Stránka 2 z 6
Napsal: 11 led 2007, 18:44
od machy1118
Tak to bych chtěl fakt vidět, protože za 5,7 to má lancia delta 4x4 2,0T 215hp a 315nm. A ta váží 1200kg

to by tam musel mit minimálně 250hp

Napsal: 11 led 2007, 18:52
od ota1980
machy1118 píše:Tak to bych chtěl fakt vidět, protože za 5,7 to má lancia delta 4x4 2,0T 215hp a 315nm. A ta váží 1200kg

to by tam musel mit minimálně 250hp

to je fakt, tohle dělaj TDI, který musejí mít nad 200hp.
Oct2 RS váha zhruba stejná,né-li nižší,motor 200hp má tohle za cca. 7,3s. a TDI 170hp za cca. 8,4s. Musel bys mít tak 250hp. Třistakoňovej Passat to má za 5,5 s.
Napsal: 11 led 2007, 18:58
od mvolesko
kdyz mi prispejete na brzdu 4x4 ktera je na jarove a stoji bohuzel 2000 Kc tak to muzete vedet presne

Napsal: 11 led 2007, 19:14
od Radim205D
mvolesko píše:kdyz mi prispejete na brzdu 4x4 ktera je na jarove a stoji bohuzel 2000 Kc tak to muzete vedet presne

Tak sem hoď číslo tvého konta

poskládáme se ti na brzdu.
Netrpělive totiž čekám na slíbené porovnání výkonových křivek nafta vs. friťák
dobrocinnost
Napsal: 11 led 2007, 19:33
od MKB
teda koukam jak se to tu rozjelo a clenove fora zacinaji byt po kratkym hecovani velmi stedri

v tom pripade se take hlasim o slozeni na mereni

budete valit oci, tak sup sup, prihazujte

Napsal: 11 led 2007, 19:41
od TDIPOWER
machy1118 píše:Tak to bych chtěl fakt vidět, protože za 5,7 to má lancia delta 4x4 2,0T 215hp a 315nm. A ta váží 1200kg

to by tam musel mit minimálně 250hp

Já tomu u tohohle člověka věřím. Je to "magor" v tom nejlepším slova smyslu

.
Vždyť už na GII měl 180koní. Teď to bude určitě dost přes 200.
Taky klidně přispěju nějaké kilčo na brzdu. Toto by mě fakt zajímalo.
Zajímal by mě hlavně nástup krouťáku s tím turbem.
Tak co ten účet, bude?

Napsal: 11 led 2007, 20:21
od lt.kubosh
Kurvy Jarovacke zdrazily?!? Za 2 kKc je to mereni podle mne neprodejne.
A tobe mvolesko fakt dekuju. Doufam, ze Ti to alespon zere jako ZIL, kdyz uz Ti to tolik jede.

Napsal: 11 led 2007, 20:32
od Bageta
Z čeho je turbo GT 20 ??
Re: dobrocinnost
Napsal: 11 led 2007, 20:44
od Dukes
MKB píše:teda koukam jak se to tu rozjelo a clenove fora zacinaji byt po kratkym hecovani velmi stedri

v tom pripade se take hlasim o slozeni na mereni

budete valit oci, tak sup sup, prihazujte

No já sem zvědavej ,až necháš změřit ty

Napsal: 11 led 2007, 20:44
od Bóďa
lt.kubosh píše:Kurvy Jarovacke zdrazily?!? Za 2 kKc je to mereni podle mne neprodejne.
A tobe mvolesko fakt dekuju. Doufam, ze Ti to alespon zere jako ZIL, kdyz uz Ti to tolik jede.

Čtyřkolka je dražší.
Taky přispěju. Třeba 200,-?
Číslo účtu napiš třeba do SZ, když se ho bojíš ze strachu z obdržených miliónů zveřejnit.

Napsal: 11 led 2007, 20:52
od Čmoud
Mooooccc pěkný zrychlení. Taky rád přispěji na brzdu
Napsal: 11 led 2007, 20:53
od otapa
pošlu taky kilo...
Napsal: 11 led 2007, 20:55
od TDIPOWER
Kurva tak to je výzva! Pojď do toho! Nezklam fandy!
Napsal: 11 led 2007, 20:55
od váha
ota1980 píše:machy1118 píše:Tak to bych chtěl fakt vidět, protože za 5,7 to má lancia delta 4x4 2,0T 215hp a 315nm. A ta váží 1200kg

to by tam musel mit minimálně 250hp

to je fakt, tohle dělaj TDI, který musejí mít nad 200hp.
Oct2 RS váha zhruba stejná,né-li nižší,motor 200hp má tohle za cca. 7,3s. a TDI 170hp za cca. 8,4s. Musel bys mít tak 250hp. Třistakoňovej Passat to má za 5,5 s.
a neni octaRS jen fwd?Tam je docela problém to přenést,ale u čtyřkolky to je jiná
Napsal: 11 led 2007, 21:58
od mvolesko
dekuji tesi me takovej zajem a nabidka prispevku na brzdu jeste to fomluvim s panem DrDieslem ktery sliboval lepsi podminky pro mereni na brzde
