
Sportovní filtr (box) na tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co takhle z hecu nabrat v 50ti obrubnik? Vyzkousej jestli se zkurvi geometrie...chucky píše:že bych si ho z hecu koupil a vyzkoušel jestli umře vaha?

No kolega naolejoval K&N v motorce. A tech prvnich 100 km udelal z Ninji solidni dvoutakt. Asi jde o to jak se impregnuje, ale jak jsem videl ten navod (1. obrazek pracky, 2. obrazek suseni, 3. obrazek spreje strikajiciho na filtr), kde se vubec nerika "jak moc", tak zabit vahu nebude nic tezkeho.
A mimochodem neznam vetsi oser nez cisteni tech filtru. Zlatej papirak!
A tenhle soudek mne dost fascinuje, ta trubka z nej je jako sani vzduchu nekam k mrizce nebo je to filtr az ZA turbem?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.
Myl filtr kazdych 5000 km ?Libor Hanzal píše:Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.


Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.
Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
E91 N52B30 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 23 led 2006, 14:26
- Bydliště: Sušice, Praha
Odpovědi: 0
no nevím, jaký je ten olej v tom spreji, ale ten jak píšeš jak se s ním mažou motokrosy, tak je to takový strašně lepkavý blevajs, něco podobnýho jako nulka vazelína, ale ještě tekutější a o hodně víc lepící. Ten filtr se do toho namočí a vyždímá, takže z toho nějak nic moc nekape, ikdyž je trochu mastný sání za ním, to je faktRadim205D píše:Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.
Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Odpovědi: 0
Re: ...
Hele ty borče radši si vymaž ten podpis reklamního typu a přečti si pravidla fora tady http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5.Díkmecano píše:sportovní filtr na dieselu??? jste fakt borcizvládáte ten nárust výkonu
Omlouvám se za OT.moderátor

- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
na G2 kde jak píše scream není moc na výber taky používam konus(K§N) mám origo TDi s váhou(pierbourg) a je funkční co s tím jezdím to jest už 8 let a v době montaže měla už něco nalítano také.
na leonu v létě používam greena už 2 roky a zatím ok při přechodu na papírak v zimě ale nepoznám žádne pocitově větší změny krom spotřeby která je menší cca o 0.2 což je zanedbatelné
nutno dodat že na leonu filtr peru každých 5 tisíc a na golfu tak každé 2 tisíce
když bych měl porovnat K§N a Green tak tak mi přijde že K§N je nesmrtelný zatím co Green vidím jak filtrční medium ubýva a plsnatí
na leonu v létě používam greena už 2 roky a zatím ok při přechodu na papírak v zimě ale nepoznám žádne pocitově větší změny krom spotřeby která je menší cca o 0.2 což je zanedbatelné
nutno dodat že na leonu filtr peru každých 5 tisíc a na golfu tak každé 2 tisíce
když bych měl porovnat K§N a Green tak tak mi přijde že K§N je nesmrtelný zatím co Green vidím jak filtrční medium ubýva a plsnatí
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
- jipi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 476
- Registrován: 23 led 2006, 14:30
- Bydliště: Slovensko-Bratislava
Odpovědi: 0
ja mám cca 70tis. km s KingDragon vložkou najazdene, prva váha po naolejovaní odišla po 15000km, druha po cca 25000km, ako som vymenil tretiu tak už neolejujem, periem filter každých 10000km a odvtedy sa neposrala.
Problém je v tom oleji, výpary z oleja sa zachytia na tom drotiku vahy vzduchu, a neskor sa tam nalepí prach a potom KO
Problém je v tom oleji, výpary z oleja sa zachytia na tom drotiku vahy vzduchu, a neskor sa tam nalepí prach a potom KO
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok