životnost hybridu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)
Ale já jsem napsal, že když auto půjčím tak mi to dá chvíli práci než to rozchodím a né, když auto na chvíli půjčím hned se zasere.. (wallbash)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

levák bob píše:Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím (LOL)
Nikoliv, nedelal jsem si srandu. Domnival jsem se, ze myslis problemy s mazanim, nicmene Ty jsi to pojal jinak - vzal jsi to z pohledu "zasirani" (jak jsi nazval). Ja rikam, ze nevim o tom, ze by to nemela rada z tohoto pohledu. Paklize reknes, ze to nevyhovuje velkym turbum v pripade, ze je to dost "nakrmeny", asi bych tomu rozumel, nicmene jinak je to neco, cemu proste nerozumim. Chapal bych, pokud bys rekl, ze nema rado staly provoz v nizkych otackach, ale jinak bezne staci provoz v celem spektru otacek a neni problem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

mám najeto přes 30 tkm na andreho 230 ( změřeno 230 ) , talčim 1.9 max .. jak jezdim nevim , ale zatím vše naprosto ok :)
QUATTRO 308 kW
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Jo takhle Foreste, tak to zas nedošlo mě.. Ano, měl jsem na mysli,pokud se nevyužívá celé spektrum otáček a jezdí se pouze "lehká noha" a po té, co se takhle nějakou dobu jezdilo vím,že nesmím dát plnej rovnou(ručička běží políbit dorazový kolíček) (wallbash), ale musím lopatky rozhýbat postupně. Jakmile se regulace začne chovat jak se sluší a patří, je vše ok.. Chtěl jsem jen říct, že ke každému stroji se má přistupovat s ohledem na to k čemu byl vyroben a domnívám se, že hybrid turbo je potřeba prohnat pravidelně a ne ho stále "šolichat" mezi 1500-2500 otáček, "aby jsem mu neublížil" a pak když je potřeba na to dupnu a ejhle turbo tlačí 2,5 baru a když ho popravím si postěžuju, že hybrid je na h...o a nevzdrží víc než 10tkm..Samo záleži na tom kdo to stavěl. Ja za sebe můžu hybrid jen pochválit a těch vystřelenejch hadic a netěsností než se to dotáhlo, bylo fakt dost a minulý týden jsem jen pro kontrolu dělal tlakovou zkoušku a docela jsem čuměl, nerez trubky zevnitř- nerez, modrý sil.hadicezevnitř-modrý,žádný maz, turbo- žádná nebo titěrná vůle, najeto nevím přesně ale dost přes 20tkm.. ;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Prima, ja vedel, ze si nakonec porozumime ;)

Proste turbo se da prirovnat k zensky - cim min jejich "funkci" a spektrum budes pouzivat tim min bude pouzitelna az ji nakonec popravis ... ehm, ... myslel jsem vymenis (LOL)

(trochu te srandy na odlehceni vramci pripravy na vikend)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

(rofl) Jj, tak tohle mi de pod fusy (LOL)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tak jak to máte s tou životností po čase?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, hybrid od Andreho, najeto 60 000 km , uprava SW před 4 léty a log jak z učebnice..........vše o.k. auto v podpisu
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.
...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

mam asi 30tis na mem a celkem houka :roll:
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

od tý doby co jsem turbo nandal o něm nevím je ticho a maká....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

první hybrid na 200PS jsem měl cca 30 tis a teď ho má v autě brácha už cca 2 roky a 30 tis a OK (tlak 1,65), vše funguje dokonale. Na hybridu 230 mám cca 30 tis, tlak 2 bary a řešil jsem problém s regulací při vyšším zatížení. Jinak rotor OK.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mám 1OO OOOtkm :D asi rekord těžby :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

rufus píše:
fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.
...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...
souhlas s rufusem s vlastní zkušenosti můžu říct že nejvíc rozhoduje správná vůle lopatek a ne to jak tomu kdo dává..(na zatuhávání regulace jako)Pokud je motor a trysky v cajku tak je turbo bez karbonu i po xy km..
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Na TSA 220 od turbosport najeto 15000km a vše ok.Jinak k tomu zasirání lopatek dodám,že původní turbo mělo najeto 190 tisíc a krásně čisté,regulace bez problémů ;)
Octavia ASZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“