Stránka 2 z 2

Napsal: 16 úno 2011, 20:28
od bjukemen
..ako píše Package mal som to iste na 2.2 hdi SWIRL haluzil vymenilo sa cele tiahlo komplet za nove bola roztrhuta membrana a od tedy to facha,ale tak či tak sa zvykne aj regulacia na turbe zasekavať...a ešte to že tu je ine turbo niesu tam naklapacie lopatky ale tak klobuk je v turbe kt. to rguluje je to zaujímave cekom...

..a maš to chipnute povačšinou sa dava tlak tých 1.4...

Napsal: 03 bře 2011, 21:50
od PanPaja
Ahoj

tak jsem SWIRL vyměnil (byla v něm prasklá membránka, přesně jak ste psali) a auto zatim jezdí bez problému, tak snad to bude dobrý.

Všem moc děkuju za rady Pavel

Napsal: 04 bře 2011, 01:32
od jericho-3
Package, jak se říká, dobrá rada je lepší než stovka v kapse../dnes už tak litr/ :D

Napsal: 04 bře 2011, 07:28
od Package
iked ten liter by bol lepsi..xixiale som rad ze ti to pomohlo

Napsal: 19 kvě 2011, 13:00
od HakTac
Taky jsem měl vysoký tlak turba a byla to děravá membrána v podlatkovém ovládání pro SWIRL. A je pravda, že práce nic moc...zalomený ruce. :)

Napsal: 16 říj 2011, 13:32
od bexiczek
jsem rád že ti auto už funguje

Napsal: 24 čer 2017, 17:53
od macman
Tak mám stejný problém na stejném motoru 4HW...

vysoký tlak turba.. jenže v mém případě je auto právě po opravě (vyměněný střední díl turba za nový).. Dnes jsem zkusil jak je na tom membrána swirl a ta je bez problému...

Takže se buď někde ztrácí podtlak, nebo to nové turbo není OK...

na autě jsou 4 elmag ventily na ovládání podtlaku... Dva jsou vedle snímače plynu a dva vedle airboxu...

každý z nich má 3 výstupy, přičemž spodní je na nasátí venkovního vzduchu (tím pádem na zrušení podtlaku)...

Předpokládám tedy že jeden je vstup podtlaku a druhý je ovládání... první otázka.. který je který.. jsou vedle sebe a mám pocit že u jednoho je to zapojené obráceně.. nebo je to jedno???

a který k čemu slouží?? jde mi konkrétně o to, který jde k turbu..

Napsal: 25 čer 2017, 15:58
od macman
Takže vyřešeno.. byl vadný regulační ventil turba.. přehodil jsem z jiného auta a nejen, že se závada už neobjevuje, ale i hodnoty skutečného tlaku nepřevyšují požadovaný...

Sice pocitově auto hůře táhne, ale na mém kontrolním okruhu (do práce a zpět) je spotřeba cca o litr nižší..