Stránka 2 z 2

Napsal: 19 led 2012, 23:23
od Golf-GT
pokornasek.pepan píše:
johny píše:u mě to bylo spojkové ložisko k,o,

jojo bětšinou to dělá ložisko

ložisko nové SKF, možná špatný od výroby?! :(

Napsal: 20 led 2012, 01:25
od Nightrider
to Milos: axialne rozhozeny setrvak, to by musel byt hodne a to by nefungovalo, to mas pravdu.

budu menit prevodovku za nejdelsi moznou serii bez uprav, ktera je k dostani, takze spojim mirny tuning s udrzbou. Pujde tam jednohmota komplet, takze se tesim... urcite to bude o neco lepsi.

Jinak bych se rad dockal odpovedi: Bora 130 6st- spojkovy pedal se obcas nevrati. Zustane viste nekdy v 3/4 nekdy, na podlaze... chova se to jak pridreny spojkovy lanovod (ten tam ale neni)

Nekdo mi tvrdil, ze to dela propadle spojkove lozisko, ale to by asi nesel pokazde ten pedal vydloubnout zpatky.
Jestli je to spojkovy valec, tak ktery? A jak se to da poznat?

Diky kluci za rady

Napsal: 20 led 2012, 20:16
od senioring1
Najbežnejšia príčina nevracajúceho pedálu je zavzdušnený pracovný valček spojky. Skús ho odvzdušniť. Návodov tu najdeš niekoľko.

Napsal: 20 led 2012, 20:56
od Nightrider
senioring1
Diky za reakci
Ano, to jsem si tu precet, po odvzdusneni to nedela tak casto. Sem tam treba 3x do tydne.
Mozna to chce udelat jeste jednou a vymenim brzdovku prijednom. ALE beru to tak, ze to zavzdusneni se neudela "samo". Je to zpusobeno netesnosti mezi spojkovymi valci a hadickami. Takze po odvzdusneni se zavada projevuje znovu, tak je to zpusobeno cim.....?

Napsal: 20 led 2012, 21:06
od jericho-3
Řekl bych hlavní váleček spojky jde do kopru..Ten spodní by tekl...

Napsal: 20 led 2012, 23:40
od senioring1
Súhlasím ,ak bolo odvzdušnenie dôkladné , je nepravdepodobné aby si pracovný valček nasával vzduch. Ak by teda tiekol, potom by ubúdala kvapalina aj ak by to nebolo vidieť. Prikláňam sa k možnosti poškodenej manžety hlavného spojkového valca, ktorá pri návrate pedála si natiahne vzduch.