Stránka 2 z 3
Napsal: 04 dub 2011, 20:29
od slovacek.milos
RASTIKOS píše:niee seriova vyderzala 2 tyzdne a bolo po nej aspon u mna teraz je tam preoblozena lamela a seriovy pritlacak
tak jsem zatím přidal na čerpadle potenciometrem a vyprašuje to, najel jsem 2OO km spotřeba se nezvelda jezdím kolem kila pikap žere stále kolem pěti.
chci to změřit kolik je v a pak to zas seřidím na O.2V a zkusím jak si psal jetli to pojede s turbem ještě hůře,
rastikos jen mi neleze na rozm jak sešteluju přestřik s turbo čerpadlem budu tam mít naklápěcí čerpadlo u kolo na tři šrouby

Napsal: 04 dub 2011, 21:46
od lesek
já tam mám bosche D a musím hýbat s celým čerpadlem a to jde v lukasáckym držáku dost blbě tak jsem trochu upravil na něm ty žebra... lešek
Napsal: 05 dub 2011, 00:27
od PavelSK
milos co vsetko si vlastne pouzil z 1.9TD motoru? Vedel si odtial pouzit aj zvody, roury pre nasavanie, olejovu vanu s odtokom oleja atd?
Napsal: 05 dub 2011, 06:22
od slovacek.milos
PavelSK píše:milos co vsetko si vlastne pouzil z 1.9TD motoru? Vedel si odtial pouzit aj zvody, roury pre nasavanie, olejovu vanu s odtokom oleja atd?
to je z golfa TD bez egru, tak přemontuješ sání a výfuk, první díl výfuku jsem musel předělat dvě varné kolena, hadici z turba do vany jsem si nechal udělat na míru v hydrulice i s kolenem, kolen jsem navařil do vany, pak jsem natáhl trubku z oil filtru do turba, napojil hadici z ventildeklu do sání, nemohl jsem zavřít kaputu tak jsem ji prořízl a zakryl deflektorem
http://www.mkkosa.cz/mkkosa/vydech-kapo ... -x-250-mm/
na stk prndali

miloš
Napsal: 05 dub 2011, 09:32
od PavelSK
slovacek.milos píše:PavelSK píše:milos co vsetko si vlastne pouzil z 1.9TD motoru? Vedel si odtial pouzit aj zvody, roury pre nasavanie, olejovu vanu s odtokom oleja atd?
to je z golfa TD bez egru, tak přemontuješ sání a výfuk, první díl výfuku jsem musel předělat dvě varné kolena, hadici z turba do vany jsem si nechal udělat na míru v hydrulice i s kolenem, kolen jsem navařil do vany, pak jsem natáhl trubku z oil filtru do turba, napojil hadici z ventildeklu do sání, nemohl jsem zavřít kaputu tak jsem ji prořízl a zakryl deflektorem
http://www.mkkosa.cz/mkkosa/vydech-kapo ... -x-250-mm/
na stk prndali

miloš
Pekna robota.. a na ten oilfiltr (resp. teda chladic oleja) ide bez problemov napojit ta hadica alebo ten si musel menit ?
Napsal: 05 dub 2011, 10:56
od slovacek.milos
nejde, problém je ten šroub holendr, já si poradil po svém přehrabal jsem ten můj bordel a vyrobil potřebnou redukci

Napsal: 06 dub 2011, 15:28
od RASTIKOS
Nazdar
noo lamela je origo .. nasiel som na nete inzerat nejaky chlapik z Nitry mi to poslal na cechy ale cim to preoblozily neviem ale zaplatil som za to aj z postou 100e..
cerpadlo natacam cele v tych drazkach co su na cerpadle to stacci.. a remenicu na cerpadle som pouzil z 1.6 TD cize z jednou dierou....
Napsal: 06 dub 2011, 15:33
od slovacek.milos
RASTIKOS píše:Nazdar
noo lamela je origo .. nasiel som na nete inzerat nejaky chlapik z Nitry mi to poslal na cechy ale cim to preoblozily neviem ale zaplatil som za to aj z postou 100e..
cerpadlo natacam cele v tych drazkach co su na cerpadle to stacci.. a remenicu na cerpadle som pouzil z 1.6 TD cize z jednou dierou....
mě by jen zajímalo měnils i trubky? já jednou dával u fordu tranzit na místo boše lukasa, a ten měl o devadesát stupnů posunutý počátek vstřiku, tak jsem musel přehodit i trubky a pak OK miloš
Napsal: 06 dub 2011, 20:33
od RASTIKOS
ano lamela pritlacak a lozisko je origo len tu lamelu mi preoblozily ale netusim cim... nieco hovoril ze nejake organicke oblozenie ale nie som si na 100% isty sak tomu je uz rok...
ahoj
Napsal: 07 dub 2011, 04:50
od lesek
trubky jsou jiný u bosche...
Napsal: 07 dub 2011, 05:10
od RASTIKOS
KTORE?? vysikotlake?? nie su tie iste len je prehodeny 2z 3 valcom .... ale je to vyse roka nie som si na 100% isty ale na 99% je to tak...
Napsal: 07 dub 2011, 05:57
od slovacek.milos
RASTIKOS píše:KTORE?? vysikotlake?? nie su tie iste len je prehodeny 2z 3 valcom .... ale je to vyse roka nie som si na 100% isty ale na 99% je to tak...
je to tak já dám trubky druhé to bude určitě pohledově vidět,
Napsal: 07 dub 2011, 17:37
od sniper--
ja menil na felde minulej tejden bosche za lucase a trubky jsou 100% jiny,dal jsem cerpadlo i trubky z golfaIII a zadnej problem
Napsal: 11 dub 2011, 20:09
od lesek
teď jsem si ještě vzpoměl, někde jsem četl že ta 1,9TD AAZ má taky jinou vačku oproti 1,9D AEF. má smysl to zkoušet a měnit. díky
Napsal: 11 dub 2011, 20:35
od slovacek.milos
lesek píše:teď jsem si ještě vzpoměl, někde jsem četl že ta 1,9TD AAZ má taky jinou vačku oproti 1,9D AEF. má smysl to zkoušet a měnit. díky
asi to má smysl, pokud to jde ten tichý zvuk feldy neumí napodobit žádný motor, já to měnit nebudu
přidávám na zátzěžáku momentálně mi to valí spotřeba je pořád přes pět beru schválně u čerpačky, zř si troufám stále předjíždět,
pak to změřím co zátěžák hloásíím do řj,
jak jsem psal dělám to pro zajímavost
