Sportovní filtr (box) na tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

že bych si ho z hecu koupil a vyzkoušel jestli umře vaha? (noteeth)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

chucky píše:že bych si ho z hecu koupil a vyzkoušel jestli umře vaha? (noteeth)
Co takhle z hecu nabrat v 50ti obrubnik? Vyzkousej jestli se zkurvi geometrie... :)

No kolega naolejoval K&N v motorce. A tech prvnich 100 km udelal z Ninji solidni dvoutakt. Asi jde o to jak se impregnuje, ale jak jsem videl ten navod (1. obrazek pracky, 2. obrazek suseni, 3. obrazek spreje strikajiciho na filtr), kde se vubec nerika "jak moc", tak zabit vahu nebude nic tezkeho.
A mimochodem neznam vetsi oser nez cisteni tech filtru. Zlatej papirak!

A tenhle soudek mne dost fascinuje, ta trubka z nej je jako sani vzduchu nekam k mrizce nebo je to filtr az ZA turbem?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Libor Hanzal píše:Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.
Myl filtr kazdych 5000 km ? :o Ty s tim autem v garazi i spis ne? Ja kazdych 5000km maximalne jedu do mycky a zkontroluju tlak v gumach a olej. Takovahle pece... (noteeth)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

To co jsem psal o těch filtrech - mnoho lidí mi o tomto problému říkalo. Ovšem toho případu jsem byl svědkem.

Ve ventu mám kužel. Dokonce z Harleye :D. Tam to neřeším, protože žádnou váhu vzduchu nemám (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.

Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
E91 N52B30 :)
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Radim205D píše:Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.

Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
no nevím, jaký je ten olej v tom spreji, ale ten jak píšeš jak se s ním mažou motokrosy, tak je to takový strašně lepkavý blevajs, něco podobnýho jako nulka vazelína, ale ještě tekutější a o hodně víc lepící. Ten filtr se do toho namočí a vyždímá, takže z toho nějak nic moc nekape, ikdyž je trochu mastný sání za ním, to je fakt
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Nechce se mi verit ze by K&N filtr ve vložce, zkrátil životnost váhy.. :roll:
Ty váhy prostě odchází. A to jak někdo říkal že sotva jak nanadal filtr odešla váha, a pak po naolejování... podobnej případ sem slyšel už i s papírovým filtrem.
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

ikdyž je pravda, že ten olej z toho fakt lítá dost, teď jsem si vzpomněl, že když jsme dělali revize zemědělských letadel v USA, tak ty měli taky filtry od KN ( no velikost asi tak 50 x 70 cm :-D ) a bylo to tam všechno dost okolo zablitý a to třeba i půl metru nad tím filtrem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

a ještě dodatek.. Teď to kamarád dělá tak, že má 2 váhy. Vždy když čerstvě naolejuje filtr, tak tam dá tu špatnou. Pojezdí pár km, a hodí tam tu dobrou. A je to ok (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

...

Příspěvek od mecano »

sportovní filtr na dieselu??? jste fakt borci (noteeth) zvládáte ten nárust výkonu (rofl)
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Re: ...

Příspěvek od Dukes »

mecano píše:sportovní filtr na dieselu??? jste fakt borci (noteeth) zvládáte ten nárust výkonu (rofl)
Hele ty borče radši si vymaž ten podpis reklamního typu a přečti si pravidla fora tady http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5.Dík

Omlouvám se za OT.moderátor
Obrázek
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

na G2 kde jak píše scream není moc na výber taky používam konus(K§N) mám origo TDi s váhou(pierbourg) a je funkční co s tím jezdím to jest už 8 let a v době montaže měla už něco nalítano také.

na leonu v létě používam greena už 2 roky a zatím ok při přechodu na papírak v zimě ale nepoznám žádne pocitově větší změny krom spotřeby která je menší cca o 0.2 což je zanedbatelné

nutno dodat že na leonu filtr peru každých 5 tisíc a na golfu tak každé 2 tisíce

když bych měl porovnat K§N a Green tak tak mi přijde že K§N je nesmrtelný zatím co Green vidím jak filtrční medium ubýva a plsnatí
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

A tenhle soudek mne dost fascinuje, ta trubka z nej je jako sani vzduchu nekam k mrizce nebo je to filtr az ZA turbem?[/quote]

mělo by to být místo boxu jeden konec do nárazníku a druhej k váze

jinak se mi právě tohle zdálo jako lepší řešení než otevřenej hříbek
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

ja mám cca 70tis. km s KingDragon vložkou najazdene, prva váha po naolejovaní odišla po 15000km, druha po cca 25000km, ako som vymenil tretiu tak už neolejujem, periem filter každých 10000km a odvtedy sa neposrala.

Problém je v tom oleji, výpary z oleja sa zachytia na tom drotiku vahy vzduchu, a neskor sa tam nalepí prach a potom KO
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“