2,OTDi špatné druhé starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

Ivanek007 píše:toto bych opravdu videl na zapadavajici naftu... videl jsem na CR jak sly bubliny v nafte, kazdej by pretesnoval pumpu, a delal to vstrik, byl v haji, ukapaval a po vymene vse ok.
ale zase kdyby to dělal padající nafta nedělalo by to častěji a ne jen při krátkem popojetí a ještě když je pod nulou? včera bylo nad a neprojevilo se to. Je to záhada :roll:
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Ivanek007 píše:toto bych opravdu videl na zapadavajici naftu... videl jsem na CR jak sly bubliny v nafte, kazdej by pretesnoval pumpu, a delal to vstrik, byl v haji, ukapaval a po vymene vse ok.
ale jaktože by to studený a odstátý a taky teplý chytalo úplně normálně??? Co by způsobovalo, že nafta uteče jen při tom krátkém provozu a pak už se normálně drží?
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Wasp píše:jj je mi to jasné. Naštěstí je to servis + autosalon kde bere náš podnik velké množství aut a doufám že se s nimi nějak dohodnu, každopádně pokud mi budou tvrdit že tam problém není, obrátím se na někoho jiného. Každopádně děkuji za ochotu a já dám vědět jak se problém daří vyřešit :roll:
To dej určitě vědět, dost by mě to zajímalo... Doufám, že ti to opravdu opraví ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

Rider.23 píše:
Wasp píše:jj je mi to jasné. Naštěstí je to servis + autosalon kde bere náš podnik velké množství aut a doufám že se s nimi nějak dohodnu, každopádně pokud mi budou tvrdit že tam problém není, obrátím se na někoho jiného. Každopádně děkuji za ochotu a já dám vědět jak se problém daří vyřešit :roll:
To dej určitě vědět, dost by mě to zajímalo... Doufám, že ti to opravdu opraví ;)
jj to taky doufám, ještě mne napdla jedna situace kdy se stalk stejný problem a to na chatě, jsem přeparkoval auto blíž ke vchodu při odjezdu (bylo -16 a ujeto cca 200-300m) a při naložení věcí do auta a pokusu odjet nešlo nastartovat (stejným způsobem) a po chvíli chytlo. :(
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

edit: double
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co třeba čidlo teploty chl. kapaliny?
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

tak ještě mám další zjištění ze dneška. Na palubáku 11st. a při krátkém popojetí a opětovném nastartování vše v pohodě. Z toho usuzují, že to dělá jenom když mrzne a v servisu mi stejnak nic nezjistí, tudíž jsem odkázaný čekat na mrazy. :(
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

tak to tady zase po nějaké době oživím. V autorizáku samozřejmě nic nezjistili, jak se dalo předpokládat, ale závada stále přetrváva.
Modelová situace, přijel jsem po nějaké akci v podvečer domu, bylo cca 27st a přes noc pršelo a ráno bylo pouze 13st. V tomto okamžiku se začala situace opakovat a nešlo nastartovat. Opět příznaky padající nafty. Při dalším zkoumání mne napadlo, nemůže to dělat kvalita nafty? Pokažde když se problém projevil bylo tankováno na čerpací stanici LukOil na 22exitu Plzeňské dálnice. Nyní jsem 2 nádrže tankoval u OMV a zatím vše v pohodě. Motor se ztišil a celkové se motor chová lépe.
Celé toto laborování začalo při odjezdu na dovolenou do chorvatska, chtěl jsem tomu předejít a preventivně natankoval udajně kvalitmnější naftu u Benziny "Verva Diesel". Motor šlapal jak hodinky a celková cesta tam a zpět (nějakých 2500km) proběhla v pořádku. Po cestě tankováno pouze v Rakousku a Chorvatsku u OMV nějaké premiové palivo. Po návratu jsem si naběhl a natankoval u zakletého LukOilu a hnedle se problém zase projevil.

PS. Ještě jeden poznatek, občas se na dálnici stalo, že motor při ubrání plynu cukl, určitě to s tím má souvislost.

Pokud se mi k tomu někdo vyjádří, jakej je jeho názor, budu velice rád. Případné doporučení co zkontrolovat, protože na diagnostice žádná chybka. Mám jí plně k dispozici a mohu cokoliv otestovat.

Budu rád za každou pomoc

Díky

Wasp
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Včera mě vezl známý taky s 2.0 TDI, které si pořídil po staré 1,9 PD a úplně se styděl, když navoněnou Octu nemohl teplou natočit a přitom jak z něho potom vylezlo , byl v autorizáku, žádná závada nebyla zjištěna a auto je údajně v pořádku..Dokonce mi říkal, že když jede na pojíždky do města, bere si jiný vůz, který chytá..S tímhle jezdí do práce, kde auto vychladne a pak chytne na škub...Ale co jsem vypozoroval, při teplém motoru to s ním točí, netočí .., mám dojem, že to je tím..protože tyhle výplody moderní dieselové techniky jak nemají baterku na 15 Voltů a startér v záruce jsou v prdeli a nechytnou... :D :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

tohle není zrovna muj případ, veškeré problémy týkající se padající nafty, byly na lehce zahřátém nebo uplně studenem motoru a to jen občas. Nejspíš že nafta byla spěněná a nebo někde netěsní vstřik a vykape to. To co popisuješ ty, jsem slyšel o 1,9PD, udajně tam byl problém s FW v řídicích jednotkách.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Ze BKD spatne chyta po studenem startu a kratke projizdce je asi normalni. Jezdil jsem se tremi Octavkami s BKD motorem a delaly to vsechny. Nastartuju, popojedu 3km, zdechnu. Za 15 minut prijdu k autu, chci nastartovat, motor naskoci na 500 otacek a bud chcipne a nebo nabehne normalni volnobeh.

Zavadu jsem v tom nikdy nehledal. Svedl jsem to na sazemi zanesene trysky, ktere se jeste nestihly zahrat na provozni teplotu, coz ma za nasledek nizsi prutok nafty nez si jednotka mysli ze dava a vsichni vime, ze dvoulitr ma divne nastavene startovaci davky paliva, takze to potom v podobne situaci takhle blbne.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Mám BKD a chytá spolehlivě...jedno jestli studená, vlažná nebo teplá... Ale dvakrát se mi stalo něco podobného co tu popisujete. http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
Mrkněte na odkaz...možná vám to pomůže.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Na tom něco je, ale když to nechytá jen teplé, zastudena na otočení,tak to asi nebude ono..Kdyby se to nechalo vystydnout, zavzdušnění samo nezmizí, když to chytne na drc..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

holy píše:Mám BKD a chytá spolehlivě...jedno jestli studená, vlažná nebo teplá... Ale dvakrát se mi stalo něco podobného co tu popisujete. http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
Mrkněte na odkaz...možná vám to pomůže.
Jo myslím si, že je to můj problém. Přesně tak jak je psáno v tom mailu, když točím, tak chytne. Zkusím to někomu dát aby se podíval na vstřiky a ještě bych chtěl poprosit více zasvěcené. Ten zpětný ventil v tělese palivového filtru, jde to nějak zkontrolovat? případně nějak tuto závadu odstranit? Kde ho v tom tělese paliváku najdu?

Díky za rady
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

Tak mi to nedá a musím se zeptat, Poradí někdo jak na diagnostiku vstřiků? případně turba a váhy vzduchu? Mám k dispozici diagnotiku i dílnu.

Děkuji za rady

Wasp
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“