budík tlaku turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Benzíňák přes 700PS

http://www.youtube.com/watch?v=RYWs0l-A6As

ve 4min:05sec. je záběr na tlakoměr turba
E91 N52B30 :)
em-phaser
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 23 led 2006, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník

Příspěvek od em-phaser »

no pro benzínáka opravdu dost viz:lancia delta hf 1,6i-0,6-0,7bar
Audi B4 Avant tdi(plná polní,kat fuč+egr auch)+Golf 2 Mtdi BBS mit hifi anláge...Alles in ropovod
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

mel jsem escorta cosworth a s upravenou jednotkou ,vetsima vstrikama,upravenym westgate a vyndanym restriktorem tlacil 3,5baru (noteeth) :o
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

v jaké třídě či kategorii to jezdilo???
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

chiptuning píše:mel jsem escorta cosworth a s upravenou jednotkou ,vetsima vstrikama,upravenym westgate a vyndanym restriktorem tlacil 3,5baru (noteeth) :o
3,5BARU??!! to byl snad nějaký kratkodobý boost né ? (noteeth)

jinak cossie všeho druhu můžu, je to cult
http://www.fastfordmag.co.uk/resources/ ... atebil.jpg
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

puvodne to jezdilo rally, ale ja to pouzival pres rok jako rodinny vuz
/jen pro zajimavost spotreba od 16 do 40 a ten tlak porad,po umirneni tlak 1.7-1.9 spotreba 16-25, v serii tlak 0,8-1,1 /
tlak 3,5 baru bez restriktoru to je zuzeni pred vstupem vzduchu do turba,konkretne prumer 33mm
Obrázek
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Tak jsem dal novej budíček a chrastí jako sv***, tak jsem strčil do hadičky před budík kousek molitanu z kuchyňské houbičky a je klid :)

Jen tip pro ostatní, aby nemuseli nějak vymýšlet a vyrábět nějakou trysku nebo tak něco, musíte to zkusit projet a když to bude pořád chrastit, tak tam dát větší kousek toho molitanu, ale co to udělá, když se tam tho dá moc jsem nezkoušel, nejspíš se bude hodnota tlaku pomalu měnit
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Já tam mám přes téčko tu černou baňku co je na TDI na vyrovnáni kmitu tlaku, číslo dílu 038 129 807,funguje super.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

frenky píše:Tak jsem dal novej budíček a chrastí jako sv***, tak jsem strčil do hadičky před budík kousek molitanu z kuchyňské houbičky a je klid :)

Jen tip pro ostatní, aby nemuseli nějak vymýšlet a vyrábět nějakou trysku nebo tak něco, musíte to zkusit projet a když to bude pořád chrastit, tak tam dát větší kousek toho molitanu, ale co to udělá, když se tam tho dá moc jsem nezkoušel, nejspíš se bude hodnota tlaku pomalu měnit
Taky jsem to řešil podobně, chrastí úplně malinko, už jsem si zvykl.. :D
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Chlapi, vy nemáte budíky s kapalinou uvnitř :?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Indi píše:Já tam mám přes téčko tu černou baňku co je na TDI na vyrovnáni kmitu tlaku, číslo dílu 038 129 807,funguje super.
Jak to vypadá?
nemohl by někdo hodit foto nebo odkaz?

Díky
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

frenky píše:
Indi píše:Já tam mám přes téčko tu černou baňku co je na TDI na vyrovnáni kmitu tlaku, číslo dílu 038 129 807,funguje super.
Jak to vypadá?
nemohl by někdo hodit foto nebo odkaz?

Díky
Obrázek

Bóďa snad promine za zveřejnění... :worthy:
E91 N52B30 :)
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Radim205D píše:
frenky píše:
Indi píše:Já tam mám přes téčko tu černou baňku co je na TDI na vyrovnáni kmitu tlaku, číslo dílu 038 129 807,funguje super.
Jak to vypadá?
nemohl by někdo hodit foto nebo odkaz?

Díky
Obrázek

Bóďa snad promine za zveřejnění... :worthy:
Díky

a tam je jeden vývod, na té baňce nebo víc, k čemu to původně slouží?
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Ano,vývod je jen jeden a funkci jsem popsal výše.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Indi píše:Ano,vývod je jen jeden a funkci jsem popsal výše.
ale u čeho to vyrovnává tlak? k nějakýmu čidlu nebo co?

Dík
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“