Stránka 2 z 2

Napsal: 09 čer 2011, 15:13
od MarekTD
prave prijela zafira z diagnostiky, respektive zafiru se pripojit na diagnostiku nepodarilo, jelikoz mechanik mel nejakou jinou nez si myslel, ze bude potreba...kazdopadne auto prohlidl a shledal, ze to vypada na ukapavajici vstrikovani. proto motor tolik zere a pry i pri stani bez nastartovani cerpadlo stale tlaci benzin do vstriku a ty stale ukapavaji a proto je v oleji benzin. oprava pry kolem 2-5 tisic materialove. bohuzel o benzinu toho moc nevim, proto nedokazu posoudit zda je to mozny nebo ne. co si o tom myslite ? zas by to na jednu stranu potvrzovalo rozsvicenou kontrolku vstrikovani pri minule diagnostice.

Napsal: 09 čer 2011, 18:21
od jericho-3
Samozřejmě , že po nastartování čerpadlo pořád tlačí, jinak by to nejelo..Já být Tebou, trysky bych vyndal a poslal opravit do Jetservisu..,ceny jsou rozumné, firma seriozní...Ale to, že tečou, možné samozřejmě je..

Napsal: 09 čer 2011, 19:32
od hansdob
vstřiky na X18XE1 či Z18XE koupíš do 500kč ve vojkově bral jsem je tam min týden

Napsal: 09 čer 2011, 21:04
od MarekTD
hansdob píše:vstřiky na X18XE1 či Z18XE koupíš do 500kč ve vojkově bral jsem je tam min týden
muzes mi pls dat nejakou specifictejsi adresu, kontakt ? zajel bych si tam taky, diky moc

Napsal: 09 čer 2011, 21:07
od MarekTD
jericho-3 píše:Samozřejmě , že po nastartování čerpadlo pořád tlačí, jinak by to nejelo..Já být Tebou, trysky bych vyndal a poslal opravit do Jetservisu..,ceny jsou rozumné, firma seriozní...Ale to, že tečou, možné samozřejmě je..
nemyslim po nastartovani, to je jasne, ze to musi tlacit :D myslel sem, kdyz auto nehybne stoji a motor nebezi.

Napsal: 09 čer 2011, 21:51
od hansdob
když motor stojí neběží neotáčí nikdo klíčkem či netočí startérem čerpadlo neběží toto mají až vozy moderní tak od roku 2008 a ještě jen některé typy.