Stránka 2 z 3

Napsal: 18 čer 2012, 10:51
od kaskader
Castrol nepoužívam, vlastné skúsenosti:

A6 1.8T cca 160 kkm, už si presne nepamätám, v nemecku mi upchalo sací koš vo vani, celkové náklady 2500,- € - Castrol Magnatec, vymieňaný vždy včas

Ford C-max 2.0 TDCi - pri 90 000 km idšlo turbo, príčinou bolo upchaté sitko v holendri mazacej trubky turba. - cca 1200,- € pri použití repasovaného turba. Castrol Magnatec A1 5W-30

Mal som súkromne 2x 1.8T, 1x TDI PD, CDi, zopár benzínových tmosfér a poviem len jedno. Magnatec od Castrolu už ani do píly na reťaz. Čo sa týka EDGE, u toho som sa s problémami nestretol, fakt je, že som ho mal len jednu výmenu v PD.

Ešte tak na okraj, mnohí to dobre viete, do TDI PD je vhodný z rady EDGE:

Castrol EDGE professional LL3 5W-30 (VW507.00) - drahý, riedky, ekologický fujtajbl

Castrol EDGE 5W-30 - platí to isté

Castrol EDGE Turbodiesel 5W-40 (VW505.01) - keď už to musí byť kastrol, tak tento - výmena po roku alebo 15 000 km, alebo radšej po 12 :)

To je všetko, z minimálne 14 druhov EDGE súhlasia len lieto tri.

Napsal: 18 čer 2012, 16:49
od vonRichthofen
Ty jsi vyzkoušel všechny oleje od Castrolu, dělalo ti to takové problémy a i přes to všechno jsi ty oleje lil dokaždýho auta? Nevím, mě by stačil jeden problém, kdybych věděl na sto procent že je to olejem, tak ho tam nanaliju. Tvrzení, že motorový olej mi ucpal sací koš ve vaně, nebo sítko v mazací trubce od turba.....nevím, nevím :o

Napsal: 18 čer 2012, 18:21
od kaskader
V každom motore, kde bol problém s mazaním, sa vyskytoval Castrol Magnatec. Uvedená A6 je firemná, C-max je z rodiny, nie môj.

Napsal: 18 čer 2012, 18:53
od vonRichthofen
U nás v práci Octavie, jak CR tak PD. Všechny maj hrubě přes 200tis.km, do všech se dává Castrol, u žádného nikdy problém s mazáním.... I ve svým PD mám Castrol, skoro do všech ostatních aut co maj známý, chtěj Castrol....Nikdo nemá s tímto olejem problém (zn.Castrol). Tak asi tak, no...... :P

Napsal: 18 čer 2012, 19:24
od Fahrer
Jj, používal jsem magnatec i edge a to u nových i starých aut. Nikdy žádný problém. :?

Napsal: 18 čer 2012, 21:14
od kaskader
Na vyber je toho mraky... s edge som sa s problemami nestretol, kazdopadne castrol je za viac penazi menej muziky. Technicke listy hovoria za vsetko. Ovsem, ako hovori klasik, podle vkusu kazdeho soudruha

Napsal: 19 čer 2012, 10:06
od Vecernicek
Tak ono je to taky o tom na co ty auta jezdili předtím. Když tam někdo lije 100kkm nějakej minerální olej z penny marketu, pak auto prodá a novej páneček chce udělat pro autíčko něco dobrého tak tam nalije nějakej supermegahighSPORT/TUNING polosyntetiku a neštěstí je na světě. (crazy)

Napsal: 19 čer 2012, 12:47
od kaskader
Tak samozrejme ak je motor už načatý, olejom generálku nespravíš

Napsal: 19 čer 2012, 13:28
od vilozx6
kaskader píše:Castrol nepoužívam, vlastné skúsenosti:

A6 1.8T cca 160 kkm, už si presne nepamätám, v nemecku mi upchalo sací koš vo vani, celkové náklady 2500,- € - Castrol Magnatec, vymieňaný vždy včas

Ford C-max 2.0 TDCi - pri 90 000 km idšlo turbo, príčinou bolo upchaté sitko v holendri mazacej trubky turba. - cca 1200,- € pri použití repasovaného turba. Castrol Magnatec A1 5W-30

Mal som súkromne 2x 1.8T, 1x TDI PD, CDi, zopár benzínových tmosfér a poviem len jedno. Magnatec od Castrolu už ani do píly na reťaz. Čo sa týka EDGE, u toho som sa s problémami nestretol, fakt je, že som ho mal len jednu výmenu v PD.

Ešte tak na okraj, mnohí to dobre viete, do TDI PD je vhodný z rady EDGE:

Castrol EDGE professional LL3 5W-30 (VW507.00) - drahý, riedky, ekologický fujtajbl

Castrol EDGE 5W-30 - platí to isté

Castrol EDGE Turbodiesel 5W-40 (VW505.01) - keď už to musí byť kastrol, tak tento - výmena po roku alebo 15 000 km, alebo radšej po 12 :)

To je všetko, z minimálne 14 druhov EDGE súhlasia len lieto tri.
Maximálny súhlas k značke CASTROL, dokonca som čítal, že olej nevyrábajú, ale len prebalia nejakú značku. Dobré skúsenosti mám s olejmi Mobil, Shell, Valvoline,Elf.......ale CASTROL eeeee.

Napsal: 19 čer 2012, 13:34
od kaskader
To zas nie, ale základové oleje si nevyrábajú, to je pravda. Napríklad Mogul si ich vyrába, pokiaľ viem, tak ich hydrokrakovacia technológia patrí k tomu lepšiemu.

Napsal: 19 čer 2012, 16:43
od Tomas.cz
Pak třeba nechápu, proč si BMW ničí motory olejem Castrol, když používá výhradně tuhle značku :)

Napsal: 19 čer 2012, 17:04
od vonRichthofen
vilozx6 : a jaký jsi měl potíže ty, s oleji zn. Castrol?

Napsal: 20 čer 2012, 07:29
od vilozx6
vonRichthofen píše:vilozx6 : a jaký jsi měl potíže ty, s oleji zn. Castrol?
žiadny, nakoľko ho už nepoužívam 15-20 rokov. Proste za veľa peňazí málo muziky ako KASKADER píše. Kľudne davaj CASTROL, každého osobná vec.

tu je nejaká diskusia

http://www.bmwklub.sk/m-power/mot-olej- ... 57-30.html

Napsal: 20 čer 2012, 07:39
od kaskader
Tomas.cz píše:Pak třeba nechápu, proč si BMW ničí motory olejem Castrol, když používá výhradně tuhle značku :)
Pretože okolo Castrolu vznikla za tie roky propagovania reklamná bublina, ako keby to bolo niečo extra. A pritom vôbec nie je. Netvrdím, že naleješ Castrol a zdreš, ale za 70% ceny sa dá kúpiť olej o 50% lepšie aditivovaný a vyrobený zo syntetických základových olejov.

Napsal: 20 čer 2012, 07:44
od Fahrer
Jestli jsem něco nepřehlédl, tak potíže s Catrolem měl pouze jeden člověk. A vzhledem k tomu, že to bylo u několika aut, tak bych to tipoval na nějakou systémovou chybu. My ten olej lili i do závodních aut, který jsou už trošku jinej level. A opět nikdy žádný problém.