BMW 750 V12,rok 97

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Známej má BMW 850CSi V12 380ps myslím, diagnostikoval jsem to KTSkou, přes kruhový konektor, jak pravou tak levou řadu válců, v jedný jednotce měl chybu Lambdy, tak jsem smáznul a uvidíme, za studena chod nic moc.
spider_850
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05 pro 2010, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spider_850 »

alfik píše:
spider_850 píše:zkus tvrdý restart ŘJ... odpojením baterie, obou... v kufru, pokud je to jako 850 :) je to tak, jedině že by jsi měl anomálii :) někdy to pomůže, motor by potom po nějakou dobu, nebo pár km měl jet na data, která dostal ve firmě při výrobě, až po nějaké době si načte nová, podle aktuálního stavu auta, motoru apod...
Netreba robit nejake kodovanie po odpojeni baterii?
A co radio?
u 8my, což je stejný motor, B50M70, tak se žádné kódování neprovádí. A radio, samozřejmě že se odkóduje, je potřeba znát kód radia a ten poté zadat.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

alfík,- ne ale dalo se starší auto do bazaru,hlavně nějaké Gti a přišel kupec auto natočili, blafalo , pak začlo jít na 3 a někdy chcíplo..Když se mu dala hned kláda, tak se motor probral a jel..Auto přitáhli ulité, vše O.K. jen nové svíce, kontrola a zase jelo,pak znova..Tak jsem se naštval, zahodil staré a koupil teplejší a bylo po problému..Stalo se mi to párkrát..U 12 válce se 1 nebo 2 válce ztratí a pak se proberou a normálně se jede..Netvrdím, že je to Tvůj případ, ale určitě tohle nebyla náhoda..A třeba u MB 114 s 2 karboši Solex byl motor na svíce dost háklivý a kámošovi u Volva svíčky z žigulíka vyřešili neustálou obměnu jeho ulitých svíček po studeném startu za dost velké prachy...Hlavně ne černé Bošky... :)
nepropadat panice...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Aaa uz chapem. Myslis druh teplejsi svice. S dlhym izolantom.... No v prvom rade pozriem co su tam vobec za sviece. Mali by mat najazdene cca 5000,ale ver origo servisom.
Inak dnes novy poznatok. Cim dlhsie auto stoji,tym dlhsie mu trva,nez sa volnobeh skludni.
Po jednom dni je to cca tych 2-4 min ale po 4-5 dnoch je to uz 10 minut.
Tak mi vrta hlavou,ci nebude prdla palica alebo tasnenie. To uz ale asi uvazujem nad tym najhorsim. Inak auto po starte nedymi,ani sa podla majitela netrati voda. To ale musim omrknut sam.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teplejší jsem myslel jejich tepelnou hodnotu a samočistící schopnost..Např. Brisk, čím vyšší číslo svíčky , tím je svíčka teplejší....A není to u Tebe tlakem benzinu, že motor vandruje, než se tlak stabilizuje..?
nepropadat panice...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Jericho,to chcem pozriet ako prve. Vymenit palivovy filter,zmerat tlak paliva a skontrolovat svicky. V sobotu to budem rozhadzovat,tak dam vediet. Teraz mam odpoledni,takze sa toho moc stihnut neda. Inak dik za uvahy. ;)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak chlapi.Vec sa ma,alebo mala takto. Napisem strucne.
Nejaky debil,co menil vicka rozdelovacov a palce,tak jeden palec na p... osadil. Ten palec je nasrobovany na taku prirubku,ktora je prisrobovana na vacku. Priruba ma kolik a vo vacke je drazka. Ten niekto sa netrafil do drazky,prirubu utiahol,bola pootocena do prava tak 10-15 stupnov. No a nakolko to nebolo v drazke,tak to o ten kolik bolo posunute von. Cize palec drel o vicko.Potom hodim nejake foto.
Rano sa uvidi,ci to pomohlo. Zle sa to vysvetluje,trebalo by to vydiet.
Predtym som zabudol napisat,ze dost smrdel benzin z vyfuku. Jasne,ked to palilo inokedy ako davkovalo.... (LOL)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Dobre osadene

Obrázek

Spatne osadene

Obrázek
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Hoyo
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 26 črc 2006, 08:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK zatial

Příspěvek od Hoyo »

alfik píše:Na toto vsetko sa idem vrhnut cez vikend.
Akurat k tomu vyrazu TEPLEJSI SVICKOU,to akoze si dal do studeneho motoru ohriate svicky a problem zmizol?
Chcel tym povedat ze mas dat sviecky s vyssim tepelnym bodom zapalu.
Dajme tomu: BCP 5 ES je studenejsia BCP 6 ES je teplejsia
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teda to bych nevěřil, že je tohle možné a že to běželo..Musel být ožralej a mám za to, že jsi na to přišel... :)
nepropadat panice...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak problem pretrvava,aj ked ma iny priebeh ako predtym. Teraz,ked sa auto nastartuje,tak si podrzi otacky na cca 1500 tak 5-10 s,potom padnu kusok pod 1000,to je este OK. A po chvili,jak je auto ohriate na konec toho modreho policka (viz teplota vody) tak to padne skoro k 500-600ot (podla budika) a tam to zacne robit znovu. Skusim este pomerat zapal. cievky. Neviete niekto,kde sa nachadza cidlo teploty vody pre jednotku?
Este ma napadli vstreky,ale to by skor robilo studene ako jemne zohriate. Dnes ra mi mozno podari aj na diag,tak uvidim.
Inak po smrade benzinu uz ani stopa.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je divné, že při jiném foru to teplé běželo a teď při správném to vandruje..Není tam někde slyšet létající jiskra, nebo nejsou opálené doteky na svíčkách..?
nepropadat panice...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Aby som upresnil teple je to v rozmedzi cca 55-80 stupnov. Pod a nad je to OK.
Iskru ani nie,skor pocujem vzduch. Priblizne miesto dokazem urcit,ale neni tam miesto urcit to presne... Idem patrat...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mozem niekoho poprosit o hodnoty primarnej a sekundarnej cievky na inducke? A na ktorych pinoch je co?
Meram len nejakych 0,5 ohmu. Pocitam,ze to bude primarna. Inak ani ň...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak som nieco nasiel v Autodatach.
Primarna 0,37-0,5 ohm
Sekundarna 6-9 kohm
Moze mi to niekto potvrdit,ci su tieto hodnoty spravne?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „BMW“