Stránka 2 z 3

Napsal: 22 kvě 2011, 15:19
od levák bob
Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)
Ale já jsem napsal, že když auto půjčím tak mi to dá chvíli práci než to rozchodím a né, když auto na chvíli půjčím hned se zasere.. (wallbash)

Napsal: 23 kvě 2011, 07:17
od Forest
levák bob píše:Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím (LOL)
Nikoliv, nedelal jsem si srandu. Domnival jsem se, ze myslis problemy s mazanim, nicmene Ty jsi to pojal jinak - vzal jsi to z pohledu "zasirani" (jak jsi nazval). Ja rikam, ze nevim o tom, ze by to nemela rada z tohoto pohledu. Paklize reknes, ze to nevyhovuje velkym turbum v pripade, ze je to dost "nakrmeny", asi bych tomu rozumel, nicmene jinak je to neco, cemu proste nerozumim. Chapal bych, pokud bys rekl, ze nema rado staly provoz v nizkych otackach, ale jinak bezne staci provoz v celem spektru otacek a neni problem.

Napsal: 24 kvě 2011, 20:18
od luke.bean
mám najeto přes 30 tkm na andreho 230 ( změřeno 230 ) , talčim 1.9 max .. jak jezdim nevim , ale zatím vše naprosto ok :)

Napsal: 27 kvě 2011, 12:54
od levák bob
Jo takhle Foreste, tak to zas nedošlo mě.. Ano, měl jsem na mysli,pokud se nevyužívá celé spektrum otáček a jezdí se pouze "lehká noha" a po té, co se takhle nějakou dobu jezdilo vím,že nesmím dát plnej rovnou(ručička běží políbit dorazový kolíček) (wallbash), ale musím lopatky rozhýbat postupně. Jakmile se regulace začne chovat jak se sluší a patří, je vše ok.. Chtěl jsem jen říct, že ke každému stroji se má přistupovat s ohledem na to k čemu byl vyroben a domnívám se, že hybrid turbo je potřeba prohnat pravidelně a ne ho stále "šolichat" mezi 1500-2500 otáček, "aby jsem mu neublížil" a pak když je potřeba na to dupnu a ejhle turbo tlačí 2,5 baru a když ho popravím si postěžuju, že hybrid je na h...o a nevzdrží víc než 10tkm..Samo záleži na tom kdo to stavěl. Ja za sebe můžu hybrid jen pochválit a těch vystřelenejch hadic a netěsností než se to dotáhlo, bylo fakt dost a minulý týden jsem jen pro kontrolu dělal tlakovou zkoušku a docela jsem čuměl, nerez trubky zevnitř- nerez, modrý sil.hadicezevnitř-modrý,žádný maz, turbo- žádná nebo titěrná vůle, najeto nevím přesně ale dost přes 20tkm.. ;)

Napsal: 27 kvě 2011, 13:14
od Forest
Prima, ja vedel, ze si nakonec porozumime ;)

Proste turbo se da prirovnat k zensky - cim min jejich "funkci" a spektrum budes pouzivat tim min bude pouzitelna az ji nakonec popravis ... ehm, ... myslel jsem vymenis (LOL)

(trochu te srandy na odlehceni vramci pripravy na vikend)

Napsal: 28 kvě 2011, 14:00
od levák bob
(rofl) Jj, tak tohle mi de pod fusy (LOL)

Napsal: 03 led 2015, 09:36
od Biimbo
tak jak to máte s tou životností po čase?

Napsal: 03 led 2015, 13:08
od Jaroušek
čest, hybrid od Andreho, najeto 60 000 km , uprava SW před 4 léty a log jak z učebnice..........vše o.k. auto v podpisu

Napsal: 03 led 2015, 18:25
od rufus
fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.
...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...

Napsal: 04 led 2015, 14:56
od Fulltank
mam asi 30tis na mem a celkem houka :roll:

Napsal: 04 led 2015, 16:10
od Ladas
od tý doby co jsem turbo nandal o něm nevím je ticho a maká....

Napsal: 05 led 2015, 18:05
od MirekX
první hybrid na 200PS jsem měl cca 30 tis a teď ho má v autě brácha už cca 2 roky a 30 tis a OK (tlak 1,65), vše funguje dokonale. Na hybridu 230 mám cca 30 tis, tlak 2 bary a řešil jsem problém s regulací při vyšším zatížení. Jinak rotor OK.

Napsal: 09 led 2015, 12:52
od toby66kw
Mám 1OO OOOtkm :D asi rekord těžby :)

Napsal: 10 led 2015, 08:05
od yardarytarda
rufus píše:
fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.
...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...
souhlas s rufusem s vlastní zkušenosti můžu říct že nejvíc rozhoduje správná vůle lopatek a ne to jak tomu kdo dává..(na zatuhávání regulace jako)Pokud je motor a trysky v cajku tak je turbo bez karbonu i po xy km..

Napsal: 10 led 2015, 16:00
od Poluxtroj
Na TSA 220 od turbosport najeto 15000km a vše ok.Jinak k tomu zasirání lopatek dodám,že původní turbo mělo najeto 190 tisíc a krásně čisté,regulace bez problémů ;)