Stránka 2 z 2

Napsal: 06 dub 2011, 18:48
od slovacek.milos
1pavel píše:na meřo najezdil dost dlouhodobě MirekX a bez problému , dokonce i na brzdě byl výkon skoro stejný jako na naftu co jsem slyšel , zeptej se ho
ptaní nepomůže,

ten obecný český názor je nalít do motoru tu polosintentiku, v práci to ojebat tak půl na půl, do nádrže si to lít tak půl na půl a nic se nestane, prostě to dělat všechno tou střední cestou,

blionafta stojí 3O nafta 33, natankuji 4O litrů půl na půl a mám 6O kč vývar, špica

pokud tak najezdím 8OO km měsíčně tak za půl roku vydělám 36O korun, sednu si se starou do hospody na vešeři a ještě doplatím,

;) miloš

Napsal: 06 dub 2011, 18:50
od bobG3
Marek77 píše:Je ale třeba zohlednit chování motoru, protože každý motor snáší BIO paliva jinak.

Někdo tvrdí, že to jede a žere bez problémů, někdo říká něco jiného.

Moje zkušenost s MEŘO je spíš negativní. Sice je o šest až sedm korun levnější než nafta, ale motor má skoro o litr vyšší spotřebu a nejede to. Kopec, který normálně jedu pětkou, musím teď za čtyři. Takže konkrétně u mého motoru to žádná hitparáda není.
Nevím asi jo u P306 najeto 300000km na pampelišky, čerpadlo+ trysky v poho, spotřeba 5,2 - 5,7l (normálně 5 - 5,5) startování v zimě perfektní, výkon menší jsem ani nezaznamenal. Problém - minimální spotřeba je 1 nádrž za měsíc, při přechodu na normální naftu bylo třeba přetěsnit čerpadlo - mat cca 590 Kč. U TDI rotačka bez problémů, ale najel jsem jen asi 20000.

Nafta ze Skalice

Napsal: 28 dub 2011, 05:31
od liboro
Tankujete někdo pravidelně naftu ve Skalici na Nádražné ulici?
Co Vám udělala spotřeba za poslední 2 - 3 měsíce?