečku. Jinak u octavie I jsou odpory přímo pod ventilátorem.
Díkas za radu.
Napsal: 27 lis 2013, 07:18
od Jessy
Zdar, neví niekto, jestli je ten odpor u všech oktavii 1 ? Nedávno som totiž menil ventilátor na mojej tdi 4x4 74 kW s klimatronikom, a pod ventilátorom nebolo nič. Tak neviem či to niekto vybral, alebo to tam nebolo od začiatku. Dík